Σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία πιστοποίησης και κατάταξης
των ξενοδοχείων και ενοικιαζομένων δωματίων στις κατηγορίες αστέρων και
κλειδιών αντίστοιχα, που πρέπει να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2017.
Ειδικά για τα ξενοδοχεία, το νέο νομοθετικό πλαίσιο δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην παροχή υπηρεσιών, καθορίζοντας συγκεκριμένα κριτήρια για να λάβουν περισσότερα αστέρια, όπως είναι η πρόσβαση στο Διαδίκτυο και η δημιουργία δίγλωσσης ιστοσελίδας με επικαιροποιημένη πληροφόρηση για τις μονάδες και με ρεαλιστικές φωτογραφίες, η ελάχιστη σύνθεση πρωινού, η θέρμανση και ο κλιματισμός και άλλες υπηρεσίες.
Αρμόδιος φορέας για την έκδοση των πιστοποιητικών κατάταξης είναι το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ), μέσω των διαπιστευμένων Φορέων Διενέργειας Ελέγχων και Επιθεωρήσεων (ΦΔΕΕ), οι οποίοι αναλαμβάνουν τις διαδικασίες επιθεώρησης και αξιολόγησης για την κατάταξη των ξενοδοχείων και των ενοικιαζομένων δωματίων και διαμερισμάτων. Οι εν λόγω φορείς μετά από επιτόπιους ελέγχους στις τουριστικές μονάδες εκπονούν τεχνική έκθεση, η οποία υποβάλλεται από τους ιδιοκτήτες - επιχειρηματίες στο ΞΕΕ.
Με το επίσημο αυτό έγγραφο ο φορέας, τεκμηριώνει την εισήγησή του προς το ΞΕΕ για την έκδοση του πιστοποιητικού κατάταξης του καταλύματος.
Στόχος η ποιοτική αναβάθμιση
Κύριος προσανατολισμός όλης αυτής της διαδικασίας αποτελεί η ποιοτική αναβάθμιση και η προστιθέμενη αξία στο σύνολο του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας, η ομοιογένεια και σύμπλευση με τη διεθνή τουριστική αγορά καθώς και η απλούστευση και ο εκσυγχρονισμός των διαδικασιών κατάταξης.
Το σύνολο των ενεργειών που απαιτούνται από τον εκμεταλλευτή του καταλύματος έως και από τον ΦΔΕΕ και τους Αναγνωρισμένους επιθεωρητές κατάταξης, πραγματοποιούνται με ηλεκτρονικά μέσα και πιο συγκεκριμένα μέσω του διαδικτυακού τόπου του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας http://www.grhotels.gr/
Αξιολόγηση με κύρος
Κοινός τόπος για όλους τους διαπιστευμένους φορείς ως προς την αξιολόγηση των κριτηρίων κατάταξης, είναι το νομοθετικό πλαίσιο που αφορά στα Ειδικά Τεχνικά Κριτήρια, έτσι όπως αυτά αποτυπώνονται στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις.
Ειδοποιός διαφορά ωστόσο μεταξύ των διαπιστευμένων φορέων ελέγχου κατάταξης καταλυμάτων, αποτελεί η ποιότητα, όχι απλά ως έννοια, αλλά ως η σημαντικότερη παράμετρος και στρατηγική οικονομικής ανάπτυξης κάθε κλάδου, όπως και του Τουρισμού. Τα χαρακτηριστικά αυτά ποιότητας, επικεντρώνονται κυρίως στα παρακάτω σημεία:
α. Κύρος και εγκυρότητα του φορέα,
β. Εμπειρία και τεχνογνωσία του οργανισμού που διενεργεί τον έλεγχο,
γ. Αναγνωσιμότητα του ονόματος (brand name) του φορέα στην αγορά,
δ. Προστιθέμενη Αξία που προσδίδεται μέσα από την διαδικασία επιθεώρησης και συνολικής συνεργασίας των δύο συμβαλλομένων μερών.
Η αξιοπιστία έχει όνομα: TÜV AUSTRIA HELLAS
Η TÜV AUSTRIA HELLAS, πιστή στις αξίες και αρχές της να επενδύει συνεχώς στην ποιότητα των ανθρώπων της και των παρεχόμενων από αυτούς υπηρεσιών της, προσεγγίζει την συγκεκριμένη διαδικασία με την επιδίωξη και προσδοκία να συνεισφέρει εμπράκτως στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας και στην περαιτέρω ενίσχυσή του απέναντι στο εξαιρετικά ανταγωνιστικό διεθνές περιβάλλον της “βιομηχανίας” του τουρισμού.
Τα δομικά στοιχεία του οικοδομήματος της TÜV AUSTRIA HELLAS για την σχηματοποίηση και την αποτελεσματική εφαρμογή του ρόλου της στην διαδικασία της κατάταξης των τουριστικών καταλυμάτων, αποτελούν:
** Η τήρηση των απαιτήσεων του νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου ως τον πυρήνα του σχεδιασμού της,
** Η τεχνογνωσία και η εμπειρία των τεχνικών και αξιολογητών, για τις επιθεωρήσεις λειτουργίας των ξενοδοχειακών μονάδων,
** Η συνεχής εκπαίδευση και κατάρτιση των αξιολογητών ελεγκτών, καθώς και όλου του εμπλεκόμενου προσωπικού,
** Η συγκρότηση μιας ισχυρής διοικητικής, αλλά και υποστηρικτικής ομάδας,
** Η θεσμική θωράκιση των διαδικασιών του φορέα, μέσα από ένα ισχυρό μηχανισμό διασφάλισης της ποιότητας για την υπηρεσία αυτή,
** Η ανεξαρτησία και αμεροληψία σχετικά με τις διαδικασίες επιθεώρησης, την αναγνώριση επιθεωρητών, την επικοινωνιακή και τιμολογιακή πολιτική κ.ο.κ.,
** Η προσήλωση στους κανόνες και στις αρχές της δεοντολογίας του υγιούς ανταγωνισμού.
Επιπρόσθετα, η TÜV AUSTRIA HELLAS ξεπερνώντας τα στενά όρια του δεδομένου πλαισίου και με όραμα να προσδώσει ανταγωνιστική υπόσταση στην προστιθέμενη αξία των υπηρεσιών της προς τις συνεργαζόμενες με αυτήν επιχειρήσεις καταλυμάτων, έχει σχεδιάσει και κατοχυρώσει «Ειδικό Σήμα (logo) Αξιολόγησης» το οποίο αποδίδεται (προαιρετικά) με την επιτυχή ολοκλήρωση των ελέγχων της.
Η συγκεκριμένη δυνατότητα προς τις συμβαλλόμενες επιχειρήσεις, δίδεται αποκλειστικά και μόνο από την TÜV AUSTRIA HELLAS, η οποία ως ηγέτης του χώρου, χαράσσει με τον τρόπο αυτό τη στρατηγική της διαφοροποίησης, τόσο μεταξύ των επιχειρήσεων καταλυμάτων, όσο και μεταξύ των φορέων ελέγχου.
Η σπουδαιότητα της παροχής αυτής γίνεται ακόμα μεγαλύτερη, με δεδομένη την αναγνωρισιμότητα και αξία του ονόματος της TÜV AUSTRIA HELLAS στο διεθνή χώρο της επιθεώρησης και πιστοποίησης εν γένει.
Παράλληλα, η καθολική υποστήριξη από την TÜV AUSTRIA HELLAS κάθε ανάγκης πιστοποίησης των δραστηριοτήτων μιας τουριστικής μονάδας μέσω διεθνών προτύπων Συστημάτων Διαχείρισης (πχ. ISO 9001, HACCP /ISO 22000, ISO 14001 κ.ο.κ.), μέσω τεχνικών ελέγχων σε ανελκυστήρες, πισίνες, υδάτινα πάρκα, παιδότοπους, παιδικές χαρές, δοχεία πίεσης κ.ο.κ., αλλά και εκπαίδευσης, καθώς και πιστοποίησης προσώπων, αποτελεί ένα ακόμα πλεονέκτημα για την επιλογή του καταλληλότερου διαπιστευμένου φορέα για την κατάταξη των καταλυμάτων.
