10 Μαΐ 2022

Σέριφος Ποιος θα το αναλάβει;


Αυτή είναι η ταϊστρα στο πάρκιν δίπλα στο νεκροταφείο. Κάθε μέρα τρώνε εκεί περίπου 20 γάτες. Εγώ πήγα από τον Οκτώβριο κάθε μέρα εκει, καθάρισα την ταϊστρα, έβαλα τροφή, άλλαξα το νερό.

 Όλο το χειμώνα πήρα την γατοτροφή ή από το Δήμο (με πολλές δυσκολίες) ή από το Φιλοζωικό Σύλλογο. Τώρα τελευταία πλήρωσα εγώ την τροφή από την τσέπη μου (που δυστυχώς δεν έχει πολλά λεφτά μέσα). 

Στο Δήμο μου λένε πως δεν έχουν τροφές, στο Σύλλογο πως δεν έχουν την δυνατότητα να αγοράσουν.... Εγώ δεν μπορώ άλλο να πληρώσω τόσα λεφτά για τροφές για τις αδέσποτες γάτες του νησιού. Λυπάμαι τις γάτες, αλλά από αύριο δεν θα ταϊζω πια εκεί. 

Ποιος θα το αναλάβει; 

Πηγή : 

 Brigitte Serifos


to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...