Με σύνθημα «Increase your brand reputation and profitability», το Συνέδριο Social Media in Tourism θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου στην Αθήνα, στο Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Εξέλιξη.
Πρόκειται για μια σημαντική ημέρα για την αποτελεσματική προώθηση και την προβολή του ελληνικού τουρισμού και της τουριστικής επιχείρησης.
Tο συνέδριο διοργανώνεται για πρώτη φορά σε καθετοποιημένη μορφή αποκλειστικά για τον Τουρισμό & HORECA με σκοπό τη μετάδοση γνώσης για αποτελεσματική αξιοποίηση των social media & του digital innovation για την αποτελεσματική προβολή των τουριστικών επιχειρήσεων, πετυχαίνοντας μεγαλύτερη προσέλκυση ταξιδιωτών/ πελατών.
To Συνέδριο θα χαιρετίσουν και θα πλαισιώσουν με περιεχόμενο για τις Εξελίξεις στον Ελληνικό Τουρισμό που πλέον ξεπέρασε τα 33 εκατομμύρια τουρίστες για το 2018 οι: Χαράλαμπος Καρίμαλης, Πρόεδρος ΕΟΤ, Ιωάννα Δρέττα, CEO Marketing Greece και ο Αλέξης Γαληνός, Διευθύνων Σύμβουλος ΕΑΤΑ (Εταιρεία Ανάπτυξης & Τουριστικής Προβολής Αθηνών).
Αξίζει να αναφέρουμε ότι στα πλαίσια του συνεδρίου θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά στην Ελλάδα τα αποτελέσματα της έρευνας McKinsey / Verto Research / Google με τίτλο «Evolving Digital Purchase Journey», που αποκωδικοποιεί το Travel Path Ταξιδιωτών & Τουριστών και αναλύει μέχρι ποιο σημείο επηρεάζονται οι αγορές και οι κρατήσεις στον Τουριστικό Κλάδο.
Την ίδια ημέρα του συνεδρίου θα υπάρξει 1 bonus session για την αποτελεσματική αξιοποίηση των social media & του digital innovation, με στόχο την βέλτιστη προβολή όλων των τουριστικών επιχειρήσεων, των ξενοδοχείων και των εστιατορίων με τίτλο:
«Super High Tech, Immersive Media, Virtual Reality στον Τουρισμό»
Στο bonus session από τον Jonas Carlson οι παραβρισκόμενοι μπορούν να δουν πώς η Thomas Cook, ο μεγάλος τουριστικός κολοσσός, αξιοποιεί το VR, τα robots & chatbots για την υποστήριξη πελατών και την αύξηση των πωλήσεων, με λίγα λόγια θα μας «αποκαλύψουν» πώς τελικά οι πελάτες τους αγοράζουν περισσότερο.
Επειδή η σημασία της εκπαίδευσης και μετεκπαίδευσης των στελεχών τουρισμού για να είναι πάντα το παραγόμενο έργο τους επίκαιρο και αποτελεσματικό είναι ύψιστης σημασίας οι συμμετέχοντες στο συνέδριο θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν μια πλήρη Υποτροφία για το «Professional Diploma in Digital & Social Media» της KnowCrunch που θα κληρωθεί την ημέρα του Συνεδρίου.
Έμπειροι διεθνείς και Έλληνες ομιλητές θα μοιραστούν όλες τις νέες τάσεις, τις εξελίξεις, τις καλές πρακτικές, τα tips και τα μυστικά για:
Τη σημασία των micromoments, τη δύναμη των Reviews και του Content και των Influencers για τους Millennials και το σύνολο των πελατών
Case Studies από επιτυχημένες επιχειρήσεις Εστίασης & Τουρισμού όπως Costa Navarino, Hilton, Poseidonion Grand Hotel
Η εξέλιξη του SEO σε συνδυασμό με τα social media για επίτευξη αποτελεσμάτων
Οι εξελίξεις στις Κοινωνικές Πλατφόρμες
– Πώς να αυξήσετε το brand awareness, τις κρατήσεις, τις πωλήσεις και τα θετικά reviews (από: Facebook, Instagram, Υoutube, LinkedIn κλπ)
Το Συνέδριο τελεί υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, με Τιμητική Υποστήριξη από το Marketing Greece και με Υποστηρικτή το BCA ενώ το TourMarket είναι χορηγός επικοινωνίας.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε http://www.socialmediatourism.gr./
Πηγή :
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου