26 Δεκ 2013

Υποψήφιος δήμαρχος και ο συμπατριώτης μας κύριος Πέτρος Μποφίλιος

φωτο Πέτρος Μποφίλιος 
Ευχές σε όλους τους Σεριφιώτες, τις Σερφιώτισες και τους φίλους της Σερίφου για καλά Χριστούγεννα και μια ευτυχισμένη χρονιά γεμάτη υγεία και πρόοδο. Βέβαια τι είδους πρόοδο μπορεί κανείς να επιτύχει σε μια περίοδο κρίσης για τη χώρα μας και τον τόπο μας, προς το παρόν, είναι σαν στοίχημα με λίγες πιθανότητες. Για την υγεία μας ,είμαι σε θέση να σας πω ότι έχουν γίνει πολλά και θα γίνουν ακόμα περισσότερα, για την ευτυχία μας όμως, που είναι συνδεδεμένη με την οικονομική μας ευμάρεια, λίγα έχουμε πετύχει μέχρι τώρα. Έκανα πολλές σκέψεις για το πώς θα μπορούσα να βοηθήσω. Με την δεξιότητα που με διακρίνει στην επιχειρηματική μου δραστηριότητα, με την εμπειρία που έχω αποκτήσει μέσα από τη συμμετοχή μου στα κοινά του τόπου μας και με μια ομάδα ικανών ανθρώπων που με εμπιστεύονται και με στηρίζουν, αποφάσισα να βάλω υποψηφιότητα για Δήμαρχος του τόπου μας στις ερχόμενες δημοτικές εκλογές.
Εάν έχει δημιουργηθεί σε σας μια εικόνα από τη πορεία της τωρινής δημοτικής αρχής, θετική ή αρνητική δεν θα ήθελα να το σχολιάσω. Θα ήθελα όμως να δηλώσω ότι αυτό που έχω κατά νου, είναι μια δημοτική αρχή με ανοικτές διαδικασίες και με τη συμμετοχή όλων αυτών, που έχουν κάτι να προσφέρουν, ώστε μαζί να ενώσουμε το νησί και να βαδίσουμε μονιασμένα για να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις του μέλλοντος. Μια δημοτική αρχή που να ρισκάρει και να υλοποιεί άμεσα τους στόχους της και με όπλο της την συναίνεση, να χαράζει πορεία για το αύριο. Αυτές οι εκλογές είναι πολύ σημαντικές, γιατί η δημοτική αρχή που θα αναδειχτεί θα έχει χρονικό ορίζοντα πενταετίας και θα πρέπει να οργανώσει και να σχεδιάσει με προσοχή το μέλλον μας μέσα από δύσκολες συγκυρίες. Εγώ έχω μάθει να μην φοβάμαι τις προκλήσεις και τη σκληρή δουλειά και είμαι έτοιμος να διαθέσω τον απαραίτητο χρόνο για να τα λέμε ταχτικά και να ανταλλάσουμε απόψεις, για το καλό του τόπου μας.
Τέλος θα ήθελα να απευθύνω ανοιχτή πρόσκληση, σε όσους και όσες έχουν την όρεξη να προσφέρουν στα κοινά και ιδιαίτερα στους νέους και τις νέες, να πλαισιώσουν την προσπάθεια μου αυτή.
Με πατριωτικούς χαιρετισμούς
Πέτρος Μποφίλιος

Πηγή : 

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...