14 Δεκ 2014

Επιμελητήρια: Αντί υποχρεωτικής συνδρομής, υποχρεωτικά τέλη!

Από την 1η Ιανουαρίου 2015 καταργείται η υποχρεωτική συνδρομή των μελών σε όλα τα Επιμελητήρια της χώρας. Αυτό προβλέπεται στις αλλαγές στην Επιμελητηριακή νομοθεσία που απαιτούσε η τρόικα και συμπεριλήφθηκαν στο νομοσχέδιο του υπουργείου Ανάπτυξης για το ΕΣΠΑ, που βρίσκεται στη Βουλή. Κάθε μέλος μπορεί να καταβάλει ετήσια συνδρομή στο οικείο επιμελητήριο και να απολαμβάνει των ανταποδοτικών υπηρεσιών που του προσφέρονται, πέραν αυτών που παρέχονται από τις υπηρεσίες Γ.Ε.ΜΗ. Σε ότι αφορά στο ΕΣΠΑ 2014-2020: -Θεσπίζεται το σύστημα διαχείρισης των πόρων της νέας προγραμματικής περιόδου με γνώμονα την απλούστευση των διαδικασιών ή / και την κατάργηση βημάτων όπου αυτό ήταν εφικτό, προκειμένου να επιταχυνθεί η υλοποίηση του προγράμματος. Εισάγεται ο θεσμός των Επιτελικών Δομών ΕΣΠΑ σε κάθε Υπουργείο, ορίζονται οι αρμοδιότητες των Διαχειριστικών Αρχών των Τομεακών και Περιφερειακών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων, των Αρχών Ελέγχου, των Επιτροπών Παρακολούθησης και αναβαθμίζεται ο ρόλος της Εθνικής Αρχής Συντονισμού. -Επιταχύνεται η εγγραφή πράξεων του ΕΣΠΑ στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και η έναρξη χρηματοδότησής τους από αυτό. Τίθενται, παράλληλα, αυστηρά χρονοδιαγράμματα ολοκλήρωσης των προπαρασκευαστικών ενεργειών (όπως μελέτες, έρευνες, απαλλοτριώσεις) η μη τήρηση των οποίων συνεπάγεται αυτόματη απένταξη του έργου από το ΕΣΠΑ. -Ορίζονται διαδικασίες επιτήρησης και επιβολής διορθωτικών μέτρων για περιπτώσεις καθυστέρησης υλοποίησης των συγχρηματοδοτούμενων έργων. Προβλέπεται ρητά ότι σε διάστημα το πολύ δύο ετών από την απόφαση ένταξης, αν δεν έχει αναληφθεί νομική δέσμευση το έργο θα απεντάσσεται. -Τίθεται όριο στον προϋπολογισμό των πράξεων που μπορεί να εντάξει κάθε Διαχειριστική Αρχή στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα που διαχειρίζεται, προκειμένου να αποφεύγεται η επιβάρυνση του ΠΔΕ. -Θεσπίζονται μέτρα πρόληψης και καταπολέμησης της απάτης με τη διαμόρφωση της Εθνικής Στρατηγικής και Σχεδίου Δράσης κατά της Απάτης στις Διαρθρωτικές Δράσεις. Περιλαμβάνονται ρυθμίσεις που διασφαλίζουν περισσότερη διαφάνεια και προστασία από περιπτώσεις απάτης. Λαϊκές αγορές Ρυθμίζονται οι εκκρεμότητες που σχετίζονται με την κατάργηση των Οργανισμών Λαϊκών Αγορών Αττικής και Θεσσαλονίκης, Συστήνονται Διευθύνσεις Λαϊκών Αγορών στις δύο Περιφέρειες με αρμοδιότητες μεταξύ άλλων την έκδοση των αδειών προσέλευσης των επαγγελματιών πωλητών και παραγωγών στις λαϊκές αγορές, την τήρηση του γενικού μητρώου επαγγελματιών πωλητών και παραγωγών, τον καθορισμό των χώρων λειτουργίας των αγορών και των θέσεων των επαγγελματιών πωλητών και παραγωγών, την εποπτεία των αγορών και την εξυπηρέτηση- παροχή πληροφοριών προς τους πολίτες. Προβλέπεται επίσης η σύσταση Επιτροπών Λαϊκών Αγορών σε Αττική και Θεσσαλονίκη οι οποίες θα αποφασίζουν για την τοποθέτηση των πωλητών στις λαϊκές αγορές, την έκδοση αδειών παραγωγού ή επαγγελματία πωλητή λαϊκών αγορών, τη μεταβίβαση των παραγωγικών και επαγγελματικών αδειών, κ.α. Παραμένει η υποχρέωση προσκόμισης φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας αλλά ανά τριετία και όχι ετησίως. Ψωμί Για τη ζύγιση του ψωμιού προβλέπονται τα εξής: «Στον άρτο και τα αρτοπαρασκευάσματα που διατίθενται, ανεξάρτητα από το σχήμα και τη μορφή τους, αναγράφεται με ευκρίνεια η τιμή τους ανά κιλό. Τα προϊόντα που πωλούνται ανά τεμάχιο προζυγίζονται και αναγράφεται εμφανώς το βάρος και η τιμή ανά τεμάχιο. Εφόσον ζητηθεί από τον καταναλωτή, τα προϊόντα ζυγίζονται εκ νέου ενώπιον του. Όλες οι επιχειρήσεις λιανικής πώλησης άρτου και αρτοπαρασκευασμάτων οφείλουν να αναρτήσουν πινακίδα, σε εμφανές σημείο του καταστήματος, στην οποία να αναγράφεται με ευδιάκριτα γράμματα ότι: «Το κατάστημα υποχρεούται να ζυγίζει τον άρτο και τα αρτοπαρασκευάσματα, εφόσον αυτό ζητηθεί από τον καταναλωτή.» Γ.Ε.Μ.Η. Ρυθμίζονται θέματα διασύνδεσης του ελληνικού μητρώου με τα μητρώα των λοιπών κρατών μελών σε εφαρμογή της Οδηγίας 2012/17 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου. Στο πλαίσιο του συστήματος διασύνδεσης των μητρώων το Γ.Ε.ΜΗ. θα επικοινωνεί ηλεκτρονικά με τα λοιπά εθνικά μητρώα των κρατών μελών, θα λαμβάνει πληροφορίες για κεφαλαιουχικές εταιρείες με έδρα σε κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, θα χορηγεί πληροφορίες για εταιρείες με έδρα στην Ελλάδα και θα απαντά σε ερωτήματα που τίθενται από μεμονωμένους χρήστες στο ευρωπαϊκό ενιαίο σημείο ηλεκτρονικής πρόσβασης στο σύστημα διασύνδεσης των μητρώων.

Read more at: http://cyclades24.gr/2014-01-15-09-42-24/2014-01-15-10-12-07/ellada/item/16653-telos-i-ypoxrewtiki-syndromi-sta-epimelitiria.html
Copyright © cyclades24.gr
Καταργείται από 1 Ιανουαρίου 2015 η υποχρεωτική συνδρομή στα Επιμελητήρια - Εισάγονται ανταποδοτικά τέλη Από την 1η Ιανουαρίου 2015 καταργείται η υποχρεωτική συνδρομή των μελών σε όλα τα επιμελητήρια της χώρας. Κάθε μέλος μπορεί να καταβάλει ετήσια συνδρομή στο οικείο επιμελητήριο και να απολαμβάνει των ανταποδοτικών υπηρεσιών που του προσφέρονται, πέραν αυτών που παρέχονται από τις υπηρεσίες ΓΕΜΗ. Αυτό προβλέπει άρθρο που συμπεριλαμβάνεται στο νομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή για τη διαχείριση του νέου ΕΣΠΑ. Με τη ρύθμιση εισάγονται ανταποδοτικό τέλος αρχικής καταχώρησης (εγγραφής) στη μερίδα των υπόχρεων στο ΓΕΜΗ,ανταποδοτικό τέλος τήρησης μερίδας και τέλη για τη χορήγηση στοιχείων (αντίγραφα, πιστοποιητικά κ.ά) μέσω της βάσης δεδομένων του ΓΕΜΗ με ηλεκτρονική αίτηση η οποία καθίσταται υποχρεωτική. Όπως σημειώνεται δε στην αιτιολογική έκθεση προβλέπονται τα τέλη για τη χορήγηση των στοιχείων αυτών και για τις καταχωρίσεις των κάθε είδους μεταβολών και ρυθμίζεται ειδικά ότι τα τέλη αυτά αποτελούν πόρους των Επιμελητηρίων τα οποία παρέχουν την ανταποδοτική υπηρεσία τήρησης του ΓΕΜΗ. Επίσης με το νομοσχέδιο ανοίγει ο δρόμος της συγχώνευσης Επιμελητηρίων αλλά και διακοπής λειτουργίας τους. Δηλαδή, Επιμελητήρια με λιγότερα από 5.000 μέλη τα οποία κρίνονται «μη βιώσιμα» με βάση τα απολογιστικά στοιχεία του προηγούμενου χρόνου, είτε θα κλείνουν είτε θα συγχωνεύονται με άλλα όμορα επιμελητήρια. Επίσης αυξάνονται οι αρμοδιότητες και δραστηριότητές όσων παραμείνουν με σκοπό, όπως σημειώνεται στην αιτιολογική έκθεση, τη διατήρηση της βιωσιμότητάς τους. Για τον σκοπό δίνεται η δυνατότητα ίδρυσης εταιρειών μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα για την εκπαίδευση και επιμόρφωση των μελών τους ή και τρίτων, χορήγησης πιστοποιητικών και βεβαιώσεων επαγγελματικής κατάρτισης, λήψης πιστοποίησης για τη χορήγηση αδειών εγκατάστασης και λειτουργίας μεταποιητικών δραστηριοτήτων. Με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης η οποία θα εκδίδεται μετά από σύμφωνη γνώμη της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων, θα επιτρέπεται στα Επιμελητήρια να προβούν στις κατά περίπτωση απαιτούμενες ενέργειες, προκειμένου να αναλάβουν, μόνα ή σε συνεργασία με άλλους φορείς, τη διαχείριση βιομηχανικών και ελεύθερων ζωνών, εμπορικών κέντρων, μόνιμων εκθέσεων και εκθετηρίων χώρων, σταθμών, λιμένων, αιθουσών δημοπρασιών, γενικών αποθηκών, εργαστηρίων ανάλυσης και εξέτασης εμπορευμάτων. Επίσης δίνεται η δυνατότητα να αναλαμβάνουν και να διεκπεραιώνουν κατ΄ εξουσιοδότηση κάθε άλλο έργο συναφές με το σκοπό τους, έπειτα από απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης και του κατά περίπτωση αρμόδιου υπουργού. Αλλά και να υποβάλλουν εντός 45 ημερών εφόσον τους ζητηθεί γνώμη προς την Πολιτεία, και εισηγήσεις για θέματα πρωτογενούς παραγωγής και μεταποίησης, εμπορικών δραστηριοτήτων ή γενικά για την εθνική οικονομία. Λαϊκές αγορές Επίσης, στο ίδιο νομοσχέδιο, ρυθμίζονται οι εκκρεμότητες που σχετίζονται με την κατάργηση των Οργανισμών Λαϊκών Αγορών Αττικής και Θεσσαλονίκης, Συστήνονται Διευθύνσεις Λαϊκών Αγορών στις δύο Περιφέρειες με αρμοδιότητες μεταξύ άλλων την έκδοση των αδειών προσέλευσης των επαγγελματιών πωλητών και παραγωγών στις λαϊκές αγορές, την τήρηση του γενικού μητρώου επαγγελματιών πωλητών και παραγωγών, τον καθορισμό των χώρων λειτουργίας των αγορών και των θέσεων των επαγγελματιών πωλητών και παραγωγών, την εποπτεία των αγορών και την εξυπηρέτηση- παροχή πληροφοριών προς τους πολίτες. Προβλέπεται επίσης η σύσταση Επιτροπών Λαϊκών Αγορών σε Αττική και Θεσσαλονίκη οι οποίες θα αποφασίζουν για την τοποθέτηση των πωλητών στις λαϊκές αγορές, την έκδοση αδειών παραγωγού ή επαγγελματία πωλητή λαϊκών αγορών, τη μεταβίβαση των παραγωγικών και επαγγελματικών αδειών, κ.α. Παραμένει η υποχρέωση προσκόμισης φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας αλλά ανά τριετία και όχι ετησίως. Το ΓΕΜΗ Επίσης, ρυθμίζονται θέματα διασύνδεσης του ελληνικού μητρώου με τα μητρώα των λοιπών κρατών μελών σε εφαρμογή της Οδηγίας 2012/17 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου. Στο πλαίσιο του συστήματος διασύνδεσης των μητρώων το Γ.Ε.ΜΗ. θα επικοινωνεί ηλεκτρονικά με τα λοιπά εθνικά μητρώα των κρατών μελών, θα λαμβάνει πληροφορίες για κεφαλαιουχικές εταιρείες με έδρα σε κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, θα χορηγεί πληροφορίες για εταιρείες με έδρα στην Ελλάδα και θα απαντά σε ερωτήματα που τίθενται από μεμονωμένους χρήστες στο ευρωπαϊκό ενιαίο σημείο ηλεκτρονικής πρόσβασης στο σύστημα διασύνδεσης των μητρώων.

www.dikaiologitika.gr
Επιμελητήρια: Αντί υποχρεωτικής συνδρομής, υποχρεωτικά τέλη-Τι αλλάζει με ν/σ ΥΠΑΝ
Νέα δεδομένα για τα έργα που εκτελούνται μέσω ΕΣΠΑ με το νομοσχέδιο του ΥΠΑΝ. Ανταποδοτικά τέλη για το ΓΕΜΗ αντικαθιστούν την κατάργηση της υποχρεωτικής συνδρομής σε επιμελητήρια. Οι αλλαγές στην λειτουργία των λαϊκών αγορών και στο καθεστώς για την πώληση ψωμιού.
Ενισχυμένες αρμοδιότητες, αλλά και πόρους μέσω ανταποδοτικών τελών για τα Επιμελητήρια προβλέπει μεταξύ των άλλων το πολυνομοσχέδιο για το ΕΣΠΑ που κατέθεσε στη Βουλή την Παρασκευή το υπουργείο Ανάπτυξης.
Μπορεί από την 1η Ιανουαρίου του 2015 να καταργείται η υποχρεωτική συνδρομή των μελών σε όλα τα Επιμελητήρια της χώρας (Μνημονιακή υποχρέωση), ωστόσο η συνδρομή αυτή...  αλλάζει όνομα και μορφή.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με τη ρύθμιση εισάγονται: ανταποδοτικό τέλος αρχικής καταχώρησης (εγγραφής) στη μερίδα των υπόχρεων στο ΓΕΜΗ, ανταποδοτικό τέλος τήρησης μερίδας και τέλη για τη χορήγηση στοιχείων (αντίγραφα, πιστοποιητικά κ.ά) μέσω της βάσης δεδομένων του ΓΕΜΗ με ηλεκτρονική αίτηση η οποία καθίσταται υποχρεωτική.
Όπως σημειώνεται δε στην αιτιολογική έκθεση προβλέπονται τα τέλη για τη χορήγηση των στοιχείων αυτών και για τις καταχωρίσεις των κάθε είδους μεταβολών και ρυθμίζεται ειδικά ότι τα τέλη αυτά αποτελούν πόρους των Επιμελητηρίων τα οποία παρέχουν την ανταποδοτική υπηρεσία τήρησης του ΓΕΜΗ.

Λουκέτα αλλά και νέες δραστηριότητες

Επίσης με το νομοσχέδιο ανοίγει ο δρόμος της συγχώνευσης Επιμελητηρίων αλλά και «λουκέτων» (σ.σ. Επιμελητήρια δηλαδή με λιγότερα από 5.000 μέλη τα οποία κρίνονται «μη βιώσιμα» με βάση τα απολογιστικά στοιχεία του προηγούμενου χρόνου, είτε θα κλείνουν είτε θα συγχωνεύονται με άλλα όμορα επιμελητήρια), ενώ αυξάνονται οι αρμοδιότητες και δραστηριότητές τους όσων παραμείνουν με σκοπό, όπως σημειώνεται στην αιτιολογική έκθεση, η διατήρηση της βιωσιμότητάς τους.
Για τον σκοπό δίνεται η δυνατότητα ίδρυσης εταιρειών μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα για την εκπαίδευση και επιμόρφωση των μελών τους ή και τρίτων, χορήγησης πιστοποιητικών και βεβαιώσεων επαγγελματικής κατάρτισης, λήψης πιστοποίησης για τη χορήγηση αδειών εγκατάστασης και λειτουργίας μεταποιητικών δραστηριοτήτων. Και όχι μόνο αυτό: με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης η οποία εκδίδεται μετά από σύμφωνη γνώμη της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων, επιτρέπεται στα Επιμελητήρια να προβούν στις κατά περίπτωση απαιτούμενες ενέργειες, προκειμένου να αναλάβουν, μόνα ή σε συνεργασία με άλλους φορείς, τη διαχείριση βιομηχανικών και ελεύθερων ζωνών, εμπορικών κέντρων, μόνιμων εκθέσεων και εκθετηρίων χώρων, σταθμών, λιμένων, αιθουσών δημοπρασιών, γενικών αποθηκών, εργαστηρίων ανάλυσης και εξέτασης εμπορευμάτων.
Επίσης δίνεται η δυνατότητα να αναλαμβάνουν και να διεκπεραιώνουν κατ΄ εξουσιοδότηση κάθε άλλο έργο συναφές με το σκοπό τους, έπειτα από απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης και του κατά περίπτωση αρμόδιου υπουργού. Αλλά και να υποβάλλουν εντός 45 ημερών εφόσον τους ζητηθεί γνώμη προς την Πολιτεία, και εισηγήσεις για θέματα πρωτογενούς παραγωγής και μεταποίησης, εμπορικών δραστηριοτήτων ή γενικά για την εθνική οικονομία.

Το ΕΣΠΑ

Το νομοσχέδιο «σκούπα» του υπουργείου Ανάπτυξης δεν φέρνει αλλαγές μόνο στα Επιμελητήρια, περιλαμβάνει και ρυθμίσεις για τη διαχείριση, τον έλεγχο και την εφαρμογή των αναπτυξιακών παρεμβάσεων στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014 -2020.
Ειδικότερα:
- Θεσπίζεται το σύστημα διαχείρισης των πόρων της νέας προγραμματικής περιόδου με γνώμονα την απλούστευση των διαδικασιών, προκειμένου να επιταχυνθεί η υλοποίηση του προγράμματος. Εισάγεται ο θεσμός των Επιτελικών Δομών ΕΣΠΑ σε κάθε υπουργείο, ορίζονται οι αρμοδιότητες των Διαχειριστικών Αρχών των Τομεακών και Περιφερειακών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων, των Αρχών Ελέγχου, των Επιτροπών Παρακολούθησης και αναβαθμίζεται ο ρόλος της Εθνικής Αρχής Συντονισμού.
- Επιταχύνεται η εγγραφή πράξεων του ΕΣΠΑ στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και η έναρξη χρηματοδότησής τους από αυτό.
- Ορίζονται διαδικασίες επιτήρησης και επιβολής διορθωτικών μέτρων για περιπτώσεις καθυστέρησης υλοποίησης των συγχρηματοδοτούμενων έργων. Προβλέπεται ρητά ότι σε διάστημα το πολύ δύο ετών από την απόφαση ένταξης, αν δεν έχει αναληφθεί νομική δέσμευση, το έργο θα απεντάσσεται.
- Τίθεται όριο στον προϋπολογισμό των πράξεων που μπορεί να εντάξει κάθε Διαχειριστική Αρχή στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα που διαχειρίζεται, προκειμένου να αποφεύγεται η επιβάρυνση του ΠΔΕ.
- Με την εγγραφή στον Προϋπολογισμό Δημοσίων Επενδύσεων εγγράφεται πίστωση για το έτος της ένταξης τουλάχιστον ίση με το 10% του προϋπολογισμού του έργου. Η χρηματοδότηση για τα επόμενα έτη γίνεται με την ετήσια εγγραφή πιστώσεων στο ΠΔΕ σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις και μετά από εισήγηση της αρμόδιας Διαχειριστικής Αρχής στο φορέα χρηματοδότησης.
- Θεσπίζονται μέτρα πρόληψης και καταπολέμησης της απάτης με τη διαμόρφωση της Εθνικής Στρατηγικής και Σχεδίου Δράσης κατά της Απάτης στις Διαρθρωτικές Δράσεις.
- Δημιουργείται μηχανισμός υποδοχής και εξέτασης καταγγελιών που αφορούν σε συγχρηματοδοτούμενα έργα της προγραμματικής περιόδου 2014-2020, ο οποίος τίθεται σε εφαρμογή, σε πλήρη συνεργασία με τον Εθνικό Συντονιστή για την Καταπολέμηση της Διαφθοράς.

Αλλαγές σε ψωμί και λαϊκές αγορές

Αλλαγές όμως προβλέπονται και σε θέματα λειτουργίας των λαϊκών αγορών με την κατάργηση των Οργανισμών Λαϊκών Αγορών Αττικής και Θεσσαλονίκης και τη συσταση Διευθύνσεων Λαϊκών Αγορών στις δύο Περιφέρειες με αρμοδιότητες μεταξύ άλλων την έκδοση των αδειών προσέλευσης των επαγγελματιών πωλητών και παραγωγών στις λαϊκές αγορές, τον καθορισμό των χώρων λειτουργίας και των θέσεων των επαγγελματιών πωλητών και παραγωγών και την εποπτεία των αγορών και την εξυπηρέτηση- παροχή πληροφοριών προς τους πολίτες.
- Ανατροπές έρχονται και στο ψωμί αφού η ζύγιση του προϊόντος παρουσία του πελάτη γίνεται προαιρετική από υποχρεωτική που ήταν. Τα προϊόντα πρέπει να προζυγίζονται και να αναγράφεται η τιμή και το βάρος ανά τεμάχιο, ενώ παράλληλα προβλέπεται ότι όλες οι επιχειρήσεις λιανικής πώλησης άρτου και αρτοπαρασκευασμάτων οφείλουν να αναρτήσουν πινακίδα, σε εμφανές σημείο του καταστήματος, στην οποία να αναγράφεται με ευδιάκριτα γράμματα ότι: «Το κατάστημα υποχρεούται να ζυγίζει τον άρτο και τα αρτοπαρασκευάσματα, εφόσον αυτό ζητηθεί από τον καταναλωτή.»
- Με άλλο άρθρο καταργείται οποιοδήποτε τέλος υπέρ τρίτων που έχει σχέση με τη σύσταση, δημοσίευση και τροποποίηση του καταστατικού της Ιδιωτικής Κεφαλαιουχικής Εταιρείας, καθώς και με τη μετατροπή άλλης εταιρικής μορφής σε Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία.
- Επίσης στο νομοσχέδιο προβλέπεται η ίδρυση Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου με την επωνυμία «Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας» (« Π.Ε.Λ»), το οποίο εδρεύει στη Λαμία και εποπτεύεται από τον Υπουργό Ανάπτυξης.
- Πέραν των θέσεων του προσωπικού της Επιτροπής Ανταγωνισμού, συνιστώνται 12 επιπλέον θέσεις ειδικού επιστημονικού προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου
- Τέλος επιτρέπεται η χρηματοδότηση από Εθνικούς πόρους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Εσωτερικών της δράσης «Εναρμόνιση οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής 2014-2015».". Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών επιχορηγείται η Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης ΑΕ που είναι ο φορέας εφαρμογής της δράσης αυτής.

Το κόστος των προωθούμενων διατάξεων

Από τις διατάξεις του προτεινόμενου νομοσχεδίου οι οικονομικές επιπτώσεις επί του κρατικού προϋπολογισμού (τακτικού και ΠΔΕ) είναι μεταξύ των άλλων οι εξής:
1. Ετήσια δαπάνη 296.000 ευρώ από τη σύσταση 2 Ειδικών Γραμματειών και την καταβολή μηνιαίων απολαβών των 2 Ειδικών Γραμματέων και 4 συμβούλων – συνεργασιών αλλά και από την καταβολή αποδοχών που αντιστοιχούν σε Γενικό Διευθυντή για τον προϊστάμενο της Εθνικής Αρχής Συντονισμού ΕΣΠΑ.
2. Δαπάνη από την ανάληψη του κόστους προσαρμογής του ΓΕΜΗ στο σύστημα διασύνδεσης μητρώων, το ύψος της οποίας δεν καθορίζεται.
3. Ετήσια απώλεια ποσού 433.000 ευρώ από τη μείωση των αποδόσεων της Επιτροπής Ανταγωνισμού λόγω αύξησης των λειτουργικών της εξόδων (αύξηση δαπανών μισθοδοσίας)
4. Ετήσια δαπάνη 14.500 ευρώ από την καταβολή επιδομάτων θέσης ευθύνης στους προϊσταμένους της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης Βιώσιμης Ανάπτυξης και Υποδομών στην Ειδική Γραμματεία ΣΔΙΤ (ένας διευθυντής, τρεις τμηματάρχες)
5. Ετήσια δαπάνη 46.800 ευρώ από την καταβολή επιδομάτων θέσης στους προϊσταμένους των διευθύνσεων λαϊκών αγορών και των λειτουργικών εξόδων.
6. Τέλος δαπάνη από τη διεύρυνση των σκοπών και ιδίως από τη δυνατότητα λειτουργίας μόνιμού εκθεσιακού και συνεδριακού κέντρου και εκσυγχρονισμού και επέκτασης των υποδομών της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας.
Πηγή :http://www.euro2day.gr 

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...