28 Ιαν 2013

Παραμένω πιστός και στη δημοκρατική αρχή της προτεραιότητας του συλλογικού απέναντι στο ατομικό.....


Επιστολή παραίτησης του Κοντε Ιωάννη

Κύριε Δήμαρχε
Κύρια Πρόεδρε του Δημοτικού Συμβουλίου,
Αγαπητοί φίλοι Δημοτικοί Σύμβουλοι,
Φίλοι συμπολίτες,

Υποβάλλοντας με τη δήλωσή μου αυτή την παραίτηση από το Δημοτικό Συμβούλιο, δεν σας κρύβω τη συγκίνηση που με διακατέχει γι' αυτή μου την πράξη.

Δεν ήταν, άλλωστε, μια χωρίς περίσκεψη και βαθύ προβληματισμό απόφαση.
Για τον καθένα απ' όλους εμάς η τιμή που μας έκαναν οι πολίτες της Σερίφου να μας εκλέξουν στο Δημοτικό Συμβούλιο βαραίνει στην κρίση, στη συνείδηση και στην κάθε μας κίνηση.
Αλλά και τα προβλήματα, που κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε, όντας μέλη αυτού του Συμβουλίου, και μάλιστα σήμερα, δεν αφήνουν περιθώρια για προσωπικές επιλογές ή ατομικούς υπολογισμούς.


Η εκπροσώπηση, πάνω απ' όλα, του κόσμου της Σερίφου σε ότι τον αφορά στην καθημερινότητα και τα γενικότερα συμφέροντά του, ήταν πάντα, εκτός από τιμή και υποχρέωση, βάρος ευθύνης και καθήκον για όλα αυτά, η αποχώρησή μου από το Δημοτικό Συμβούλιο με επιφορτίζει και με επιπρόσθετο χρέος να κάνω γνωστούς τους λόγους αυτής της απόφασης, που τη θεωρώ και επιλογή προσωπικής υπευθυνότητας και υπήρξα πάντοτε και εξακολουθώ να παραμένω υποστηρικτής από θέση αξιών μιας τέτοιας αρχής, παρά τις επιφυλάξεις μου για την ορθότητα και τη σκοπιμότητα στην εφαρμογή τους και παραμένω πιστός στις αρχές μου, στα ιδανικά και τους σκοπούς για τους οποίους αγωνίστηκα, όμως παραμένω πιστός και στη δημοκρατική αρχή της προτεραιότητας του συλλογικού απέναντι στο ατομικό, έστω και με τις σοβαρές μου αντιρρήσεις στην ειλικρίνεια και στην πρακτική δυνατότητα της διάκρισής τους κατά εποχές, πρόσωπα και φορείς στο δημόσιο βίο.


Παρακαλώ, μετά από αυτά, αγαπητοί φίλοι, συμπατριώτες στον αγώνα για μια καλύτερη Σέριφο, να δεχθείτε, μαζί με την παραίτησή μου ότι σεβάστηκα και υπερασπίστηκα με τις μικρές μου δυνάμεις για δυο ολόκληρα χρόνια της δημοκρατικές αρχές και τη δράση των φορέων της δημόσιας ζωής που είχα την τιμή να εκλεγώ.
ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ να βρίσκομαι πάντα στην πρώτη γραμμή της μάχης στους αγώνες της Σερίφου.
- Μετά τιμής
- Κοντες Ιωάννης

Πηγή : poseidonrentacar@yahoo.gr

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...