11 Ιαν 2016

Ο David Bowie μέσα από 30 ατάκες του

«Ο David Bowie πέθανε ειρηνικά σήμερα, με την οικογένειά του γύρω του, μετά από μια θαρραλέα μάχη 18 μηνών με τον καρκίνο. Πολλοί θρηνείτε μαζί μας την απώλεια, σας ζητούμε να σεβαστείτε την ιδιωτικότητα των στιγμών κατά τη διάρκεια του πένθους». Με αυτή τη σύντομη ανακοίνωση πληροφορηθήκαμε από την επίσημη ιστοσελίδα του πως ο Βρετανός καλλιτέχνης απεβίωσε στα 69 του χρόνια, τρεις μέρες αφότου γιορτάσαμε τα γενέθλιά του. Ιδού λοιπόν 30 από τις κορυφαίες ατάκες που αφήνει πίσω του ένας θρύλος της μουσικής.
1. «Είμαι στιγμιαίος σταρ. Απλά πρόσθεσε νερό κι ανακάτεψε».
2. «Η δόξα μπορεί να πάρει ανθρώπους με ενδιαφέρον και να τους ωθήσει στη μετριότητα».
3.«Ποτέ δεν θα μπορέσω να δεχθώ ότι οι Pixies σχηματίστηκαν, έβγαλαν δίσκους και διαλύθηκαν χωρίς να τους πάρει χαμπάρι το μεγαλύτερο μέρος των Αμερικάνων».
4.«Ποτέ δεν είσαι αυτός που νομίζεις. Στα 80s κάποια στιγμή με πλησίασαν και μου είπαν: ‘Κύριε Elton, θα μου υπογράψετε ένα αυτόγραφο;».
AdTech Ad
5. «Ειλικρινά, οι ερμηνείες που έχω δει να γίνονται πάνω σε κάποια τραγούδια που έχω γράψει είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσες από τις δικές μου αρχικές σκέψεις».
Reise ins Labyrinth, Die USA 1986 Regie: Jim Henson Darsteller: David Bowie Rollen: Koboldkoenig Jareth
6. «Παραιτήθηκα πριν από αρκετά χρόνια να προσπαθώ να εξηγώ πώς αισθάνομαι για διάφορα πράγματα. Το κάνει η μουσική μου, είμαι σίγουρος γι’ αυτό».
7. «Θυμάστε τον πρόεδρο Νίξον; Θυμάστε τους λογαριασμούς που πρέπει να πληρώσετε; Το χθες;»
8. «Νομίζω ότι ο Mick Jagger θα έμενε κατάπληκτος και συγκλονισμένος αν καταλάβαινε ότι για τους περισσότερους ανθρώπους δεν αποτελεί σεξ σύμβολο αλλά μητρική φιγούρα.»
9. «Μερικές αισθάνομαι ότι βγάζω το καλύτερο που έχουν μέσα τους οι άνθρωποι με τους οποίους συνεργάζομαι».
10. «Δεν ξέρω πού θα πάω στη συνέχεια, αλλά υπόσχομαι ότι δε θα βαρεθούμε».
1401x788-211Bowie(c)MickRockweb_
11. «Πάντα με εξέπληττε το ότι ο κόσμος παίρνει ότι κάνω και λέω στα σοβαρά. Εγώ ποτέ δεν το κάνω όσον αφορά στον εαυτό μου».
12. «Δεν ξέρω πόσες φορές με έχει πλησιάσει κάποιος με την ατάκα “Hey. Let’s Dance”. Μισώ τον χορό. Είναι τόσο ηλίθιο πράγμα».
13. «Όταν άκουσα πρώτη φορά τον Little Richard, πώς να το πω, απλά έβαλε φωτιά στον κόσμο μου».
14. «Αν το καλοσκεφτείς, ο Αδόλφος Χίτλερ υπήρξε ο πρώτος pop star».
