23 Απρ 2018

Ξεκίνησαν οι εργασίες διαγράμμισης και σηματοδότησης στην παραλιακή οδό του λιμένα του Αδάμαντα, από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Μήλου

Ξεκίνησαν, υπό την επίβλεψη του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Μήλου, οι εργασίες, για τη διαγράμμιση και σηματοδότηση, στην παραλιακή οδό του λιμένα του Αδάμαντα, με βάση τις προτεινόμενες ρυθμίσεις της σχετικής κυκλοφοριακής μελέτης. Με στόχο την βέλτιστη δυνατή ροή της κυκλοφορίας, από και προς το λιμάνι του Αδάμαντα της Μήλου, το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο του νησιού, υλοποιεί έργα διαγραμμίσεων, σηματοδότησης και λοιπών απαιτούμενων εργασιών, ενόψει της «χειμαρρώδους» εισροής επισκεπτών, που αναμένεται στη Μήλο, από τα μέσα ήδη του Μάιου. 

 Δεδομένου του συνεχούς ρυθμού αύξησης των τουριστών, που υποδέχεται κάθε χρόνο το νησί, απαραίτητη θεωρήθηκε η μελέτη και εφαρμογή νέων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, προκειμένου να υπάρξει και να διατηρηθεί η τάξη, στην κίνηση των οχημάτων, ιδιαίτερα, κατά την περίοδο υψηλής επισκεψιμότητας, όταν τα οχήματα που κυκλοφορούν υπερδιπλασιάζονται. 

 Πεζοδρόμηση, χωρίς… λύσεις(;) 

 Οι εργασίες ξεκίνησαν ήδη από την Πέμπτη, 19 Απριλίου, με το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο να προχωρά στην ενημέρωση των οδηγών, οι οποίοι, όπως φάνηκε… δεν έδειξαν να πτοούνται, από το να παρκάρουν τα οχήματά τους, ακόμη και ανάμεσα στους προειδοποιητικούς κώνους, που τοποθετήθηκαν, προκειμένου να οριοθετηθούν τα σημεία σηματοδότησης. 

Από την πλευρά των οδηγών και των επιχειρηματιών υποστηρίχθηκε, πως δεν υπήρξε έγκαιρη προειδοποίηση, ενώ αντιδράσεις προέκυψαν από το γεγονός, ότι, σύμφωνα με τη σχετική μελέτη, «συρρικνώνονται» οι διαθέσιμοι χώροι στάθμευσης. 

 Σχετικά δε, με τις προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, οι οποίες θα ισχύσουν για την καλοκαιρινή περίοδο του 2018, όπως αναφέρεται και στη σχετική απόφαση, η οποία δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ, αναμένεται η δημιουργία περιοχής ειδικών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στο κεντρικό τμήμα της παραλιακής οδού του λιμένα Αδάμαντα Μήλου. 

«Οι ειδικές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα αφορούν στην απαγόρευση διέλευσης οχημάτων σε τμήμα της κεντρικής οδού του λιμένα, μήκους περί τα 180 μ., οριοθετούμενου από τον οικίσκο ISPS πλησίον της κεντρικής προβλήτας, έως και το κατάστημα με την επωνυμία «Ακταίον», κατά συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα. 

Η απαγόρευση θα αφορά σε όλο το πλάτος της οδού (7,50 μ.), και θα περιλαμβάνει αμφότερες τις λωρίδες κίνησης κυκλοφορίας, θα έχει εφαρμογή κατά τις βραδινές έως και τις πρώτες πρωινές ώρες των θερινών μηνών του έτους (οι συγκεκριμένες ώρες και οι μήνες απαγόρευσης θα προσδιορίζονται κατόπιν απόφασης του ΔΣ του ΔΛΤΜ και με σύμφωνη γνώμη της Λιμενικής Αρχής)». 

Αναδιαμόρφωση της κυκλοφορίας 

 Υπενθυμίζεται, ότι, σύμφωνα με την κυκλοφοριακή μελέτη της χερσαίας ζώνης του λιμένα του Αδάμαντα, περαν των ειδικών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, προτείνεται, κατά μήκος του αναπτύγματος του κεντρικού λιμένα Αδάμαντα, η κίνηση των οχημάτων να οργανώνεται σε δυο λωρίδες κυκλοφορίας πλάτους 3,25 μ. αντίθετης κατεύθυνσης και η διαμόρφωση νέας οριζόντιας σήμανση (διαγραμμίσεις ρευμάτων κυκλοφορίας, διαγραμμίσεις αποκλεισμού, διαβάσεις πεζών, βέλη κατεύθυνσης κτλ.) καθώς και νέα κατακόρυφη σήμανση (πινακίδες ρυθμιστικές, πληροφοριακές κτλ.). 

 Όπως σημειώνεται, δημιουργούνται τρεις ισόπεδοι κόμβοι κατά μήκος του αναπτύγματος του λιμένα Αδάμαντα. 

Ο πρωτος ισόπεδος κόμβος διαμορφώνεται στο δυτικό άκρο του λιμένα, με τη δημιουργία ισόπεδου χώρου ελιγμών αναστροφής για οχήματα, o δεύτερος ισόπεδος κόμβος διαμορφώνεται στο κέντρο του λιμένα, στην κύρια έξοδο του λιμανιού πλησίον του ISPS και ο τρίτος ισόπεδος κόμβος διαμορφώνεται στο ανατολικό άκρο του λιμένα, στην περιοχή εξόδου προς την επαρχιακή οδό Αδάμαντα-Ζεφύρια και προς την επαρχιακή οδό Αδάμαντα-Πλάκας, ενώ διατηρείται στην παραλιακή οδό η κίνηση των οχημάτων σε δυο αντίρροπα ρεύματα και δημιουργούνται λωρίδες σύντομης στάσης οχημάτων (ιδιωτικών, τουριστικών, λεωφορείων και ταξί), πλησίον της κεντρικής προβλήτας φορτοεκφόρτωσης, προκειμένου να είναι εφικτή η επιβίβαση – αποβίβαση των ταξιδιωτών, χωρίς να παρακωλύεται η κίνηση των κυκλοφορούντων οχημάτων. 

 Τέλος, η μελέτη εισηγείται τη δημιουργία χώρων στάθμευσης «στο δυτικό και ανατολικό άκρο του διαμορφωμένου λιμένα σε συνολική επιφάνεια 150 τ.μ., με εννέα (9) συνολικά θέσεις στάθμευσης οχημάτων οριοθετημένες σε έξι (6) θέσεις διαστάσεων 2.50Χ5.00 και τρεις (3) θέσεις διαστάσεων 2.00x5.50, σε δύο διακριτές επιφάνειες εκατέρωθεν της κεντρικής οδού κυκλοφορίας στο δυτικό άκρο του λιμένα, καθώς και δεκαέξι (16) συνολικά θέσεις στάθμευσης μοτοσυκλετών οριοθετημένες σε οκτώ (8) και οκτώ (8) θέσεις διαστάσεων 1.05x2.50 στο ανατολικό άκρο του λιμένα (περιοχή πλατείας).

 Πηγή : http://www.koinignomi.gr

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...