Τέσσερα σημαντικά webinar του Επιμελητηρίου Κυκλάδων για παροχή “εργαλείων” σχετικά με την εξέλιξή τους στο ανταγωνιστικό περιβάλλον
Για τη δυνατότητα να προσαρμόζονται άμεσα οι επιχειρήσεις και οι άνθρωποί τους, στις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς και του έντονου ανταγωνισμού συνεχίζει να μεριμνά συστηματικά το Επιμελητήριο Κυκλάδων, το οποίο ανοίγει σήμερα, τον νέο κύκλο δωρεάν σεμιναρίων για τα μέλη του.
Με φόντο την ανάγκη κατάλληλης προετοιμασίας ενόψει της έναρξης της τουριστικής σεζόν, το Επιμελητήριο φροντίζει ώστε τα μέλη του να εμπλουτίζουν τις γνώσεις τους και να αναβαθμίζουν τις δεξιότητες και τις υπηρεσίες τους, προκειμένου να κερδίζουν επισκεψιμότητα και να στηρίζονται, ώστε να διατηρούνται υγιείς οι επιχειρήσεις τους.
Συγκεκριμένα, από σήμερα, αρχίζει η πραγματοποίηση τεσσάρων νέων webinar, τόσο με φυσική παρουσία στην αίθουσα εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου Κυκλάδων στη Σύρο, αλλά και στα γραφεία του στα νησιά, όσο και με εξ αποστάσεως παρακολούθηση, στον σύνδεσμο που θα λάβουν μέσω mail, οι συμμετέχοντες.
Ειδικότερα, το πρώτο webinar έχει θέμα “Βασικές αρχές & εργαλεία κοστολόγησης: από τη θεωρία στην πράξη” και πραγματοποιείται σήμερα, Δευτέρα 1 Απριλίου (17.00-20.00). Μεθαύριο, Τετάρτη, 3 Απριλίου (18.00 – 20.00), ακολουθεί το δεύτερο με θέμα “Σχεδιασμός εσωτερικών χώρων καταστημάτων και διαμόρφωση βιτρίνας”, ενώ την Τετάρτη 10 Απριλίου (17.30 – 19.30) θα πραγματοποιηθεί το webinar με θέμα “Εισαγωγή στην Τεχνητή Νοημοσύνη: καλές πρακτικές, χρήσεις και εργαλεία ΑΙ” και μία ημέρα μετά, Πέμπτη 11 Απριλίου (10.30 – 12.30), το τέταρτο σεμινάριο με θέμα “Πώς κάνω το κατάλυμά μου προορισμό”.
Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Κυκλάδων, Γιάννης Ρούσσος μίλησε αναλυτικά στην “Κοινή Γνώμη” για τα τέσσερα σεμινάρια που παρέχονται δωρεάν, ενώ επεσήμανε πως θα υπάρχει η δυνατότητα διάθεσης υποστηρικτικού υλικού, μετά την ολοκλήρωση αυτών. Κυρίως, για τη Σύρο, αξίζει να τονισθεί πως θα είναι χρήσιμη η δια ζώσης παρακολούθηση, καθώς στα δύο τελευταία webinar, οι εισηγητές θα βρίσκονται στην αίθουσα εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου.
Γ. Ρούσσος: Στηρίζουμε την ποιοτική εξέλιξη των επιχειρηματιών
Αναφορικά με το ότι τα τέσσερα σεμινάρια θα αποτελέσουν “κλειδί” στην πληροφόρηση και προετοιμασία των επιχειρηματιών και όσων τα παρακολουθήσουν ενόψει της τουριστικής σεζόν, ο κ. Ρούσσος ανέφερε τα εξής: “Με αφορμή το ξεκίνημα της τουριστικής περιόδου του 2024, το Επιμελητήριο σε συνεργασία με αρκετούς Συλλόγους, όπως ενδεικτικά στη Σύρο, με τον Εμπορικό Σύλλογο, την “Τερψιχόρη” και τα ενοικιαζόμενα δωμάτια, τα τουριστικά καταλύματα αλλά και με τη δική του συνεχή επικοινωνία με τα μέλη του – καθώς ανταλλάζονται απόψεις -, οργάνωσε κάποια εκπαιδευτικά προγράμματα και σεμινάρια, για να καλύψει συγκεκριμένες ανάγκες, προσπαθώντας να στηρίξει την προσπάθεια για ποιοτική εξέλιξη των επιχειρηματιών, που επιθυμούν να βελτιώνουν τις γνώσεις τους, αλλά και των εργαζομένων σε αυτές τις επιχειρήσεις”.
