φωτοTzina Prokopiou
Μέχρι το μεσημέρι θα έχουν αποσταλεί στους ενδιαφερόμενους τα θέματα της “καυτής” συζήτησης του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, το οποίο μάλλον θα έχει και την τελευταία του συνεδρίαση, αν επαληθευτεί ότι η προκήρυξη των εκλογών είναι για τις αρχές Απριλίου. Κάθε συνεδρίαση του συμβουλίου που απαρτίζεται από υπηρεσιακούς υπαλλήλους, το Λιμενικό Σώμα, επιμελητήρια, ενώσεις έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και συνήθως εύφλεκτη συζήτηση, αυτό όμως έχει και έναν παραπάνω: θα συζητήσει ή όχι την έκτακτη δρομολόγηση του νέου πλοίου του Λεωνίδα Δημητριάδη Ευγενίδη στη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων, ένα αίτημα το οποίο εκτός από τον Έλληνα εφοπλιστή πιέζει πολύ και η τοπική κοινωνία των νησιών.
Αν τελικά, το θέμα πάει για το επόμενο συμβούλιο και η “καυτή πατάτα” των δρομολογίων των Κυκλάδων αποφασιστεί με τη νέα κυβέρνηση, τότε δυσκολεύεται πολύ το νέο ακτοπλοϊκό εγχείρημα του κ. Ευγενίδη με το πλοίο πρώην “Rosella” νυν “Αnemos” να μένει δεμένο επ’ αόριστον, ενώ στόχος ήταν να συνδέει τα νησιά των δυτικών Κυκλάδων με τον Πειραιά με ένα σύγχρονο συμβατικό πλοίο, ελληνικής σημαίας.
Ωστόσο δεν είναι μόνο αυτό το ανοικτό θέμα της ελληνικής ακτοπλοΐας που συζητιέται στην Ακτή Μιαούλη. Την ερχόμενη Παρασκευή 3 Μαρτίου, είναι η νέα γενική συνέλευση των μετόχων της MIG, που καλείται να εγκρίνει τη συμφωνία ανταλλαγής μετοχών της Attica που κατέχει η MIG με χρέη της ύψους 443 εκατ. που κατέχει η Strix Holdings.
Το έντονο παρασκήνιο αλλά και οι εκρηκτικές παρεμβάσεις του εφοπλιστή Μάριου Ηλιόπουλου στις προηγούμενες δύο συνεδριάσεις, έχουν ήδη προετοιμάσει το κλίμα για μία δύσκολη συζήτηση. Πίσω από τις ενέργειες της MIG, βρίσκεται ο τρόπος που ένα από τα μεγαλύτερα ελληνικά ακτοπλοϊκά σχήματα της χώρας, η Attica Group, θα εξελιχθεί.
Η Attica Group μετά και την απορρόφηση της ΑΝΕΚ, θα διαθέτει έναν από τους πέντε μεγαλύτερους στόλους παγκοσμίως σε όρους χωρητικότητας, ενώ βασικοί ανταγωνιστές της θα είναι ο Ιταλός εφοπλιστής Εμ. Γκριμάλντι στην Κρήτη και την Ανδριατική και η Sea Jet στις Κυκλάδες. Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, που και οι δύο έχουν δείξει ενδιαφέρον για την αγορά πλοίων και επέκτασης των γραμμών τους, όταν το σχήμα της Attica σπάσει σε μικρότερα κομμάτια για πώληση.
Ο Μάριος Ηλιόπουλος θα δώσει συνέντευξη τύπου με θέμα την ενίσχυση των δομών της Υγείας και της Παιδείας στις Κυκλάδες, ωστόσο είναι βέβαιο πως και οι εξελίξεις γύρω από την MIG, θα μονοπωλήσουν το δημοσιογραφικό ενδιαφέρον.
Πηγή : capital.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου