2 Μαΐ 2020

Δύσκολα θα υπάρξει σημαντικός εισερχόμενος τουρισμός το 2020 εκτός από κάποιες ειδικές περιπτώσεις.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τους Chariton Brousalian Pythagoras Nagos, Δημοσθένη Μπρούσαλη, Γιάννη Παππά και τον Δημήτρη Σερίφη για την συμβολή τους στην σημερινή ομιλία αλλά και τον κ. John Fotis και Ioannis Spilanis με τις παρεμβάσεις τους ώστε να βγει ένα αποτέλεσμα "συνεδριακού επιπέδου".
Ελπίζω ότι αυτά που συζητήθηκαν στις δύο αυτές ομιλίες βοηθήσουν ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε όλοι μαζί ότι καλύτερο μπορούμε για το τόπο μας.
Για όσους δεν μπορέσατε να δείτε τις δυο ομιλίες την πρώτη (14/4) μπορείτε να την δείτε στο παρακάτω σύνδεσμο
και την σημερινή μπορείτε να την παρακολουθήσετε στον παρακάτω σύνδεσμο.
https://youtu.be/hiR0TVhJbUc

Επισημάνσεις του καθηγητη  Γιάννη Σπιλάνη 
Τελικά ο εγκλεισμός έχει και τα καλά του. Εχουμε το χρόνο να διαβάσουμε, να ακούσουμε, να κουβεντιάσουμε και να σκεφτούμε. Και να κάνεις νέους φίλους που δύσκολα θα συναντούσες Μια από τις καλές αυτές ευκαιρίες είναι οι ηλεκτρονικές συζητήσεις που οργανώνει ο Antonis Mallis με τους ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΜΗΛΟΥ και τον ευχαριστούμε.

 Τι ακούσαμε  από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους του, επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου;

 Οτι δύσκολα θα υπάρξει σημαντικός εισερχόμενος τουρισμός το 2020 εκτός από κάποιες ειδικές περιπτώσεις. Αλλωστε η νότα που εξέδωσε χτες η κα Μερκελ για να μην βγουν οι Γερμανοί από τη χώρα τους είναι ενδεικτική. Η ανάκαμψη (εκτός απροόπτου) θα ξεκινήσει από τον Αύγουστο και μετά με τη προοπτική να επανέλθει η τουριστική κίνηση στα επίπεδα του 2019 είναι το 2021 (αισιόδοξο σενάριο) ή μέχρι το 2024 (απαισιόδοξο σενάριο). Οπως έγραψε (σε άλλη σελίδα) η συνάδελφος Δ.Νάζου, ο codiv-19 δεν χτυπά απλά την ασφάλεια του ταξιδιού, αλλά την ουσία του, δηλαδή την επαφή με τον άλλον, με τα αντικείμενα του τόπου που επισκέπτεσαι.

 Οτι οι προδιαγραφές ασφάλειας για τη λειτουργία των τουριστικών επιχειρήσεων σε όλη την αλυσίδα θα απαιτήσουν κανόνες (η προσπάθεια γίνεται να υπάρξουν εθνικά πρότυπα και όχι εισαγωγή επιχειρηματικών προτύπων, δηλαδή τι απαιτεί η TUI για να στείλει κόσμο, αλλά η TUI να λέει ότι έτσι λειτουργεί η Ελλάδα) πολλές προσαρμογές και υψηλότερα κόστη λειτουργίας 

οτι χρειάζεται να υπάρξουν δράσεις προβολής για τη συντήρηση της εικόνας των προορισμών που πάντα πρέπει να βασίζονται σε ένα στρατηγικό σχέδιο προβολής, το οποίο να βασίζεται σε ένα στρατηγικό σχέδιο δράσης του προορισμού

 ότι η υποχρεωτική φετινή παύση στον τουριστικό κλάδο είναι ευκαιρία να διορθώσουμε τα λάθη μας μέσα από στρατηγικό σχεδιασμό που βασίζεται σε τεκμηρίωση, σε γνώση του ποιά είναι τα ισχυρά χαρτιά του προορισμού, σε γνώση του ποιοί είναι και που βρίσκονται οι υποψήφιοι πελάτες μας που έχουν το προφιλ του τουρίστα που μας ταιριάζει και ότι ο αποτελεσματικότερος τρόπος προσέγγισης του είναι το ηλεκτρονικό marketing 

ότι για να αυξήσουμε την "ανθεκτικότητα" των προορισμών μας στα αποσταθεροποιητικά εξωτερικά choc οφείλουμε να εισάγουμε την έννοια της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης στο σχεδιασμό μας, προσπαθώντας να κινηθούμε με τη λογική της διατήρησης της ισορροπίας των προορισμών και τις διαφύλαξης των κοινών τους πόρους ώστε να αποδίδουν μακροχρόνια συμβάλλοντας στην ευημερία των πολιτών.

 Πηγή έμπνευσης τα όσα είπαν οι Δημοσθένης Μπρούσαλης Pythagoras Nagos, Παππάς Ιωάννης, #Chariton Brousalian, #Dimitris Serifis για όσα μας είπατε και για όσα μας βάλατε να σκεφτούμε. 

Προκαλεί όμως "λύπη" το γεγονός ότι όλα αυτά δύσκολα περνούν στην "άλλη" πλευρά, σε αυτούς που παίρνουν τις αποφάσεις στους προορισμούς. 

Οι τελευταίοι κάτω από τη πίεση του να "δείξουν έργο" και να "φέρουν αποτελέσματα γρήγορα" έχουν εγκλωβιστεί στη λογική της "δράσης δίχως σχέδιο"

 Πηγή : 

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...