13 Σεπ 2016

Η Θεατρική ομάδα του Δήμου Αιγάλεω παρουσιάζει τα Ανάποδα παραμύθια

Η θεατρική ομάδα μπήκε υπό την αιγίδα του Δήμου το 1995, σαν αποτέλεσμα των πολλών ερασιτεχνικών ομάδων που υπήρχαν στην περιοχή. Από τότε μέχρι σήμερα κάθε Σεπτέμβρη συμμετέχει στην πολιτιστική διαδρομή στο θέατρο «Αλέξης Μινωτής». Το 2000 αδελφοποιήθηκε με το πνευματικό κέντρο της Λέρου, στα πλαίσια πολιτιστικών ανταλλαγών. 
Από το 2008 λαμβάνει μέρος στο Διαδημοτικό Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου Δήμων της Αττικής. Μερικές από τις παραστάσεις της είναι:
«Η Στέλλα με τα κόκκινα γάντια» Ιάκ. Καμπανέλλη,
«Το μακρινό ταξίδι του τουρτούρι» Ευγ. Τριβιζά,
«Τα μωρά τα φέρνει ο πελαργός» Ρέππα , Παπαθανασίου,
«Καραγκιόζης ο Έλληνας» Γ. Σκούρτη,
«Όλα τα παιδιά του Θεού έχουν φτερά» Ευγ. Ο. Νηλ,
«Η αποκάλυψη του Ιωάννη»,
«Η στάχτη στην γεύση του ταξιδιού». και άλλα
Μυρσίνη Σακά Σκηνοθέτης και συγγραφέας του έργου

Με την σκηνοθετική καθοδήγηση  της Μυρσίνης Σακά η όποια είναι και συγγραφέας του έργου η θεατρική ομάδα του Δήμου Αιγάλεω


θα παρουσιάσει στην Πολιτιστική διαδρομή του Δήμου Αιγάλεω που διαρκεί από 2/9/ -28/9/2016 την Πέμπτη 15/9 /2016 και ώρα 20.30 το θεατρικό έργο ΤΑ ΑΝΑΠΟΔΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

Η Κακιά Μάγισσα
Στην παραμυθοχώρα έρχονται τα πάνω κάτω όλα τα παραμύθια ανατρέπονται από έναν κακό μάγο και μια κακιά μάγισσα ;όμως....

Ο Κακός Μάγος 
Την  Μυρσίνη Σακά όταν την ρωτήσαμε να μας πει δύο λόγια για το έργο μας είπε τα εξής Κάποτε ο Αϊνστάιν όταν ρωτήθηκε από μια μητέρα τι θα μπορούσε να κάνει ώστε να γίνει ο γιος της εξυπνότερος απάντησε



Η Καλή Μάγισσα 
Διαβάζετε παραμύθια
Τα υπόλοιπα στην παράσταση ....


Η Γιαγιά αφηγητής
Το παιδικό θέατρο είναι ίσως το πιο δύσκολο είδος θεάτρου, καθώς καλείται να καθηλώσει τόσο τους μικρούς όσο και τους μεγάλους θεατές.


Η γιαγιά
Κύριος μοχλός του θεάτρου για παιδιά είναι το έργο και η θεματολογία του. 


Η κοκκινοσκουφίτσα 
Στις προηγούμενες εποχές τα παιδιά μεγάλωναν με στερεότυπα παραμύθια που τους παρουσίαζαν νεράιδες και εξωπραγματικούς κόσμους. 


Ο ωραία κοιμωμένη 

Στη σημερινή εποχή, το παιδί είναι ολότελα διαφορετικό, καθώς οι συνθήκες ζωής έχουν αλλάξει τόσο που φέρνουν το παιδί αντιμέτωπο με τα προβλήματα του κόσμου.

Η χιονάτη
Επομένως, σήμερα η θεματογραφία των έργων καλό είναι να έχει στοιχεία από την ίδια τη ζωή, ή τουλάχιστον, όπως τονίζει ο Δημήτρης Ποταμίτης, «αν είναι παραμύθι, να  παραπέμπει στη ζωή, με τη μορφή της αλληγορίας».