Εμπειρία και τεχνογνωσία
Η TÜV AUSTRIA HELLAS:
• έχει να επιδείξει πληθώρα πιστοποιήσεων και υπηρεσιών σε σημαντικές ξενοδοχειακές μονάδες και αλυσίδες σε όλη την Ελλάδα καθώς και σε χώρες της ΝΑ Ευρώπης και Μέσης Ανατολής όπου διαθέτει θυγατρικές εταιρείες και παραρτήματα
• διαθέτει συνεργάτες με εξέχουσα τεχνογνωσία και συσσωρευμένη εμπειρία μέσω της πολυετούς δραστηριοποίησής τους στο χώρο των επιθεωρήσεων και πιστοποιήσεων και ειδικότερα μέσω των πολυάριθμων επιθεωρήσεων σε ξενοδοχειακές μονάδες και τουριστικές επιχειρήσεις
• έχει δομήσει ένα πλήρες δίκτυο συνεργατών και αναγνωρισμένων επιθεωρητών ανά την επικράτεια, ενισχύοντας την ποιότητα των υπηρεσιών της και δίνει προστιθέμενη αξία στις παρεχόμενες υπηρεσίες μέσω της εμπειρίας και της γνώσης της αλλά και λαμβάνοντας υπ΄ όψη τα ιδιαίτερα τοπικά χαρακτηριστικά και απαιτήσεις του επιθεωρούμενου καταλύματος.
Για την TÜV AUSTRIA HELLAS η διαδικασία της κατάταξης καταλυμάτων δεν αποτελεί μια ακόμα συνεργασία, αλλά μια δυναμική και διαρκή συνύπαρξη με τις επιχειρήσεις του χώρου, με γνώμονα και στόχο την ανάγκη πολύπλευρης αρωγής για την ανάπτυξη και προβολή του κλάδου του τουρισμού στη χώρα μας.
Εάν θέλετε να ενημερωθείτε από τη TÜV AUSTRIA HELLAS για τις καινοτόμες λύσεις που προσφέρει συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας εδώ.
Πηγή : http://www.tornosnews.gr/Ειδικά για τα ξενοδοχεία, το νέο νομοθετικό πλαίσιο δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην παροχή υπηρεσιών, καθορίζοντας συγκεκριμένα κριτήρια για να λάβουν περισσότερα αστέρια, όπως είναι η πρόσβαση στο Διαδίκτυο και η δημιουργία δίγλωσσης ιστοσελίδας με επικαιροποιημένη πληροφόρηση για τις μονάδες και με ρεαλιστικές φωτογραφίες, η ελάχιστη σύνθεση πρωινού, η θέρμανση και ο κλιματισμός και άλλες υπηρεσίες.
Αρμόδιος φορέας για την έκδοση των πιστοποιητικών κατάταξης είναι το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ), μέσω των διαπιστευμένων Φορέων Διενέργειας Ελέγχων και Επιθεωρήσεων (ΦΔΕΕ), οι οποίοι αναλαμβάνουν τις διαδικασίες επιθεώρησης και αξιολόγησης για την κατάταξη των ξενοδοχείων και των ενοικιαζομένων δωματίων και διαμερισμάτων. Οι εν λόγω φορείς μετά από επιτόπιους ελέγχους στις τουριστικές μονάδες εκπονούν τεχνική έκθεση, η οποία υποβάλλεται από τους ιδιοκτήτες - επιχειρηματίες στο ΞΕΕ.
Με το επίσημο αυτό έγγραφο ο φορέας, τεκμηριώνει την εισήγησή του προς το ΞΕΕ για την έκδοση του πιστοποιητικού κατάταξης του καταλύματος.
Στόχος η ποιοτική αναβάθμιση
Κύριος προσανατολισμός όλης αυτής της διαδικασίας αποτελεί η ποιοτική αναβάθμιση και η προστιθέμενη αξία στο σύνολο του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας, η ομοιογένεια και σύμπλευση με τη διεθνή τουριστική αγορά καθώς και η απλούστευση και ο εκσυγχρονισμός των διαδικασιών κατάταξης.
