21 Νοε 2014

Τέσσερα βήματα για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας θέτουν στελέχη της αγοράς

Τέσσερα βασικά βήματα, για να αναπτυχθεί η κρουαζιέρα στη χώρα μας, προκειμένου να αποτελέσει έναν από τους βασικούς πυλώνες της οικονομίας, δίνοντας θέσεις εργασίας, θέτει........
ο διευθύνων σύμβουλος της ελληνικής εταιρείας Lοuis Cruises και εκπρόσωπος του διεθνούς συνδέσμου εταιρειών κρουαζιέρας στην Ελλάδα (CLIA Εurope) Κυριάκος Αναστασιάδης.
Παρουσιάζοντας σε συνέντευξη Τύπου, την πολιτική της εταιρείας για το 2015 και το νέο εμπορικό σήμα της Celestyal Cruises,ο κ. Αναστασιάδης είπε, ότι αυτό που συζητάει εδώ και καιρό με τους εκπροσώπους των εταιρειών κρουαζιέρας στην Ευρώπη, είναι, ότι η Ελλάδα θα πρέπει να δώσει προτεραιότητα και να δημιουργήσει ένα πλάνο ανάπτυξης των λιμενικών υποδομών σε συγκεκριμένα νησιά που να μπορούν να εξυπηρετήσουν μεγάλα πλοία.
«Αυτό που ζητάνε οι ξένες εταιρείες πολλές από τις οποίες θέλουν μάλιστα να έρθουν και να εγκατασταθούν στη χώρα μας προσφέροντας θέσεις εργασίας, είναι σταθερό οικονομικό και νομικό πλαίσιο», δήλωσε.
«Δεν μπορεί στη χώρα αυτή κάθε λίγο και λιγάκι να αλλάζουνε οι νόμοι και οι φορολογικές υποχρεώσεις ή να βγαίνει κάτι το απρόοπτο», ανέφερε ο εκπρόσωπος της clia Europe, προσθέτοντας, ότι κάτι τέτοιο δημιουργεί αρνητική εικόνα για τον κλάδο, αλλά και γενικότερα για την οικονομία.
Υπογράμμισε επίσης, ότι όλες οι εταιρείες κρουαζιέρας που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας έχουν ζητήσει εδώ και καιρό ένα μοναδικό δημόσιο φορέα που να μπορεί να διαχειρίζεται και να επιλύει τα προβλήματα του κλάδου, κάτι το οποίο δεν έχει εισακουστεί έως σήμερα και, ότι αυτή τη στιγμή πολλοί εκπρόσωποι των εταιρειών είναι υποχρεωμένοι να πηγαίνουνε για κάθε θέμα σε τέσσερα με πέντε υπουργεία.
Δήλωσε επιπλέον, ότι αυτό που λείπει από τον κλάδο της κρουαζιέρας και δεν έχουν κάνει έως σήμερα οι περισσότερες λιμενικές αρχές, είναι ο προγραμματισμός ελλιμενισμού των κρουαζιερόπλοιων, το λεγόμενο (berth allocation).
«Όταν δεν υπάρχει πρόγραμμα για ποιο πλοίο μπορεί να μπει και τι ώρα να δέσει στο συγκεκριμένο λιμάνι, αυτό δίνει ένα αρνητικό μήνυμα στους εκπροσώπους του κλάδου», τόνισε.
«Το λιμάνι του Πειραιά δεν "βολεύει" την εταιρεία»
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lοuis Cruises κ.Κυριάκος Αναστασιάδης, αναφερόμενος στο λιμάνι του Πειραιά, είπε ότι την εταιρεία το συγκεκριμένο λιμάνι δεν τη βολεύει καθώς έχει μόνο μία είσοδο και λόγω αυτής της κατάστασης τα κρουαζιερόπλοια έχουν την τελευταία προτεραιότητα.
"Τα πλοία μας είναι αναγκασμένα να αναπτύσσουν υψηλές ταχύτητες για να μπούνε στο λιμάνι πριν από τις 5 το πρωί, καθώς υπάρχει προτεραιότητα στα πλοία της cosco και μετά στις ακτοπλοΐας" τόνισε.
Επίσης έκανε λόγο για έλλειψη καλού οδικού δικτύου στην πόλη κάτι που δημιουργεί αυτή τη στιγμή προβλήματα στις μετακινήσεις των επιβατών κρουαζιέρας στους αρχαιολογικούς χώρους.
