Όλος ο κλάδος των επιβατικών μεταφορών, όπως και της ακτοπλοΐας διαπιστώνει δραματική μείωση της επιβατικής κίνησης.
Της Βάσως Βεγιάζη
Ακόμα και πριν από την επιβολή του μέτρου της απαγόρευσης της μετακίνησης (21 Μαρτίου), πλην των μόνιμων κατοίκων, στα νησιά, τα πλοία της ακτοπλοΐας ήταν σχεδόν… άδεια.
Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) η πτώση επιβατών στις κυριότερες γραμμές εσωτερικού ανήλθε στο 76,25%Συγκεκριμένα, το διάστημα μεταξύ 16 -22 Μαρτίου 2020 η πτώση στη γραμμή Πειραιάς – Δωδεκάνησα ανήλθε στο 72,31%, Πειραιάς – Β. Αιγαίο στο 72,46%, στο Πειραιάς – Κρήτη 75,85%, στο Πειραιάς – Κυκλάδες 82,46%, στο Ραφήνα – Κυκλάδες 82,46%, στο Ραφήνα – Κυκλάδες 78,36%, στο Σαρωνικό 62,5% και στις Σποράδες 71,43%.
Οι ακτοπλόοι, σε επιστολή τους στο υπουργείο Ναυτιλίας, τονίζουν ότι πρέπει να εξασφαλιστεί η οικονομική ενίσχυση των ακτοπλοϊκών εταιρειών αναδρομικά από 21.3.20, ούτως ώστε να εξασφαλισθεί η κάλυψη των αναγκών και η ασφάλεια των νησιών, όπως επίσης να προχωρήσουν οι νομοθετικές ρυθμίσεις για την προσωρινή απαλλαγή των ακτοπλοϊκών εταιρειών από την υποχρεωτική απασχόληση των πληρωμάτων και η επέκταση της χειμερινής περιόδου που προβλέπεται από το άρθρο 29 του Ν 4150/13 μέχρι την 31/10/2020.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου