31 Αυγ 2012

48 ώρες για να σώσει την κόρη μου




Αγαπητοί φίλοι και φίλες, Σε 48 ώρες, κόρη μου, θα εμφανιστεί ενώπιον του δικαστηρίου στο Πακιστάν, σύμφωνα με τους νόμους περί βλασφημίας που επιφέρει τη θανατική ποινή αθώα κοπέλα μου έχει αγωνιστεί όλη της τη ζωή με διανοητική αναπηρία -.. Και δεν θα πρέπει να τιμωρούνται σας ζητώ να βοηθήσει να σωθούν . κόρη μου υπογράψετε αυτήν την αναφορά στον πρόεδρο Ζαρντάρι για να υποστηρίξει το αίτημά μου για την προστασία των θρησκευτικών μειονοτήτων: Υπογράψτε


Την περασμένη εβδομάδα ένα εξοργισμένο πλήθος απείλησε να κάψει ζωντανή την κόρη μου, και μέσα σε 48 ώρες ο δικαστής θα αποφασίσει αν πηγαίνει δωρεάν ή παραμένει στη φυλακή. Rimsha είναι ανήλικος με διανοητικές αναπηρίες και συχνά δεν είναι σε έλεγχο των ενεργειών της. Ωστόσο, η τοπική αστυνομία εδώ στο Πακιστάν έχουν χρεωθεί με την βεβήλωση του Κορανίου, και φοβόμαστε για τη ζωή της. 

Αυτή τη στιγμή που κρατείται σε φυλακή υψίστης ασφαλείας, και σε ώρες, που θα αντιμετωπίσει το δικαστήριο στο πλαίσιο κατά της βλασφημίας στο Πακιστάν νόμων, το οποίο μπορεί να επιφέρει τη θανατική ποινή. Είμαστε μια φτωχή χριστιανική οικογένεια μάρτυρες μανία του όχλου για την υπόθεση της κόρης μου, και πολλές άλλες οικογένειες που αντιμετωπίζουν παρόμοια εκφοβισμό αναγκάζοντάς τους να φύγουν είτε ή ζουν με το φόβο.

 Αλλά η προσοχή της διεθνούς κοινότητας για την υπόθεση Rimsha έχει θάρρος Πακιστάν μουσουλμάνοι ηγέτες να μιλήσουν εναντίον αυτής της αδικίας και ανάγκασε την προσοχή του Προέδρου Ζαρντάρι. Παρακαλώ να με βοηθήσει να διατηρήσει την παγκόσμια κατακραυγή για την περίπτωση της κόρης μου. Σας καλώ να υπογράψουν την αναφορά μου προς τον πρόεδρο Ζαρντάρι για να σώσει Rimsha και την προστασία της ζήτησης για εμάς και άλλες ευάλωτες οικογένειες μειονότητα Avaaz θα μοιραστεί αυτή την καμπάνια με τα τοπικά και διεθνή μέσα ενημέρωσης, παρακολουθούσε προσεκτικά από όλους τους πολιτικούς εδώ.:

 http://www.avaaz.org/en/pakistan_save_my_daughter/?bfKWpdb&v=17431/ Ένας οργισμένος όχλος απαίτησε τη σύλληψη της κόρης μου μετά από ένα τοπικό ιμάμη άρχισε να υποκινεί τους ανθρώπους εναντίον της, υποστηρίζοντας ότι είχε βεβήλωσαν το Κοράνι. Κάποιοι τότε απείλησε να την σκοτώσει και να κάψει τα σπίτια των Χριστιανών στην κοινότητά μας. Προσεύχομαι ότι κατά την ακρόασή της το Σάββατο, η υπόθεση εναντίον του έχει απορριφθεί και μπορεί να έρθει πίσω για να ζήσουν μαζί μας. Η οικογένειά μας είναι σε σοβαρό κίνδυνο, όπως ακόμη και μιλάμε για τους νόμους περί βλασφημίας στο Πακιστάν μπορεί να είναι θανατηφόρα -.

 Πέρυσι ο Πακιστανός υπουργός για θέματα μειονοτήτων σκοτώθηκε μετά ζητώντας την απομάκρυνση της θανατικής ποινής για βλασφημία διάπραξη Είναι τόσο ευαίσθητη κατάσταση που πολλές από τις χριστιανικές τους γείτονές μας από το Ισλαμαμπάντ παραγκούπολη μας αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους. 

Σεβόμαστε τα θρησκευτικά δικαιώματα των άλλων. Εμείς απλώς ελπίζουμε για την ασφάλεια της κόρης μας και την κοινότητά μας και εύχομαι αυτό δεν είχε συμβεί ποτέ. Είμαστε ευτυχείς που η Ulema Συμβούλιο, μια ομάδα ομπρέλα των Μουσουλμάνων κληρικών και λογίων εδώ στο Πακιστάν, μίλησε, λέγοντας: «. Δεν θέλουμε να δούμε την αδικία γίνεται με οποιονδήποτε Θα εργαστούμε για να τελειώσει αυτό το κλίμα του φόβου." Με τη βοήθειά σας, μπορούμε όχι μόνο δωρεάν, αλλά Rimsha κάνουν αυτό το περιστατικό η αρχή μιας μεγαλύτερης κατανόησης μεταξύ των κοινοτήτων στο Πακιστάν. Σας ζητώ να υπογράψετε αυτήν την αναφορά, και να το μοιραστείτε με τους φίλους σας.
 

Σε 48 ώρες, κόρη μου, θα εμφανιστεί ενώπιον του δικαστηρίου στο Πακιστάν, σύμφωνα με τους νόμους περί βλασφημίας που επιφέρει τη θανατική ποινή αθώα κοπέλα μου έχει αγωνιστεί όλη της τη ζωή με διανοητική αναπηρία -.. Και δεν θα πρέπει να τιμωρούνται σας ζητώ να βοηθήσει να σωθούν . κόρη μου υπογράψετε αυτήν την αναφορά στον πρόεδρο Ζαρντάρι για να υποστηρίξει το αίτημά μου για την προστασία των θρησκευτικών μειονοτήτων:

http://www.avaaz.org
Υπογράψτε

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...