11 Νοε 2015

Ακυρώσεις ακτοπλοϊκών δρομολογίων: Με την παρέμβαση των τοπικών εκπροσώπων αναχώρησε τελικά το ΑΔ. ΚΟΡΑΗΣ

 Μετά από το πρόβλημα που προέκυψε με την ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών μας, ο Έπαρχος Π.Ε.Μ. από χθες το βράδυ 10.11.15 στις 22:00 που ενημερώθηκε για το πρόβλημα από την πλοιοκτήτρια εταιρεία, είχε συνεχώς επαφές με το γραφείο Υπουργού και με το Γενικό Γραμματέα κ Γιάννη Θεοτοκά κι απαίτησε να βρεθεί λύση εκθέτοντας του την ιδιαιτερότητα των Δυτικών Κυκλάδων . Βρέθηκε λύση και για αυτό τους ευχαριστούμε και το πλοίο θα φύγει σήμερα – έστω με μία μικρή καθυστέρηση – στις 16:00.
Βέβαια στη σύσκεψη που έγινε στο γραφείο του Γ. Γραμματέα πρέπει να πούμε ότι βρισκόταν ο Δήμαρχος Μήλου κ. Δαμουλάκης Γεράσιμος και ο Δήμαρχος Σίφνου κ. Μπαμπούνης Ανδρέας, οι οποίοι βρισκόντουσαν στον Πειραιά

ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΑΝΑΧΩΡΗΣΕ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΙΣ 17.30Ακυρώσεις ακτοπλοϊκών δρομολογίων σήμερα. Δεμένα την Πέμπτη τα πλοία
 Πολλά ακτοπλοϊκά δρομολόγια δεν θα πραγματοποιηθούν σήμερα καθώς οι εταιρείες δεν μπορούν να εκδώσουν πιστοποιητικό ελευθεροπλοϊας από το ΝΑΤ, λόγω της απεργίας των εργαζόμενων. Δεμένα θα είναι αύριο τα πλοία
Σοβαρά προβλήματα στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες από σήμερα, δημιουργεί η πολυήμερηαπεργίατων εργαζόμενων στο Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο, που αντιδρούν στην ένταξη του ταμείου σε ενιαίο φορέα ασφάλισης.
Εξαιτίας της απεργίας, πολλές ακτοπλοϊκές εταιρείες δεν μπορούν να προμηθευτούν το απαραίτητο έγγραφο ελευθεροπλοϊας για τα πλοία από το αρμόδιο τμήμα του ΝΑΤ(τμήμα πόρων και εισφορών), με αποτέλεσμα από σήμερα να μην μπορούν να πραγματοποιηθούν τα δρομολόγια για πολλούς προορισμούς.
Το συγκεκριμένο έγγραφο προμηθεύονται οι ακτοπλοϊκές εταιρείες για όλα τα πλοία κάθε μήνα από το αρμόδιο τμήμα του ΝΑΤ και αφού προηγηθεί έλεγχος, ότι έχουν καταβληθεί όλες οι εισφορές των εργαζομένων και του πληρώματος και ότι η πλοιοκτήτρια εταιρεία δεν οφείλει.
Αρχικά το πρόβλημα αντιμετωπίστηκε από το υπουργείο Εργασίας στο να δοθεί εξαίρεση για κάποια πλοία, ωστόσο οι νομικοί του ΝΑΤ αλλά και του αρμόδιου υπουργείου, διαπίστωσαν ότι για να εκδοθεί ένα πιστοποιητικό ελευθεροπλοΐας θα πρέπει να συντρέχουν κάποιες συγκεκριμένες προϋποθέσεις, όπως ο έλεγχος των ακτοπλοϊκών εταιρειών από το αρμόδιο τμήμα εισφορών κάτι που δεν μπορεί να γίνει έως σήμερα λόγω της απεργίας.
Πολλές ακτοπλοϊκές εταιρείες παρότι δεν έχουν καμία οφειλή, δεν έχουν λάβει το σχετικό πιστοποιητικό και έτσι δεν θα μπορέσουν να πραγματοποιήσουν τα σημερινά δρομολόγια. Ηδη, έχουν αποστείλει σχετικά έγγραφα προς το κεντρικό λιμεναρχείο Πειραιά, το οποίο με τη σειρά του έχει ενημερώσει τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας.
Ανάλογη κατάσταση έχει δημιουργηθεί και στα υπόλοιπα λιμεναρχείο της χώρας καθώς πολλές εταιρείες δεν μπορούν να προμηθευτούν το σχετικό πιστοποιητικό. Σοβαρό πρόβλημα στις ακτοπλοϊκές συνδέσεις αναμένεται να έχει η Αίγινα αλλά και οι δυτικές Κυκλάδες.
Ηδη όπως έγινε γνωστό, το «Αδαμάντιος Κοραής» δεν πρόκειται σήμερα να πραγματοποιήσει από σήμερα τα δρομολόγια του για τις δυτικές Κυκλάδες όπως και το «Διονύσιος Σολωμός» που εκτελεί τη γραμμή Κυλλήνη-Ζάκυνθος.
Σημειώνεται ότι αύριο δεν θα έχει ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες καθώς η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) συμμετέχει στην 24ωρη πανελλαδική απεργία της ΓΣΕΕ με απεργία σε όλες τις κατηγορίες πλοίων. ‘Ετσι, τα πλοία θα παραμείνουν δεμένα και αύριο από τις 12:01 τα ξημερώματα της Πέμπτης έως στις 12 τα μεσάνυχτα.

Ακαρπη η συνάντηση των εργαζόμενων του ΝΑΤ με τον υπ.Εργασίας

Το διοικητικό συμβούλιο του Συλλόγου Υπαλλήλων ΝΑΤ και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας συναντήθηκε χθες με τον υπουργό Εργασίας κ.Γ. Κατρούγκαλο χωρίς να υπάρξει κάποιο θετικό αποτέλεσμα για το θέμα του ΝΑΤ.
Σε ανακοίνωση των εργαζόμενων, αναφέρθηκε ότι «από την συνάντηση το μόνο συμπέρασμα που προέκυψε ήταν η εμμονή του Υπουργού να υπαχθεί το ΝΑΤ στον ενιαίο φορέα ασφάλισης, αδιαφορώντας για τα προβλήματα που υπάρχουν σε μια τέτοια συνένωση.»
Οι εργαζόμενοι πρότειναν στον υπουργό να βάλει τέλος στην μαύρη ανασφάλιστη εργασία που υπάρχει στο πλοία, εξασφαλίζοντας έτσι την βιωσιμότητα του Ταμείου και ταυτόχρονα επιστροφή του ΝΑΤ στο Υπουργείο Ναυτιλίας αφού είναι άρρηκτα δεμένο με αυτό.
(Πηγή: ΑΠΕ)
Πηγή : 

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...