4 Μαΐ 2023

Σέριφος ...Tους τα... είπε ένα χεράκι ο Γιατρός


ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΙ ΣΤΟ ΠΠΙ ΣΕΡΙΦΟΥ

 Σήμερα στο ΠΠΙ ΣΕΡΙΦΟΥ δεχτήκαμε επίσκεψη από τον βουλευτή και πρώην υπουργό κο Βρούτση Ιωάννη, με τον οποίο είχαμε μια εποικοδομητική συζήτηση για τα προβλήματα στο χώρο υγείας στις Κυκλάδες. 

Μας υποσχέθηκε πως θα είναι σύμμαχος και αρωγός στον αγώνα μας για καλύτερες υπηρεσίες υγείας στις Κυκλάδες! Την ώρα που ξεναγούσαν τον κο Βρούτση στους χώρους του ιατρείου, δέχτηκα ανήθικη και θρασύτατη λεκτική επίθεση από δυο μέλη της συνοδείας του. 

Γνωστό ζευγάρι της τοπικής κοινωνίας, που δραστηριοποιείται επαγγελματικά στο νησί και τον υπόλοιπο χρόνο απολαμβάνει τις χαρές της Αθήνας μαζί με την οικογένεια του. Ανάμεσα στα αλλά, με κατηγόρησαν πως την περίοδο της καραντίνας και ενώ ζευγάρι μεταναστών με εμπύρετο παιδί περίμενε έξω από το ιατρείο για να εξεταστεί για κορωνοιο πριν εισέλθει στο ιατρείο, εγώ επέτρεψα στον γιο μου (δίχως συμπτώματα) να εισέλθει στο ιατρείο και μάλιστα τον πήγα στο ασθενοφόρο και πάτησε την κόρνα! (Σε εμένα που έχω πληρώσει ακριβά την υπεράσπιση των μεταναστών…) Σαφώς και απάντησα καταλλήλως. Δυστυχώς τα παραπάνω έλαβαν χώρα μπροστά στα μάτια μιας μητέρας και ενός παιδιού που ανέμεναν να εξεταστούν! 

 Επουδενί δεν συνδέω -την απαράδεκτη αυτή επίθεση προς όλους τους γονείς-εργαζόμενους του ΠΠΙ ΣΕΡΙΦΟΥ (τα παιδιά των συναδέλφων μου μεγαλώνουν στο ιατρείο)- με τον κο Βρούτση, αλλά ο ίδιος θα πρέπει να τους βάλει στη θέση τους και να τους συνετίσει. Συνεργάτες του είναι. 

Ένα είναι σίγουρο, πως όλοι μαζί θα αγωνιστούμε για ένα καλύτερο μέλλον και καλύτερες υπηρεσίας υγείας , τέτοιες που αξίζουν οι Κυκλαδιτες! Για το συμβάν θα ενημερωθούν όλοι οι αρμόδιοι. Με αυτό το μήνυμα, σας αποχαιρετώ από το Facebook, προκειμένου να προστατέψω την οικογένεια μου. Venceremos 

Πηγή : 

Athanasios Kontaris

  

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...