7 Ιουν 2023

Στη Σέριφο πέρασαν το τριήμερο ο Κωστής Μαραβέγιας κι η Τόνια Σωτηροπούλου


Στη Σέριφο πέρασαν το τριήμερο ο Κωστής Μαραβέγιας κι η Τόνια Σωτηροπούλου παρέα με φίλους τους. Ο τραγουδιστής  αποκάλυψε ότι στην παρέα τους στην παραλία Βαγιά της Σερίφου και έφαγε από τα χέρια της Γιώτας Λιοπετρίτη που γνωρίσαμε στο MasterChef. 

«Δώσ’ μου καλοκαίρι, νησί και συναντήσεις στο λιοπύρι. Τα κορίτσια μου μαγείρεψαν τα βίγκαν μου, ο Νικόλας διάλεξε παραλία και ο ρομαντικός ο ντιρέκτορ, μονάχος νωρίς στη χώρα, μου χάρισε κασέτα no budget story. Επτά μποφόρ διώχνεις τα σύννεφα. Αχ βρε καλοκαίρι!», έγραψε ο Κωστής Μαραβέγιας στα social media.

Πηγή : https://www.ekriti.gr/


to synoro blog

1 σχόλια:

  1. Ναι ναι το επιβεβαιώνω ,παραχώρησα τη σειρά μου στο πρακτορείο στην κ.Σωτηροπουρου (((ΠΑ. (πανέμορφη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...