Από σήμερα το πλοίο ROSELLA που αγοράστηκε από τον όμιλο Ευγενίδη, ονομάζεται ΑΝΕΜΟΣ και τις επόμενες ημέρες αφού σηκώσει την Ελληνική σημαία θα αναχωρήσει για την Ελλάδα
Εντατικές είναι οι προετοιμασίες που λαμβάνουν χώρα αυτή την περίοδο στο Μάριενχαμ της Φινλανδίας για την παραλαβή του νεοαποκτηθέντος πλοίου ΑΝΕΜΟΣ (πρώην ROSELLA), από την επιτροπή παραλαβής της δική μας Aegean Sea lines (Όμιλος Ευγενίδη), που βρίσκεται ήδη εκεί με πλήρωμα που προετοιμάζει το πλοίο για την Ελλάδα.
Το πλοίο αναμένεται να υψώσει την Ελληνική σημαία μέχρι τις 16 Ιανουαρίου, ενώ η αναχώρησή του για την πατρίδα αναμένεται μέχρι τις 20 του τρέχοντος μηνός.Ο Πλοίαρχος που θα το φέρει, είναι ο Cpt Γιώργος Ευμορφόπουλος, με πολυετή θητεία στην εταιρεία και μεγάλη εμπειρία, αποτελεί πλέον αναπόσπαστο τμήμα της.
Το συγκριμένο πλοίο, αποτελεί εξαιρετική αγορά, που αφενός έπεσε ως “κεραυνός” στους κόλπους της ελληνικής ακτοπλοΐας και αφετέρου προκάλεσε μια ευχάριστη έκπληξη σε όλους μας, καθώς σηματοδότησε την επιστροφή της αγαπημένης Aegean Sea Lines στην ελληνική ακτοπλοΐα και μάλιστα υπό νέα διοίκηση συμφερόντων κ. Λεωνίδα Ευγενίδη-Δημητριάδη.
Αξίζει να σημειώσουμε, ότι η εταιρεία υπηρέτησε επάξια και με συνέπεια τη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων και αναμφίβολα αποτέλεσε σταθμό για την ανάπτυξη τους, μέχρι και την προσωρινή διακοπή των δρομολογίων της τον περασμένο Απρίλιο.
ο Cpt Γιώργος Ευμορφόπουλος
Παραμένοντας πιστή στις δεσμεύσεις και στις υποσχέσεις που έδωσε τότε, επανήλθε δυναμικά και μάλιστα με ένα extra-large πλοίο που δεν έχουν ξαναδεί ποτέ τα νησιά της γραμμής. Ενέργεια που φανερώνει την έντονη πρόθεσή της να επανατοποθετηθεί και να παραμείνει πλέον σταθερά στο «βασίλειο» των Δυτικών Κυκλάδων.
Όσον αφορά το πλοίο που φέρνει, τα λόγια περιττεύουν.
Πρόκειται για ένα υπερπολυτελές cruise ferry που ανήκε στη φημισμένη Viking Line και το οποίο είχε ανακαινισθεί πλήρως στο εσωτερικό του το 2011. Παρακολουθείτε από το Νορβηγικό νηογνώμονα (DNV), τηρεί τις υψηλότερες προδιαγραφές ασφαλείας και εξοπλίζεται με τα πιο σύγχρονα συστήματα ναυσιπλοΐας.
Γεγονός, που εξηγεί απόλυτα τουςλόγους που η ελληνική εταιρεία το επέλεξε για να υπηρετήσει την Ελληνική Ακτοπλοΐα.Το πλοίο ναυπηγήθηκε το 1980 στο Wärtsilä Turku.
Έχει χωρητικότητα 16.850gt (2.300 dwt), μήκος 136,1 μέτρα, πλάτος 24,24 μέτρα και βύθισμα 5,40 μέτρα. Μπορεί να μεταφέρει 1.530 επιβάτες (422 κρεβάτια) και 340 Ι.Χ. ή 145 Ι.Χ. και 47 φορτηγά (720 γραμμικά μέτρα). Εξοπλίζεται με 4 κύριες μηχανές Wartsila AB, Pielstick (12PC2-2V-400) συνολικής ιπποδύναμης 24000 BHP και μπορεί να αναπτύξει άνετα υπηρεσιακή ταχύτητα 20,2 κόμβων και 21,5 κόμβων max. Επιπλέον, εξοπλίζεται με 2 bow thruster, δύο ράμπες φόρτωσης πρύμα (συν visor στην πλώρη), διπλά τιμόνια, προπέλες μεταβλητού βήματος, είναι Ice Class IA και διαθέτει 93 μονόκλινες καμπίνες πληρώματος!
Διαθέτει, επίσης, άνετα καταστρώματα περιπάτου, αρκετά πολυτελή σαλόνια, Café, Sea Shop, Παιδότοπο, Smoking Room, Pub/Café, Fun Club, Casino και Conference Rooms. Πρόκειται, λοιπόν, για ένα πολυτελές ναυτικό βαπόρι που θα κερδίσει του νησιώτες της γραμμής και αναμφίβολα θα αναβαθμίσει σημαντικά τις παρεχόμενες ακτοπλοϊκές υπηρεσίες των Δυτικών Κυκλάδων, καθώς διαθέτει κοινόχρηστους χώρους που σίγουρα δεν έχει ξαναδεί ποτέ η γραμμή.
Με την άφιξή του στην Ελλάδα, το πλοίο θα υποστεί μικρής κλίμακας μετατροπές, ενώ τη νέα θερινή σεζόν 2023 προγραμματίζεται να δρομολογηθεί στις γραμμές των Δυτικών Κυκλάδων.
arxipelagos.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου