Επιστολή στο Υπουργείο Ναυτιλίας και τις Ναυτιλιακές εταιρίες απέστειλε συντοπίτης μας ο οποίος διαμαρτύρεται σε κάθε εμπλεκόμενο, για τις απαγορευτικές τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων και το κόστος το οποίο χρειάζεται μια οικογένεια για να ταξιδέψει από και προς τη Μήλο.
«Αγαπητοί Κύριοι, ονομάζομαι Νίκος Πολίτης, επισκέπτομαι το νησί της Μήλου κάθε χρόνο (πλέον με την τιμή των εισιτηρίων δυστυχώς είναι εφικτό μια φορά τον χρόνο) και σας γράφω σχετικά με τις τιμές των ακτοπλοικών εισιτηρίων που έχετε για το νησί.
Συγκεκριμένα ένα απλό εισιτήριο οικονομικής θέσης με το Speedrunner III κοστίζει περίπου 58 ευρώ και για μια τετραμελή οιογένεια με αυτοκίνητο μετ' επιστροφής κοστίζουν μόνο για νάυλα στο νησί οι διακοπές 600 ευρώ.
Εκτός του ότι με τα σημερινά οικονομικά δεδομένα ελπίζω να αντιλαμβάνεστε ότι οι εν λόγω τιμές είναι εξωπραγματικές για μια μέση ελληνική οικογένεια (γεγονός που πρέπει να αντιληφθεί και ο Δήμος Μήλου ότι έχει αντίκτυπο τόσο στον αριθμό επισκεπτών, όσο και στον τζίρο που γίνεται πάνω στο νησί κατά την διαμονή των επισκπετών) με αγανάκτηση έμαθα ότι τo πλοίο SuperRunner (όπως πολύ καλά γνωρίζετε πρόκειται για το πρώην Speedrunner IV της εταιρείας που εξυπηρετούσε πέρυσι και τα προηγούμενα χρόνια τη Μήλο) της εταιρείας Golden Star Ferries διαθέτει όλα τα εισιτήρια για την γραμμή Ραφήνα-Μύκονος με 22 ευρώ.
Με βάση τα παραπάνω θα ήθελα να μου απαντήσετε τα εξής:
1. Βρίσκετε λογικό το ίδιο πλοίο για διαδρομή περίπου ίδιων μιλίων να έχει για την Μήλο 263% μεγαλύτερες τιμές από την Μύκονο; (η Μύκονος είναι παράδειγμα απλά αναφέρθηκε λόγω του ίδιου πλοίου που χρησιμοποιείται, είμαι σίγουρος ότι γνωρίζετε καλύτερα από εμένα τις τιμές για Κρήτη, Νάξο, Πάρο κλπ όπου λειτουργεί ανταγωνισμός)
2. Γιατί στην γραμμή της Μήλου δεν υπάρχει μετά από τόσα χρόνια ανταγωνισμός σε ίδιου επιπέδου υπηρεσίας πλοία (διότι υπάρχει το Α. Κοραής αλλά δεν νομίζω ότι εν έτη 2017 τιμά την χώρα να θεωρούμε ανταγωνισμό το ταχύπλοο πλοίο με ένα πλοίο γερασμένο και αργό) ώστε να λειτουργήσει θετικά για τους επιβάτες σε επίπεδο τιμών; (ερωτάται και το Υπ. Ναυτιλίας και ο Δήμος)
3. Βρίσκετε λογικό μια τετραμελής οικογένεια να χρειάζεται 600 ευρώ για να πάει σε ένα ελληνικό νησί διακοπές που απέχει 80 Ν.Μ. από τον Πειραιά; Τι κάνει ο Δήμος για όσους έχουν την χαρά να έχουν σπίτι στο νησί αυτό ώστε να μπορέσουν να έρθουν στο νησί τα Σαββατιοκύριακα ή περισσότερες φορές μέσα στην τουριστική σαιζόν;
Θα εκτιμήσω πολύ απαντήσεις τόσο από την εταιρεία όσο και από το Υπουργείο και τον Δήμο.
Με εκτίμηση,
Νίκος Πολίτης:
«Αγαπητοί Κύριοι, ονομάζομαι Νίκος Πολίτης, επισκέπτομαι το νησί της Μήλου κάθε χρόνο (πλέον με την τιμή των εισιτηρίων δυστυχώς είναι εφικτό μια φορά τον χρόνο) και σας γράφω σχετικά με τις τιμές των ακτοπλοικών εισιτηρίων που έχετε για το νησί.
Συγκεκριμένα ένα απλό εισιτήριο οικονομικής θέσης με το Speedrunner III κοστίζει περίπου 58 ευρώ και για μια τετραμελή οιογένεια με αυτοκίνητο μετ' επιστροφής κοστίζουν μόνο για νάυλα στο νησί οι διακοπές 600 ευρώ.
Εκτός του ότι με τα σημερινά οικονομικά δεδομένα ελπίζω να αντιλαμβάνεστε ότι οι εν λόγω τιμές είναι εξωπραγματικές για μια μέση ελληνική οικογένεια (γεγονός που πρέπει να αντιληφθεί και ο Δήμος Μήλου ότι έχει αντίκτυπο τόσο στον αριθμό επισκεπτών, όσο και στον τζίρο που γίνεται πάνω στο νησί κατά την διαμονή των επισκπετών) με αγανάκτηση έμαθα ότι τo πλοίο SuperRunner (όπως πολύ καλά γνωρίζετε πρόκειται για το πρώην Speedrunner IV της εταιρείας που εξυπηρετούσε πέρυσι και τα προηγούμενα χρόνια τη Μήλο) της εταιρείας Golden Star Ferries διαθέτει όλα τα εισιτήρια για την γραμμή Ραφήνα-Μύκονος με 22 ευρώ.
Με βάση τα παραπάνω θα ήθελα να μου απαντήσετε τα εξής:
1. Βρίσκετε λογικό το ίδιο πλοίο για διαδρομή περίπου ίδιων μιλίων να έχει για την Μήλο 263% μεγαλύτερες τιμές από την Μύκονο; (η Μύκονος είναι παράδειγμα απλά αναφέρθηκε λόγω του ίδιου πλοίου που χρησιμοποιείται, είμαι σίγουρος ότι γνωρίζετε καλύτερα από εμένα τις τιμές για Κρήτη, Νάξο, Πάρο κλπ όπου λειτουργεί ανταγωνισμός)
2. Γιατί στην γραμμή της Μήλου δεν υπάρχει μετά από τόσα χρόνια ανταγωνισμός σε ίδιου επιπέδου υπηρεσίας πλοία (διότι υπάρχει το Α. Κοραής αλλά δεν νομίζω ότι εν έτη 2017 τιμά την χώρα να θεωρούμε ανταγωνισμό το ταχύπλοο πλοίο με ένα πλοίο γερασμένο και αργό) ώστε να λειτουργήσει θετικά για τους επιβάτες σε επίπεδο τιμών; (ερωτάται και το Υπ. Ναυτιλίας και ο Δήμος)
3. Βρίσκετε λογικό μια τετραμελής οικογένεια να χρειάζεται 600 ευρώ για να πάει σε ένα ελληνικό νησί διακοπές που απέχει 80 Ν.Μ. από τον Πειραιά; Τι κάνει ο Δήμος για όσους έχουν την χαρά να έχουν σπίτι στο νησί αυτό ώστε να μπορέσουν να έρθουν στο νησί τα Σαββατιοκύριακα ή περισσότερες φορές μέσα στην τουριστική σαιζόν;
Θα εκτιμήσω πολύ απαντήσεις τόσο από την εταιρεία όσο και από το Υπουργείο και τον Δήμο.
Με εκτίμηση,
Νίκος Πολίτης:
https://www.mileikanea.gr/news/mileika-nea/4954-exwpragmatikes-gia-mia-oikogeneia-times-aktoploikwn-eisithriwn
Πηγή :
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου