γράφει ο Γιώργος Χατζελένης
Το Υπουργείο Παιδείας συνέστησε στα σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, την αποφυγή επισκέψεων των μαθητών σε ζωολογικούς κήπους και σε άλλους χώρους που υπάρχουν φυλακισμένα ζώα, θεωρώντας λάθος διαπαιδαγώγηση την εικόνα των εγκλωβισμένων άγριων ζώων. Η κίνηση του υπουργείου αποσκοπεί στην ευαισθητοποίηση και στην αναγκαιότητα του σεβασμού και της προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος από τους νέους. Οι μαθητές θα μαθαίνουν την άγρια φύση μέσα από βιβλία ή με τη βοήθεια μικρών αποδράσεων στη φύση.
Το Υπουργείο Παιδείας συνέστησε στα σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, την αποφυγή επισκέψεων των μαθητών σε ζωολογικούς κήπους και σε άλλους χώρους που υπάρχουν φυλακισμένα ζώα, θεωρώντας λάθος διαπαιδαγώγηση την εικόνα των εγκλωβισμένων άγριων ζώων. Η κίνηση του υπουργείου αποσκοπεί στην ευαισθητοποίηση και στην αναγκαιότητα του σεβασμού και της προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος από τους νέους. Οι μαθητές θα μαθαίνουν την άγρια φύση μέσα από βιβλία ή με τη βοήθεια μικρών αποδράσεων στη φύση.
Η παραπάνω πρωτοβουλία μπορεί να σταθεί ως αφορμή προς κάθε ενδιαφερόμενο, να στρέψει τη προσοχή του στην πραγματική εικόνα της φύσης. Εκεί θα μπορέσει να θαυμάσει την ελευθερία και την ομορφιά των άγριων ζώων. Μία όψη αξιοπρέπειας και δυναμισμού που σβήνει πίσω από τα κάγκελα των κλουβιών. Πιθανόν μ’ αυτόν τον τρόπο να καταφέρουμε να αναθεωρήσουμε και το δικό μας τρόπο ζωής. Οι μικρές αποδράσεις στη φύση ίσως μας φανερώσουν τα δικά μας κλουβιά, στα οποία έχουμε οι ίδιοι εγκλωβιστεί, τα αστικά διαμερίσματα των πόλεων.
Πηγή : http://www.aplotaria.gr/
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου