15 Απρ 2024

Σχολεία-Νάξος: Ξεκίνησε η τοποθεσία διαδραστικών πινάκων στα σχολεία του νησιού


Ξεκίνησαν να τοποθετούνται στα σχολεία της Νάξου οι διαδραστικοί πίνακες, έργο που είχε εξαγγελθεί από το υπουργείο Παιδείας από το 2022. Το έργο,  προϋπολογισμού 148 εκ. ευρώ για την προμήθεια και εγκατάσταση πάνω από 36.000 διαδραστικών συστημάτων μάθησης, χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και εδω και λίγους μήνες ξεκίνησε η τοποθέτησή τους στις αίθουσες των σχολικών κτιρίων ανά την επικράτεια.

Το έργο περιλαμβάνει:

  • Διαδραστικά συστήματα μάθησης – διαδραστικοί πίνακες.
  • Κατάλληλο λογισμικό δημιουργίας και προβολής ψηφιακών διαδραστικών μαθημάτων, καθώς και εμπλουτισμένα ψηφιακά πρότυπα μαθήματος, ώστε οι εκπαιδευτικοί να έχουν τη δυνατότητα να προετοιμάσουν το δικό τους πολυμεσικό υλικό για τα επόμενα μαθήματα.
  • Εκπαιδευτικό υλικό για τη χρήση του προσφερόμενου λογισμικού, αναρτημένο στο διαδίκτυο (σε χώρο προσβάσιμο από τους εκπαιδευτικούς) για όλη την περίοδο εγγύησης και
  • Υπηρεσίες εγκατάστασης και δικτύωσης.

Επιπλέον, προβλέπεται στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας έργο επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών σε σχέση με το νέο εκπαιδευτικό περιεχόμενο και την επαναστατική υποδομή και εξοπλισμό, στο πλαίσιο μίας ολιστικής προσέγγισης του ψηφιακού μετασχηματισμού στην Παιδεία.

Ο πρώτος διαδραστικός πίνακας στο ΓΕΛ “Μανώλης Γλέζος” είναι γεγονός

Την προηγούμενη εβδομάδα τοποθετήθηκαν οι πρώτοι διαδραστικοί πίνακες στο ΓΕΛ “Μανώλης Γλέζος”. Κάθε σχολείο που δήλωσε το ενδιαφέρον του εγκαίρως, θα αποκτήσει διαδραστικούς πίνακες ανάλογα με την δυναμικότητα του. Αξίζει να σημειωθεί πως στο πρόγραμμα συμμετέχουν τα περισσότερα σχολεία της Νάξου, όλων των βαθμίδων. Ενδεικτικά αναφέρουμε τα σχολεία Νάξου, Δαμαριώνα, Απόλλωνα, Τραγαίας, Απεράθου κ.α.


Οι φωτογραφίες είναι από την τοποθέτηση πίνακα στο ΓΕΛ “Μανώλης Γλέζος”:

Έτσι, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί έχουν πλέον την δυνατότητα να εργαστούν σε πιο σύγχρονο περιβάλλον τονώνοντας το ενδιαφέρον των μαθητών και ωθώντας τους να συμμετέχουν περισσότερο και ουσιαστικότερα στη μαθησιακή διαδικασία. Παράλληλα με αυτό τον τρόπο διευκολύνεται η οργάνωση και παρουσίαση του διαθέσιμου ψηφιακού υλικού προσδίδοντας στη διδασκαλία πολυαισθητηριακά χαρακτηριστικά, ενώ προωθούνται οι συμμετοχικές διαδικασίες και κλίμα διαλόγου, συμβάλλοντας στην καλλιέργεια της δημιουργικότητας και την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης.

Πηγή : https://cycladesopen.gr/

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...