«Στον Πειραιά, ότι και να πει ο δήμαρχος και ο ΟΛΠ η πραγματικότητα είναι μία. Δεν υπάρχει οδικό δίκτυο για να μπορέσουν να εξυπηρετηθούν όλοι αυτοί οι επιβάτες», τόνισε ο κ.Αναστασιάδης και πρόσθεσε «Φανταστείτε ένα κρουαζιερόπλοιο να αποβιβάσει 4.000 επιβάτες και να θέλει να τους μεταφέρει σε αρχαιολογικούς χώρους μέσα από την πόλη με πούλμαν».
«Εμείς ως εταιρεία προτιμούμε να πάμε κάπου αλλού εκτός κέντρου. Δεν μας νοιάζει, αρκεί να υπάρξει αποτέλεσμα και ως εταιρεία έχουμε επιδείξει ενδιαφέρον για το λιμάνι του Λαυρίου καθώς οι αποστάσεις είναι μικρότερες για τα νησιά που επισκέπτονται τα πλοία μας, άρα υπάρχει οικονομικό κίνητρο αλλά είναι και καλύτερη η εξυπηρέτηση των επιβατών
Οι νέοι προορισμοί της εταιρείας και η συμβολή της στην ελληνική οικονομία
Αισιόδοξοι για τις κρατήσεις του 2015 εμφανίστηκαν τα στελέχη της Celestyal Cruises θυγατρική της Louis, προσθέτοντας, πως στη νέα σεζόν οι πελάτες τους θα μπορούν να ανακαλύψουν νέους προορισμούς και να πάνε σε πανέμορφα νησιά που μέχρι πρόσφατα τα έβλεπαν μόνον στο χάρτη.
Πρόσθεσαν, ότι η εταιρεία διαθέτει πέντε κρουαζιερόπλοια, εκ των οποίων τρία ξεκινούν από ελληνικά λιμάνια και δυο είναι ναυλωμένα στον τουριστικό όμιλο TUI Cruises.
Παρουσιάζοντας στοιχεία της εταιρείας τόνισαν, ότι το 30% των επιβατών της εταιρείας προέρχεται από τη Β.Αμερική, το 22% από τη Λατινική Αμερική, το 8% από την Αυστραλία και το 21% από Ελλάδα και Τουρκία (13.000 Έλληνες και 10.000 Τούρκοι).
Για το 2014 ανέφεραν, ότι οι επιβάτες του homeporting ήταν 117.361 παρουσιάζοντας αύξηση σε σχέση με το 2013 που ήταν 91.444 ενώ τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 32%. Επιπλέον έγιναν 575.069 επισκέψεις σε ελληνικά λιμάνια και 627 προσεγγίσεις.
Για τη φετινή τουριστική περίοδο μεταφέρθηκαν 117.361 επιβάτες, εκ των οποίων 15.538 σε νέους προορισμούς. Δημιουργήθηκαν δεκαεπτά επτά νέοι προορισμοί στην Ελλάδα (Ίος, Μήλος, Σάμος, Χίος, Σύρος, Σύμη, Κως) ( Ναύπλιο, Μονεμβασιά, Καλαμάτα, Κατάκολο, Ηγουμενίτσα, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Πάτρα, Λήμνος, Μυτιλήνη).
Η πληρότητα τον Ιούλιο έφτασε το 80% και τον Αύγουστο το 100%.
Σχετικά με τη συνεισφορά της εταιρείας στην ελληνική οικονομία τόνισαν, ότι για φέτος δόθηκαν 105 εκατομμύρια ευρώ δόθηκαν σε μισθούς Ελλήνων αξιωματικών και πληρωμάτων,22,4 εκατ.ευρώ σε μισθούς υπαλλήλων στα γραφεία της εταιρείας στην Ελλάδα,91,3 εκατ.ευρώ σε δαπάνες επισκευών, 92,4 σε προμήθειες λιπαντικών και καυσίμων από ελληνικές εταιρείες,45 εκατ. ευρώ σε τροφοδοσία από ελληνικές εταιρείες,11,5 εκατ. ευρώ σε έξοδα γραφείων στην Ελλάδα,38,3 εκατ. ευρώ σε λιμενικά και πρακτορειακά έξοδα και 19,2 εκατ. ευρώ σε έξοδα διαφήμισης.
Επιπροσθέτως, δόθηκαν 18 εκ. ευρώ σε επισκευές πλοίων και αναβάθμιση. Στο σημείο αυτό ειπώθηκε πως η εταιρεία Celestyal Cruises συνεχίζει να εμπιστεύεται την ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη στο Πέραμα για τα πλοία της.
Πηγή : capital.gr Πηγή : 

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...