Το σύνολο των ενεργειών που απαιτούνται από τον εκμεταλλευτή του καταλύματος έως και από τον ΦΔΕΕ και τους Αναγνωρισμένους επιθεωρητές κατάταξης, πραγματοποιούνται με ηλεκτρονικά μέσα και πιο συγκεκριμένα μέσω του διαδικτυακού τόπου του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας http://www.grhotels.gr/
Αξιολόγηση με κύρος
Κοινός τόπος για όλους τους διαπιστευμένους φορείς ως προς την αξιολόγηση των κριτηρίων κατάταξης, είναι το νομοθετικό πλαίσιο που αφορά στα Ειδικά Τεχνικά Κριτήρια, έτσι όπως αυτά αποτυπώνονται στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις.
Ειδοποιός διαφορά ωστόσο μεταξύ των διαπιστευμένων φορέων ελέγχου κατάταξης καταλυμάτων, αποτελεί η ποιότητα, όχι απλά ως έννοια, αλλά ως η σημαντικότερη παράμετρος και στρατηγική οικονομικής ανάπτυξης κάθε κλάδου, όπως και του Τουρισμού. Τα χαρακτηριστικά αυτά ποιότητας, επικεντρώνονται κυρίως στα παρακάτω σημεία:
α. Κύρος και εγκυρότητα του φορέα,
β. Εμπειρία και τεχνογνωσία του οργανισμού που διενεργεί τον έλεγχο,
γ. Αναγνωσιμότητα του ονόματος (brand name) του φορέα στην αγορά,
δ. Προστιθέμενη Αξία που προσδίδεται μέσα από την διαδικασία επιθεώρησης και συνολικής συνεργασίας των δύο συμβαλλομένων μερών.
Η αξιοπιστία έχει όνομα: TÜV AUSTRIA HELLAS
Η TÜV AUSTRIA HELLAS, πιστή στις αξίες και αρχές της να επενδύει συνεχώς στην ποιότητα των ανθρώπων της και των παρεχόμενων από αυτούς υπηρεσιών της, προσεγγίζει την συγκεκριμένη διαδικασία με την επιδίωξη και προσδοκία να συνεισφέρει εμπράκτως στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας και στην περαιτέρω ενίσχυσή του απέναντι στο εξαιρετικά ανταγωνιστικό διεθνές περιβάλλον της “βιομηχανίας” του τουρισμού.
Τα δομικά στοιχεία του οικοδομήματος της TÜV AUSTRIA HELLAS για την σχηματοποίηση και την αποτελεσματική εφαρμογή του ρόλου της στην διαδικασία της κατάταξης των τουριστικών καταλυμάτων, αποτελούν:
** Η τήρηση των απαιτήσεων του νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου ως τον πυρήνα του σχεδιασμού της,
** Η τεχνογνωσία και η εμπειρία των τεχνικών και αξιολογητών, για τις επιθεωρήσεις λειτουργίας των ξενοδοχειακών μονάδων,
** Η συνεχής εκπαίδευση και κατάρτιση των αξιολογητών ελεγκτών, καθώς και όλου του εμπλεκόμενου προσωπικού,
** Η συγκρότηση μιας ισχυρής διοικητικής, αλλά και υποστηρικτικής ομάδας,
** Η θεσμική θωράκιση των διαδικασιών του φορέα, μέσα από ένα ισχυρό μηχανισμό διασφάλισης της ποιότητας για την υπηρεσία αυτή,
** Η ανεξαρτησία και αμεροληψία σχετικά με τις διαδικασίες επιθεώρησης, την αναγνώριση επιθεωρητών, την επικοινωνιακή και τιμολογιακή πολιτική κ.ο.κ.,
** Η προσήλωση στους κανόνες και στις αρχές της δεοντολογίας του υγιούς ανταγωνισμού.
Επιπρόσθετα, η TÜV AUSTRIA HELLAS ξεπερνώντας τα στενά όρια του δεδομένου πλαισίου και με όραμα να προσδώσει ανταγωνιστική υπόσταση στην προστιθέμενη αξία των υπηρεσιών της προς τις συνεργαζόμενες με αυτήν επιχειρήσεις καταλυμάτων, έχει σχεδιάσει και κατοχυρώσει «Ειδικό Σήμα (logo) Αξιολόγησης» το οποίο αποδίδεται (προαιρετικά) με την επιτυχή ολοκλήρωση των ελέγχων της.