Η σταχτοπούτα
Αυτό δεν σημαίνει ότι τα κλασικά παραμύθια πρέπει να απορρίπτονται, αλλά να ανεβάζονται με τέτοιο τρόπο ώστε να ενδιαφέρουν τα σύγχρονα παιδιά. 


Η νεράιδα εκ δεξιών 
Εξάλλου, η αξία του παραμυθιού είναι διαχρονική «τα παραμύθια καθοδηγούν το παιδί να ανακαλύψει την ταυτότητά του και τις κλίσεις του και του υποδεικνύουν τι εμπειρίες χρειάζονται για ν’ αναπτυχθεί παραπέρα ο χαρακτήρα του»Αυτό, όμως, δείχνει και τη δυσκολία του ίδιου του είδους θεάτρου.


Η μητριά της σταχτοπούτας 
 «Το παιδικό θέατρο είναι μια ανάγκη, μια όαση,πολιτισμού στις μέρες της κρίσης και του ορυμαγδού που βιώνουμε σαν κοινωνία  μέσα στην οποία το παιδί θα ξεκουράσει το βαρυφορτωμένο του μυαλό, θα ξεδιψάσει την επιθυμία του να ζήσει σ’ ένα μύθο, 


Ο πρίγκηπας 
αφού το θέατρο αποδεσμεύει την καταπιεσμένη του φαντασία, για να φτάσει σταθερά και αβίαστα στον δικό του κόσμο, στον κόσμο της χαράς και της ευτυχίας»


Ο ψηλός νάνος 
 Νιώθω πως πρέπει να απευθυνθούμε με αγάπη  στους μικρούς ηλικιακά ανθρώπους. Από αυτούς να ξεκινήσουμε. 


Η μπαλαρίνα
Οι μεγάλοι έχουμε κάπως “χαλάσει”, έχουμε τα προβλήματά μας, δεν είμαστε προσεγγίσιμοι, ενώ με τα παιδιά και θα δώσεις και θα πάρεις πιο εύκολα.

Η μαριονέτα 

Εύχομαι σε όλη την ομάδα μέσα από αυτήν την ανάρτηση να δώσουμε το καλύτερο κομμάτι του εαυτού μας στην παράσταση για να ευχαριστηθούν τα παιδιά  . Οι ιδιαιτερότητες του παιδικού θεάτρου φυσικά είναι αρκετές. 


Η Οντετ
Αφενός αισθάνεσαι μεγάλη ικανοποίηση ηθική, γιατί βοηθάς να φτιαχτούν καλύτεροι θεατές για το θέατρο συνολικά. 


Η μπαλαρίνα
Έχεις ενδόμυχα την παρηγοριά ότι πλάθεις ένα καλύτερο θεατρικό κοινό, πιο απαιτητικό, πιο κριτικό. Αυτή είναι η μεγάλη ανταμοιβή.


Ο Πινόκιο
Από την άλλη, υπάρχει και ένα βαρύ τίμημα: ότι δυστυχώς υπάρχει μεγάλη υποτίμηση από όλους. Από τους ηθοποιούς, από την πολιτεία που το αντιμετωπίζει σαν φτωχό συγγενή, από τους δασκάλους, ακόμη και από τους ίδιους τους γονείς όπως και από τους δημοσιογράφους στον έντυπο και στον ηλεκτρονικό Τύπο. 

Ο Τζεπέτο 
Υπάρχει μια αντίληψη ότι είναι κατώτερο και ευκολότερο. Αυτό είναι τεράστιο λάθος και ανακυκλώνει την υποτίμηση. Δουλέψαμε γερά όλο τον χρόνο και αυτό θα φανεί Καλή δύναμη στην ακούραστη Μυρσίνη Σακά και σε όλους έμας  



Πηγή :

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...