Του Μηνά Τσαμόπουλου
Αύξηση της τουριστικής κίνησης μέσω της κρουαζιέρας περιμένουν στην Ανατολική Μεσόγειο άρα και στην Ελλάδα για το 2015 με τις αισιόδοξες προβλέψεις να φθάνουν έως το 2017. Ενδιαφέρον παρουσιάζει η ανθρωπογεωγραφία των τουριστών που επισκέπτονται την Ελλάδα επιλέγοντας την κρουαζιέρα για να περάσουν τις διακοπές τους.
Οι Ηνωμένες Πολιτείες ο Καναδάς και η Βραζιλία, είναι αγορές που είναι ιδιαίτερα σημαντικές από πλευράς όγκου πωλήσεων και αγοραστικής δύναμης των τουριστών, αλλά έχουν το μειονέκτημα της μακρινής απόστασης που μειώνει τη συχνότητα διακοπών σε ευρωπαϊκούς προορισμούς και του ιδιαίτερα ακριβού αεροπορικού εισιτηρίου. Αυτές οι αγορές κατέχουν σήμερα το 45% του ετήσιου όγκου πωλήσεων της ελληνικής κρουαζιέρας.
Υπάρχουν επίσης οι παραδοσιακές ευρωπαϊκές τουριστικές αγορές όπως, οι Γερμανόφωνες χώρες- Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία-, η Γαλλία και η Μεγάλη Βρετανία. Αυτές οι αγορές κατέχουν σήμερα μόλις το 7% και είναι στόχος να αναπτυχθούν καθώς είναι αγορές που βρίσκονται σε ακτίνα 3-3,5 ωρών πτήσης από τους δημοφιλέστερους ελληνικούς προορισμούς διακοπών.
Τέλος είναι επιβάτες από Ελλάδα, Τουρκία και Κύπρο, δηλαδή οι κοντινές αγορές, όπου ο ταξιδιώτης μπορεί σύντομα, εύκολα, χωρίς σημαντικά έξοδα μεταφοράς να προσεγγίσει στα λιμάνια επιβίβασης της κρουαζιέρας. Αυτές οι αγορές κατέχουν αυτή τη στιγμή το 30% της ελληνικής κρουαζιέρας, οι δε Έλληνες στόχος είναι φέτος να φτάσουν τους 15.000.
Πηγή : http://www.newmoney.gr
Αύξηση της τουριστικής κίνησης μέσω της κρουαζιέρας περιμένουν στην Ανατολική Μεσόγειο άρα και στην Ελλάδα για το 2015 με τις αισιόδοξες προβλέψεις να φθάνουν έως το 2017. Ενδιαφέρον παρουσιάζει η ανθρωπογεωγραφία των τουριστών που επισκέπτονται την Ελλάδα επιλέγοντας την κρουαζιέρα για να περάσουν τις διακοπές τους.
Οι Ηνωμένες Πολιτείες ο Καναδάς και η Βραζιλία, είναι αγορές που είναι ιδιαίτερα σημαντικές από πλευράς όγκου πωλήσεων και αγοραστικής δύναμης των τουριστών, αλλά έχουν το μειονέκτημα της μακρινής απόστασης που μειώνει τη συχνότητα διακοπών σε ευρωπαϊκούς προορισμούς και του ιδιαίτερα ακριβού αεροπορικού εισιτηρίου. Αυτές οι αγορές κατέχουν σήμερα το 45% του ετήσιου όγκου πωλήσεων της ελληνικής κρουαζιέρας.
Υπάρχουν επίσης οι παραδοσιακές ευρωπαϊκές τουριστικές αγορές όπως, οι Γερμανόφωνες χώρες- Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία-, η Γαλλία και η Μεγάλη Βρετανία. Αυτές οι αγορές κατέχουν σήμερα μόλις το 7% και είναι στόχος να αναπτυχθούν καθώς είναι αγορές που βρίσκονται σε ακτίνα 3-3,5 ωρών πτήσης από τους δημοφιλέστερους ελληνικούς προορισμούς διακοπών.
Τέλος είναι επιβάτες από Ελλάδα, Τουρκία και Κύπρο, δηλαδή οι κοντινές αγορές, όπου ο ταξιδιώτης μπορεί σύντομα, εύκολα, χωρίς σημαντικά έξοδα μεταφοράς να προσεγγίσει στα λιμάνια επιβίβασης της κρουαζιέρας. Αυτές οι αγορές κατέχουν αυτή τη στιγμή το 30% της ελληνικής κρουαζιέρας, οι δε Έλληνες στόχος είναι φέτος να φτάσουν τους 15.000.
Πηγή : http://www.newmoney.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου