27 Ιουλ 2019

Μάκης Ιωακειμίδης...«Είναι τιμή μου που η διοίκηση του Α.Ο. Σερίφου μου πρότεινε την ανανέωση της συνεργασίας μας!



Θετικά απάντησε στην πρόταση ανανέωσης ο έμπειρος τεχνικός Μάκης Ιωακειμίδης και θα βρίσκεται στο τιμόνι των ακαδημιών του Α.Ο. Σερίφου και τη νέα σεζόν. 

Παρακάτω οι δηλώσεις του στην επικοινωνία που είχαμε μαζί του

«Είναι τιμή μου που η διοίκηση του Α.Ο. Σερίφου μου πρότεινε την ανανέωση της συνεργασίας μας! 

Την ποδοσφαιρική χρονιά που μας πέρασε είχαμε μια πάρα πολύ καλή συνεργασία και αξίζουν συγχαρητήρια στους ανθρώπους της ομάδας για την αγάπη που έχουν για το ποδόσφαιρο και για το έργο που κάνουν !Έτσι με μεγάλη μου χαρά συμφώνησα και εγώ να συνεχίσουμε μαζί,με αγάπη για τα παιδιά, όρεξη για δουλειά και μεθοδικότητα, αυτό που ξεκινήσαμε! 

Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση της ομάδας ,όλα τα παιδιά που δουλεύουμε μαζί, τους γονείς τους και όλο τον κόσμο του όμορφου αυτού νησιού, που έχουμε αναπτύξει μια όμορφη σχέση!» 


to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...