17 Νοε 2022

Τερα Τζετ επιδόσεις των λιμένων των 3 νησιών, Μήλος Σίφνος &Σέριφος το δίμηνο της παρουσίας του στη γραμμή!


Πρώτη φορά στα χρονικά ένα τόσο μεγάλο ταχύπλοο, όπως το Τερα Τζετ, δρομολογηθηκε στις Δυτικές Κυκλαδες! Ας ρίξουμε μια ματιά στις επιδόσεις των λιμένων των 3 νησιών, το δίμηνο της παρουσιας του στη γραμμή!
Ξεκινάω από το δυνατό χαρτί της γραμμής, τη Μήλο μας! Ιούλιο και Αύγουστο, αποβιβασθηκαν 102. 778, επιβιβασθηκαν 96.631, σύνολο 199.409 άτομα!

Η αντίστοιχη επίδοση του 2019 ήταν 180.716 επιβάτες, ενώ μικρή άνοδο είχαμε και στην αποβίβαση των οχημάτων φέτος. 9.834 έναντι 9.437 του 2019 Για πρώτη φορα στα χρονικά, η Μήλος ξεπέρασε τις 50.000, τόσο στην αποβίβαση όσο και στην επιβίβαση!
Τον Αύγουστο σημείωσε 52.861 και 51.602 αντίστοιχα!
Ο καλύτερος μήνας αδέλφια μου! Ο χρυσός αιώνας του Περικλή εποχές ΠΑΣΟΚ, ξεκάθαρα.

Συνεχίζω με τη Σίφνο μας. 73.582 επιβάτες αποβιβασθηκαν και 70.123 επιβιβασθηκαν το φετινό δίμηνο, σύνολο 143.705! Ίσα βάρκα, ίσα πανιά που λένε, μιας και η αντίστοιχη επίδοση του 2019 ήταν 143.770! Απόλυτη ισορροπία! Ικανοποιητική άνοδο είχαμε στην αποβίβαση των οχημάτων, 12.070 φέτος έναντι 11.052 το 2019!Σέριφος μωρά μου! 99.450 διακινηθεντες οι φετινοί επιβάτες, αισθητά ανεβασμένα τα νούμερα σε σχέση με τους 91.582 του 2019!!

Μπράβο στη Σέριφο μας, ανάλογη άνοδο είχαμε και στα οχήματα! 9.530 φέτος, έναντι 8.548 του 2019!Οι τεράστιες δυνατότητες του Τερα Τζετ, βοήθησαν ώστε να ανεβάσουν στροφές τα νησιά μας!

Καλά τα πήγε ο γίγαντας της Ση τσετ, εγώ όμως περίμενα κάτι καλύτερο να σας πω την αλήθεια! Το πλοίο δεν σάρωσε όπως πίστευα ( για να είμαι απόλυτα ειλικρινής), τα πήγε βέβαια καλα, αλλά δεν έπιασε τόσο υψηλές επιδόσεις. Δεν είναι τυχαίο που σταμάτησε σχετικά νωρίς τα δρομολόγια του!Τερα Τζετ, εάν θες αφιερώματα και ποστ από το φίλο σου το Μιχάλη, ένα πράγμα θα σου πω. Το καφέ μου το πίνω σκέτο και παγωμένο Α, έχω και ένα δεύτερο. Το πεπρωμένο σου είναι η Πάρος!

Με Αφετηριο λιμένα το Πειραιά, η Πάρος σου εξασφαλίζει δεκάδες χιλιάδες κομμένα τικετα και μια σχετικά ικανοποιητική πληρότητα! Και αυτό δεν το γράφω ως Παριανος, αλλά ως γνωστής του τι διακινείται σε κάθε γραμμή. Σάρωσε στις επιδόσεις και θα έχεις να λάβεις! Δες τα αδελφάκια σου, το Παουερ και το Γουορντ Τσαμπιον!

Έπη ολόκληρα έχω γράψει για αυτά και σιγά τους καφέδες που έχω πιει Κοψοχρονια τους έχει βγει!! Τελικά, είμαι πολύ οικονομικός αδέλφια μου, πρέπει να ανεβάσω τις τιμές Τέτοιους φωτογράφους έχει ανάγκη η χώρα! Foskolos Panagiotis τον ευχαριστώ πολύ! Την καλησπέρα μου στο Δήμαρχο και στην Ένωση Ξενοδόχων του υπέροχου νησιού σας🔥💪
💯🙄😳

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...