7 Δεκ 2022

Δυναμική επιστροφή στην γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων από την Aegean Speed Lines


Ρελάνς με την δυναμική της επιστροφή στην γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων αναμένεται να κάνει σύμφωνα με την ιστοσελίδα arxipelagos.gr η Aegean Speed Lines. Η ναυτιλιακή εταιρία που έγινε γνωστή και αγαπητή με την επί σειρά ετών εξυπηρέτηση της γραμμής Σερίφου – Σίφνου – Μήλου και που την καθιέρωσε τα προηγούμενα 17 χρόνια φέρεται να σχεδιάζει την επάνοδό της στην ελληνική ακτοπλοΐα με εντυπωσιακό συμβατικό πλοίο. Να θυμίσουμε ότι η Aegean Speed Lines με επίσημη ανακοίνωση της στις 29 Απριλίου 2022 είχε αναστείλει τα δρομολόγια της στη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων με την πώληση του μοναδικού ταχύπλοου σκάφους της «Speedrunner 3» στην Seajets, που το μετονόμασε σε «Superrunner Jet» 


 Έκτοτε, δούλεψε μεθοδικά και τελικά βρήκε το πλοίο που απ’ ότι φαίνεται θα την εκπροσωπήσει στη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων, η οποία μάλιστα το τελευταίο διάστημα αποτελεί το μήλον της έριδος μεταξύ διαφόρων εταιρειών της ακτοπλοΐας μας. 

 Έτσι λίγες μέρες μετά την επένδυση της Seajets με την αγορά του συμβατικού «Color Viking», έχουμε νέο ευχάριστο «χτύπημα» και ελπίζουμε όλα αυτά τα νέα να ωφελήσουν την ταλαιπωρημένη ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών μας, ιδιαίτερα τους χειμερινούς μήνες, με αποκορύφωμα την τελευταία τριετία. Αυτό είναι το νέο πλοίο της Aegean Speed Lines 


 Όπως προαναφέραμε λοιπόν και πάντα σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας arxipelagos.gr, θεωρείται σχεδόν βέβαιο, ότι η Aegean Speed Lines συμφώνησε και προχωράει στην αγορά του Cruise Ferry «Rosella» της φημισμένης «Viking Line» που δραστηριοποιείται στη Βόρεια Ευρώπη. 

Το εν λόγω πλοίο είναι αδελφό του «Rigel III» της Ventouris Ferries και σήμερα εξυπηρετεί τη γραμμή Kapellskär–Mariehamn. Πρόκειται ομολογουμένως για ένα εντυπωσιακό πλοίο, το οποίο διαθέτει εξοπλισμό και κοινόχρηστους χώρους που σίγουρα δεν έχει ξαναδεί ποτέ η γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων. 

Επιπλέον, διαθέτει 4 μηχανές και τον απαραίτητο δρόμο των 20 κόμβων για την εξυπηρέτηση της συγκεκριμένης γραμμής, με τυχόν επέκτασή της. ο «Rosella» ναυπηγήθηκε το 1980 από το Wärtsilä Turku για λογαριασμό της φινλανδικής SF Line Ab, στην οποία ανήκε και η Viking Line, και δρομολογήθηκε στη γραμμή Naantali–Mariehamn–Kapellskär ως το 1981. Έπειτα δραστηριοποιήθηκε διαδοχικά στις γραμμές: Turku–Mariehamn–Stockholm (1981–1988), Naantali–Mariehamn–Kapellskär (1988–1993), Turku–Mariehamn–Stockholm (1994–1997), Stockholm–Mariehamn cruises (1997–2003), Helsinki–Tallinn (2003–2008) και Kapellskär–Mariehamn (2008).Έχει χωρητικότητα 16.850gt (2.300 dwt), μήκος 136,1 μέτρα, πλάτος 24,24 μέτρα και βύθισμα 5,40 μέτρα. 

Μπορεί να μεταφέρει 1.530 επιβάτες (422 κρεβάτια) και 340 Ι.Χ. ή 145 Ι.Χ. και 47 φορτηγά (720 γραμμικά μέτρα). Εξοπλίζεται με 4 κύριες μηχανές Wartsila AB, Pielstick (12PC2-2V-400) συνολικής ιπποδύναμης 24000 BHP και μπορεί να αναπτύξει άνετα υπηρεσιακή ταχύτητα 20,2 κόμβων και 21,5 κόμβων max. Επιπλέον, εξοπλίζεται με 2 bow thruster, δύο ράμπες φόρτωσης πρύμα (συν visor στην πλώρη), διπλά τιμόνια, προπέλες μεταβλητού βήματος, είναι Ice Class IA και διαθέτει 93 μονόκλινες καμπίνες πληρώματος! 


 Το «Rosella» επίσης διαθέτει άνετα καταστρώματα περιπάτου, αρκετά πολυτελή σαλόνια, Café, Sea Shop, παιδότοπο, Smoking Room, Pub/Café, Fun Club, Casino και Conference Rooms. Πρόκειται, λοιπόν, για ένα ναυτικό βαπόρι που αναμφίβολα θα κερδίσει του νησιώτες της γραμμής και θα τοποθετήσει ξανά την Aegean Speed Lines στη θέση που της αξίζει, του κυρίαρχου της γραμμής.

Πηγή : arxipelagos.gr

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...