Η συγκεκριμένη δυνατότητα προς τις συμβαλλόμενες επιχειρήσεις, δίδεται αποκλειστικά και μόνο από την TÜV AUSTRIA HELLAS, η οποία ως ηγέτης του χώρου, χαράσσει με τον τρόπο αυτό τη στρατηγική της διαφοροποίησης, τόσο μεταξύ των επιχειρήσεων καταλυμάτων, όσο και μεταξύ των φορέων ελέγχου.
Η σπουδαιότητα της παροχής αυτής γίνεται ακόμα μεγαλύτερη, με δεδομένη την αναγνωρισιμότητα και αξία του ονόματος της TÜV AUSTRIA HELLAS στο διεθνή χώρο της επιθεώρησης και πιστοποίησης εν γένει.
Παράλληλα, η καθολική υποστήριξη από την TÜV AUSTRIA HELLAS κάθε ανάγκης πιστοποίησης των δραστηριοτήτων μιας τουριστικής μονάδας μέσω διεθνών προτύπων Συστημάτων Διαχείρισης (πχ. ISO 9001, HACCP /ISO 22000, ISO 14001 κ.ο.κ.), μέσω τεχνικών ελέγχων σε ανελκυστήρες, πισίνες, υδάτινα πάρκα, παιδότοπους, παιδικές χαρές, δοχεία πίεσης κ.ο.κ., αλλά και εκπαίδευσης, καθώς και πιστοποίησης προσώπων, αποτελεί ένα ακόμα πλεονέκτημα για την επιλογή του καταλληλότερου διαπιστευμένου φορέα για την κατάταξη των καταλυμάτων.
Εμπειρία και τεχνογνωσία
Η TÜV AUSTRIA HELLAS:
• έχει να επιδείξει πληθώρα πιστοποιήσεων και υπηρεσιών σε σημαντικές ξενοδοχειακές μονάδες και αλυσίδες σε όλη την Ελλάδα καθώς και σε χώρες της ΝΑ Ευρώπης και Μέσης Ανατολής όπου διαθέτει θυγατρικές εταιρείες και παραρτήματα
• διαθέτει συνεργάτες με εξέχουσα τεχνογνωσία και συσσωρευμένη εμπειρία μέσω της πολυετούς δραστηριοποίησής τους στο χώρο των επιθεωρήσεων και πιστοποιήσεων και ειδικότερα μέσω των πολυάριθμων επιθεωρήσεων σε ξενοδοχειακές μονάδες και τουριστικές επιχειρήσεις
• έχει δομήσει ένα πλήρες δίκτυο συνεργατών και αναγνωρισμένων επιθεωρητών ανά την επικράτεια, ενισχύοντας την ποιότητα των υπηρεσιών της και δίνει προστιθέμενη αξία στις παρεχόμενες υπηρεσίες μέσω της εμπειρίας και της γνώσης της αλλά και λαμβάνοντας υπ΄ όψη τα ιδιαίτερα τοπικά χαρακτηριστικά και απαιτήσεις του επιθεωρούμενου καταλύματος.
Για την TÜV AUSTRIA HELLAS η διαδικασία της κατάταξης καταλυμάτων δεν αποτελεί μια ακόμα συνεργασία, αλλά μια δυναμική και διαρκή συνύπαρξη με τις επιχειρήσεις του χώρου, με γνώμονα και στόχο την ανάγκη πολύπλευρης αρωγής για την ανάπτυξη και προβολή του κλάδου του τουρισμού στη χώρα μας.
Εάν θέλετε να ενημερωθείτε από τη TÜV AUSTRIA HELLAS για τις καινοτόμες λύσεις που προσφέρει συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας εδώ.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου