31 Μαΐ 2024

Επίλογος για το Ειδικό Άμισθο Υποθηκοφυλακείο Σερίφου μας λέει η Κωνσταντίνα μετα απο 29 χρόνια θητείας

Σήμερα 31-5-2024 είναι ο ΕΠΙΛΟΓΟΣ για το Ειδικό Άμισθο Υποθηκοφυλακείο Σερίφου που από 1-6-2024 θα υπάγεται στο φορέα ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ.

-Ένα υποθηκοφυλακείο που το πρώτό του έγγραφο είναι το έτος 1857 ένα ιστορικό αρχείο που σίγουρα δε πρέπει να χαθεί για τη Σέριφο

.-Για εμένα τα συναισθήματα ανάμειχτα , σίγουρα χαίρομαι που εδώ και 29 χρόνια ( 5/1995 με 5/2024) συνέβαλα και εγώ σε αυτό το αρχείο, λυπάμαι που το Ελληνικό κράτος ξεριζώνει τόσο ιστορικά αρχεία από το κάθε τόπο και κανείς δεν έχει αναρωτηθεί τι γίνεται και όλα πλέον θα γίνεται με ένα κλικ το θέμα είναι ποτέ θα είναι ετοιμο αυτό το κλικ για να συνεχίσουν οι συναλλαγές του κόσμου και πολλά πολλά αλλά.

- Σήμερα ένιωσα ότι μου ξερίζωσαν ένα κομμάτι από τη ζωή μου , τελοσπάντον να μην γίνομαι γραφική και συναισθηματική γιατί πολλοί θα λένε « ε και τι έγινε σιγά » αυτό θα το δούμε παρακάτω το τι θα γίνει .
- Σ ε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω τη κ . Ελένη Χρυσολωρά – Ανδρουτσόπουλου ( που με έμαθε με το δικό της μοναδικό τρόπο να χειρίζομαι όλο αυτό) από το να κάνω περιλήψεις και αιτήσεις μέχρι συμβολαιογραφικές πράξεις , και καταχωρήσεις να διαβάζω παλιούς τίτλους και σύνορα και Νόμους κλπ .. Θα θυμάμαι πάντα τα λόγια της που μου είπε όταν πρωτοπήγα και ένα από αυτά «εάν δεν μάθεις να κάνεις περίληψη και αίτηση δεν ξέρεις τίποτα» .-

Συνεχίζουμε λοιπόν πάμε παρακάτω, το γραφείο θα παραμείνει μόνο ως Συμβολαιογραφείο με όλα αρχεία των Συμβολαιογράφων ( Ελένης Χρυσολωρά , Κωνσταντίνου Χρυσολωρά , Στρατηγούλας Παπαδοπούλου κλπ παλι ένα αρχειο Συμβολαίων από το έτος 1857) με αναπλήρωση από την κ. Κόκκορη Συμβολαιογράφο με έδρα τη Μήλο .-

Ευχαριστώ και όλους για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε όλα αυτά τα χρόνια μια καινούργια εποχή ανοίγεται μπροστά μας (συγνώμη για τη ξινιλα μου αλλά έτσι έπρεπε να είμαι για να μπορέσω να κρατηθώ σε όλο αυτό) προχωράμε και que sera sera.-
Πηγή : Kostoula Kots


to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...