Σύμφωνα με όσα πρόσθεσε: “Με αυτά τα δωρεάν σεμινάρια καλύπτουμε το σύνολο των μελών μας. Και εκείνους που ασχολούνται με τη μεταποίηση, και όσους δραστηριοποιούνται τουριστικά, αλλά και εκείνους που ασχολούνται με το εμπόριο”. Διευκρίνισε δε, πως, τα πρώτα τέσσερα σεμινάρια που ανακοινώθηκαν είναι του Απριλίου και θα ακολουθήσει και δεύτερος κύκλος, “ο οποίος θα ανακοινωθεί προσεχώς για τον μήνα Μάιο”.
“Χαιρόμαστε που η τεχνολογία μας έχει δώσει τη δυνατότητα να φτάνουμε στο σύνολο των μελών μας, γιατί παλαιότερα, φτάναμε μέχρι τα νησιά που διαθέτουμε γραφεία”, σημείωσε ο κ. Ρούσσος, καλώντας όλα τα μέλη να ανταποκριθούν και να παρακολουθήσουν τους εξαιρετικά αξιόλογους εισηγητές.
Βασικές αρχές & εργαλεία κοστολόγησης: από τη θεωρία στην πράξη
Το πρώτο σεμινάριο που πραγματοποιείται σήμερα (17.00-20.00) έχει θέμα “Βασικές αρχές & εργαλεία κοστολόγησης: από τη θεωρία στην πράξη”. Σύμφωνα με όσα εξηγεί ο πρόεδρος: “Είναι ένα πολύ σημαντικό σεμινάριο γιατί το θέμα της κοστολόγησης στην εποχή που έχουν αυξηθεί τα “κρυφά” έξοδα και η βιωσιμότητα των επιχειρήσεων είναι οριακή, μόνο με επαγγελματική προσέγγιση στην κοστολόγηση μπορεί μια επιχείρηση να παραμείνει υγιής”. Το συγκεκριμένο webinar απευθύνεται σε όσους δραστηριοποιούνται στον χώρο της μαζικής εστίασης (καταλύματα, εστιατόρια, καφέ, μπαρ, πιτσαρίες, κ.α.). Εισηγητής θα είναι ο Παναγιώτης Κούρεντας, εκπαιδευτής εξειδικευμένων σεμιναρίων γύρω από το Cost Control Management και το Menu Development & Engineering. “Είναι ένας σπουδαίος εκπαιδευτής που μεταδίδει την απαραίτητη πληροφόρηση με πρακτικό τρόπο”, διευκρινίζει ο κ. Ρούσσος, λέγοντας πως ενδεικτικά θα αναλυθούν θέματα που αφορούν: α. στις βέλτιστες μεθόδους υπολογισμού και τον έλεγχο του κόστους μέσα από μια διαδραστική προσέγγιση, β. στο πώς αναγνωρίζει κανείς τα λειτουργικά κόστη και τη σημασία τους στην ορθή κοστολόγηση φαγητού και ποτού, γ. στον περιορισμό της σπατάλης υλικών προκειμένου να εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητα αλλά και την επιβίωση των επιχειρήσεων και δ. στην ανάλυση της τιμολόγησης και κερδοφορίας με τρόπο που θα βοηθήσει στην επιλογή της μεθόδου τιμολόγησης που ταιριάζει καλύτερα στην κάθε επιχείρηση, ακολουθώντας όλες τις διεθνείς τάσεις και τα νέα πρότυπα.
Σχεδιασμός εσωτερικών χώρων καταστημάτων και διαμόρφωση βιτρίνας
Το δεύτερο σεμινάριο έχει θέμα “Σχεδιασμός εσωτερικών χώρων καταστημάτων και διαμόρφωση βιτρίνας” και γίνεται στις 3 Απριλίου (18.00 – 20.00), σε συνεργασία με το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής. Απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις του εμπορικού κλάδου. “Είναι ένα σεμινάριο που από καιρό θέλαμε να το κάνουμε. Αρχίσαμε μία συνεργασία με το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και θα έχουμε τέσσερις ακαδημαϊκούς εισηγητές, οι οποίοι επίσης με ουσιαστική προσέγγιση και πολύ κατανοητή για όλους, θα βοηθήσουν σημαντικά”, τόνισε ο κ. Ρούσσος.
Εισηγητές θα είναι οι: Δρ. Στέλιος Ζερεφός, καθ. Σχολής Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού, ΕΑΠ. Δρ. Λάμπρος Δούλος, αν. καθ. Σχολής Εφαρμοσμένων Τεχνών και Βιώσιμου Σχεδιασμού, ΕΑΠ. Δρ. Μάρω Σίνου, αν. καθ. Τμήματος Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και Κατερίνα Σκάλκου, αρχιτέκτονας / σχεδιαστής φωτισμού (συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό ΕΑΠ, ακαδημαϊκός υπότροφος Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής). Κάποια από τα θέματα που θα αναλυθούν: α. Αναγνώριση ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των χώρων, της χρήσης και των χρηστών, β. διαμόρφωση κεντρικής ιδέας σχεδιασμού, γ. λειτουργική διάταξη - ζώνη εισόδου και βιτρίνας, χώρος ταμείου, χώρος πώλησης εμπορεύματος, δοκιμαστήρια, αποθήκευση, γραφείο, χώρος προσωπικού, διάγραμμα κινήσεων, δ. σχεδιασμός βιτρίνας, ε. Παρουσίαση διαχρονικών τάσεων και σύγχρονων trend μέσα από επιλεγμένα παραδείγματα.
Σχετικά με το εν λόγω webinar, ο κ. Ρούσσος εξήγησε πως, “αν προκύψει περισσότερο ενδιαφέρον, θα δημιουργήσουμε ομάδες των 20 - 30 ατόμων προκειμένου άνθρωποι που θέλουν να παρακολουθήσουν αυτό το κορυφαίο θέμα για την προώθηση των πωλήσεων των προϊόντων τους, να έχουν τη δυνατότητα να το κάνουν. Εφόσον υπάρξει το ενδιαφέρον είμαστε άμεσα έτοιμοι και πριν τη σεζόν, να κάνουμε αυτά τα προγράμματα”.
Εισαγωγή στην Τεχνητή Νοημοσύνη: καλές πρακτικές, χρήσεις και εργαλεία ΑΙ
Τρίτο εξαιρετικά ενδιαφέρον σεμινάριο θα είναι η “Εισαγωγή στην Τεχνητή Νοημοσύνη: καλές πρακτικές, χρήσεις και εργαλεία ΑΙ” στις 10 Απριλίου (17.30 – 19.30). Σύμφωνα με όσα επισημαίνει ο Γιάννης Ρούσσος, “η τεχνητή νοημοσύνη έχει μπει στη ζωή μας και θέλω με κατηγορηματικό τρόπο να πω ότι το σεμινάριο αφορά όλους μας και όχι μόνον εκείνους που έχουν υψηλή κατάρτιση και μόρφωση. Αφορά όλες τις επιχειρήσεις όλων των κλάδων. Θα πρότεινα να φέρουν και εργαζόμενους των επιχειρήσεών τους γιατί θα είναι πολύ χρήσιμο”. Απευθύνεται στους επιχειρηματίες όλων των κλάδων επιχειρήσεων και εισηγητής θα είναι ο Γιάννης Αγγελάκης, ειδικός σε θέματα στρατηγικού σχεδιασμού και marketing, με εξειδίκευση σε θέματα digital & interactive media.
Μεταξύ άλλων, θα μιλήσει για το τι είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) και γιατί έχει αποκτήσει τόσο μεγάλη σημασία και δημοσιότητα ενώ θα παρουσιάσει παραδείγματα και πρακτικές στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων, όπως βελτίωση online παρουσίας, ανάπτυξη αποτελεσματικής διαφήμισης, τρόποι προώθησης, προσέλκυση νέων πελατών, αύξηση πωλήσεων, ανάλυση αγοράς, ανταγωνισμού, δημιουργία business plan κ.λπ.. Τέλος, θα μιλήσει για το τι είναι και πώς λειτουργεί το ChatGPT.
Πώς κάνω το κατάλυμά μου προορισμό
Τέλος, ένα ακόμη χρήσιμο σεμινάριο θα έχει θέμα “Πώς κάνω το κατάλυμά μου προορισμό”. Απευθύνεται σε όσους δραστηριοποιούνται στον κλάδο του τουρισμού και ιδιαίτερα στις επιχειρήσεις καταλυμάτων. Θα πραγματοποιηθεί στις 11 Απριλίου (10.30 – 12.30).
“Η προβολή ενός καταλύματος, πλέον, έχει αλλάξει. Υπάρχει η δυνατότητα με την τεχνολογία, με ελάχιστο κόστος και με έξυπνες και υπεύθυνες κινήσεις να προβληθούν τα καταλύματα και να προσεγγίσουν επισκέπτες. Σήμερα, οι επισκέπτες επιλέγουν προορισμό με βάση και την πληροφόρηση που λαμβάνουν από τα social media. Είναι μία καλή ευκαιρία για να δυναμώσουν την επισκεψιμότητά τους τα καταλύματα και σε χρονικές περιόδους, εκτός τουριστικής σεζόν”, σημείωσε ο κ. Ρούσσος. Εισηγητής θα είναι ο Γιάννης Αγγελάκης, ειδικός σε θέματα στρατηγικού σχεδιασμού και marketing, με εξειδίκευση σε θέματα digital & interactive media. Ενδεικτικά θα μιλήσει για τις νέες τάσεις και αλλαγές στις ταξιδιωτικές συνήθειες και τις επιλογές του σύγχρονου ταξιδιώτη, ενώ θα πει πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να εκμεταλλευτούν τη δημοσιότητα του προορισμού για να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες.
Πηγή : https://www.koinignomi.gr/
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου