13 Ιαν 2019

Ταινία στον Περσέα ή στο σπίτι;

Κάποτε το σινεμά ήταν ο μοναδικός τρόπος για να δεις μια καινούρια ταινία. Το 2019 όμως, αυτό είναι καθαρά αμελητέο. Κι έτσι η επιλογή ανάμεσα σε μια κινηματογραφική αίθουσα και το σαλόνι του σπιτιού σου γίνεται με κριτήρια διασκέδασης, οικονομίας και ποιότητας. 

.Το αγαπώ το σινεμά. Και αφού δεν το στηρίζω πλέον πολύ συχνά με τα χρήματά μου, έχω τουλάχιστον χρέος να το στηρίξω με την ψήφο μου.

Και είναι μαγικό το συναίσθημα πως η εμπειρία αυτή είναι κοινή και τη μοιράζεσαι (και εγώ παρατηρώ τους συνθεατές μου στο σκοτάδι, και μου αρέσει πολύ ). Το σινεμά πρέπει να νικήσει. 
Εσύ, τι διαλέγεις; 


Το «Everybody Knows» του Ασγκάρ Φαραντί, αποτελεί την ταινία έναρξης του 71ου Διεθνούς Κινηματογραφικού Φεστιβάλ των Καννών,

Η ταινία γυρίστηκε στα ισπανικά, με πρωταγωνιστές, την Πενέλοπε Κρουζ, τον Χαβιέρ Μπαρδέμ, και τον Αργεντίνο ηθοποιό, Ρικάρντο Νταρίν. 

 Στο «Everybody Knows», η Πενέλοπε Κρουζ ερμηνεύει μια μητέρα που ταξιδεύει με την οικογένειά της από το Μπουένος Άιρες, πίσω στην πατρίδα της, μια μικρή πόλη έξω από την Ισπανία.

 Όμως το οικογενειακό ταξίδι κινδυνεύει να εκτροχιαστεί από αναπάντεχα γεγονότα που απειλούν να διαρρήξουν τους οικογενειακούς δεσμούς. 
H ταινία χαρακτηρίζεται ως ψυχολογικό θρίλερ. 

Από Αργεντινή Ισπανία ...
Σκηνοθεσία και σενάριο του Ασγκάρ Φαραντί.
Προβάλεται ακόμα στις αίθουσες της Αθήνας 😉
Ραντεβού στις 20:00

Εθελοντικη Ομάδα Σερίφου 
.Πηγή : 

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...