12 Ιαν 2019

Δημοσιεύουμε επιστολή των δυσαρεστημένων επιβατών της πτήσης 21ης Δεκεμβρίου 2018 Αθήνα – Μήλο – Αθήνα , η οποία είχε ακυρωθεί.

Δημοσιεύουμε επιστολή των δυσαρεστημένων επιβατών της πτήσης 21ης Δεκεμβρίου 2018 Αθήνα – Μήλο – Αθήνα , η οποία είχε ακυρωθεί.

“Συνεχίζεται η ταλαιπωρία των επιβατών της πτήσης τις 21-12-18 Αθήνα – Μήλο και αντίστροφα που ματαιώθηκε την “τελευταία στιγμή” (χωρίς φυσικά να έχει μεριμνήσει κανείς για την έγκαιρη ενημέρωση των επιβατών), με παράταση των προβλημάτων μέχρι σήμερα, καθώς η εταιρία δεν έχει επιστρέψει το χρηματικό ποσό των εισιτηρίων στους πελάτες της.

 Σε προφορική ενημέρωση των υπαλλήλων, μας διαβεβαίωσαν τότε, πως σε 5 με 7 ημέρες θα επέστρεφαν τα χρήματα των εισιτηρίων στον τραπεζικό λογαριασμό μας.

 Απάντηση που επανέλαβαν μετά από 15 μέρες ’’θα επιστραφούν τα χρήματα στο λογαριασμό σας’’ . 

Ουδέποτέ συνέβη μέχρι σήμερα, 21 ημέρες μετά. Καμία ενημέρωση (μέσο email ή τηλέφωνο) από πλευρά τους, με έντονη την απουσία τους, στα τηλέφωνα επικοινωνίας (τμήμα λογιστηρίου και παραπόνων), στάση που επιβεβαιώνει αδιαφορία προς τους πελάτες της , ενώ κάθε άλλο παρά επαγγελματισμό δεν δείχνει 21 ημέρες χρησιμοποιούν τα χρήματα του κόσμου, αγνοώντας πως είναι αναγκαία για αυτούς, μιας και αναγκάστηκαν να πληρώσουν έξτρα χρήματα σε άλλο μέσο μετακίνησης. 

Η συγκεκριμένη αεροπορική εταιρία χαρακτηρίζεται ως εταιρία τακτικών πτήσεων για τη Μήλο, σε ένα αεροδρόμιο με τη δεύτερη μεγαλύτερη αύξηση επιβατικής κίνησης στην Ελλάδα για το 2018.

 Κάτοικοι και επισκέπτες στηρίζουν και ενισχύουν την εταιρία επιλέγοντας την, χωρίς αυτή να κάνει το ίδιο. Εκθέτει και δεν μεριμνεί για τους πελάτες της, πράξεις που την καθιστούν αναξιόπιστη”. ΤTι μπορούν να κάνουν λοιπόν οι επιβάτες για να πάρουν τα χαμένα τους χρήματα πίσω? 

 Δυσαρεστημένοι επιβάτες 

Πηγή : https://cyclades24.gr/

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...