15. «Ψάχνω χρηματοδότηση για μια ανεπίσημη αυτοβιογραφία που ετοιμάζω. Αν όλα πάνε καλά θα πουλήσει τόσο που θα μου δώσει τη δυνατότητα να μηνύσω τον εαυτό μου και με τα χρήματα που θα πάρω ως αποζημίωση να επενδύσω στην κινηματογραφική εκδοχή της όπου θα παίζω όλους τους ρόλους».
1280-3rehszxt2fbm3jmk7ry2st4mkc5zp8a99s4sa26x
16. «Το αύριο ανήκει σε αυτούς που το άκουσαν να έρχεται».
17.  «Εγώ φτιάχνω τα μικρά τέρατα της εποχής μας».
18. «Το ροκ ήταν πάντοτε η μουσική του διαβόλου… πιστεύω ότι το rock ’n’ roll είναι επικίνδυνο, το χρησιμοποιούμε για να ξυπνήσουμε κάτι σκοτεινό μέσα μας».
19. «Είναι αλήθεια, είμαι bisexual. Αλλά. Δεν μπορώ να αρνηθώ ότι το έχω χρησιμοποιήσει πολύ έξυπνα. Υποθέτω ότι είναι το καλύτερο πράγμα που μου έχει συμβεί, κι έχει πλάκα επίσης».
20.«Αυτή η φήμη κάνει τα κορίτσια να πιστεύουν ότι έχω κρατήσει την straight παρθενιά μου για εκείνα. Κι έτσι μου λένε δεν είναι τόσο άσχημο, έλα να σου δείξω’ ή ακόμα καλύτερα ‘έλα να σου δείξουμε». (Συνέχεια του προηγούμενου).
David-Bowie-in-Paris-1977-009
21.«Από την άλλη πλευρά, στα 14 κατάλαβα ότι το σεξ είναι πολύ σημαντικό. Δε με ένοιαζε με ποιον και πώς. Κι έτσι κατέληξα σε ένα όμορφο αγόρι από το σχολείο ή κάπου αλλού, με τα οποίο το κάναμε πολύ τακτοποιημένα στο δωμάτιό μου. Τουλάχιστον, κατάλαβα ότι αν με έκλειναν φυλακή, δε θα κακοπερνούσα». (Και έτσι έκλεισε).
22. «Μάλλον θα πιστεύετε ότι το να παντρευτεί ένας rock star ένα supermodel είναι ένα από τα σπουδαιότερα πράγματα στον κόσμο. Ισχύει».
23. «Έχω αλλάξει τόσες φορές image που πια αρνούμαι να παραδεχθώ ότι αρχικά ήμουν μια υπέρβαρη Κορεάτισσα».
24. «Υποψιάζομαι ότι η Madonna δε θα είναι πολύ ευτυχισμένη. Από τη δική μου εμπειρία το να αλλάζεις συνέχεια περσόνα, αυτή η τάση να βρίσκεσαι συνέχεια στο επίκεντρο της προσοχής δεν είναι μια ευχάριστη κατάσταση».
25. «Ο χαμαιλέων αλλάζει το χρώμα ή το δέρμα του προκειμένου να προσαρμοστεί στο περιβάλλον. Εγώ νομίζω ότι κάνω το αντίθετο».
DavidBowie
26. «Όταν έχω κολλήσει και δεν μπορώ να ολοκληρώσω ένα στίχο, το τελευταίο μου καταφύγιο είναι ο υπερβάλλων παραλογισμός».
27. «Μια φορά ρώτησα τον John (Lennon) τη γνώμη του σχετικά με αυτό που κάνω. Μου είπε “it`s great, but its just rock and roll with lipstick on”».
28. «Αισθάνομαι χρέος απέναντι στο σύμπαν, αλλά δε θεωρώ απαραίτητα ότι υπάρχει κάποια σοφία ή κάποιος αντιπρόσωπος πίσω από αυτό».
29. «Μου προσφέρουν συνεχώς ρόλους σε άθλιες ταινίες. Και πάντα πρέπει να υποδυθώ μια μαινάδα βασίλισσα, μια τραβεστί ή κάποιον αρειανό».
30. «Μίλα ακραία, κερδίζεις χρόνο».
Πηγή : http://popaganda.gr/

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...