10 Απρ 2022

ΕΛΤΑ: Πλήρης αποκατάσταση των υπηρεσιών μετά την κυβερνοεπίθεση


Δεν είναι μόνο οι υπηρεσίες ταχυδρομείου αυτές καθαυτές που βρέθηκαν εκτός τροχιάς, είναι και η σύνδεση με τις σχετιζόμενες με τα ΕΛΤΑ τραπεζικές υπηρεσίες που έίχε καταστεί δυσχερής, έως και παντελώς αδύνατη για τα μικρά νησιά όπου δεν υπάρχουν τραπεζικά υποκαταστήματα και τα ΕΛΤΑ είναι η μοναδική τραπεζική υπηρεσία που προσφέρεται. 

Πρόβλημα δημιουργείται και σε πολλούς δήμους που  οι εισπράξεις τους (ύδρευση κλπ) γίνονται μέσω των ΕΛΤΑ.

Και όλα αυτά την ώρα που τα Κυκλαδονήσια μας, ύστερα από δυόμισι χρόνια πανδημίας και αλλεπάλληλων οικονομικών πιέσεων, βρίσκονται προ των πυλών του ανοίγματος της τουριστικής περιόδου! Μιας περιόδου που όπως βλέπουμε σε καμία περίπτωση δεν ξεκινά με όρους «ευρωπαϊκής κανονικότητας», όπως προσπαθεί να μας πείσει η κυβέρνηση.

Ηταν μια από τις σοβαρότερες επιθέσεις που έχει υποστεί ελληνικός όμιλος και ιδιαίτερα εταιρεία δημόσιου χαρακτήρα, αναφέρει ανακοίνωση της εταιρείας 

Την πλήρη αποκατάσταση του συνόλου των υπηρεσιών τους για τους πελάτες τους και το κοινό ανακοίνωσαν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία μετά την κυβερνοεπίθεση που δέχθηκαν στις 20 Μαρτίου. Το δίκτυο των ΕΛΤΑ προσφέρει πλέον όλες τις εμπορικές, χρηματοοικονομικές και ταχυδρομικές υπηρεσίες. Τις τελευταίες ώρες αποκαταστάθηκε και η δυνατότητα αποστολής και παραλαβής αντικειμένων εξωτερικού, υπηρεσία η οποία παρέμενε η τελευταία εκκρεμότητα στη διαδικασία επαναφοράς των συστημάτων της εταιρείας. 

 Οι πελάτες μπορούν να παρακολουθούν την εξέλιξη όλων των αποστολών που έχουν πραγματοποιηθεί μετά τις 20 Μαρτίου, μέσα από το σύστημα Track & Trace στην ιστοσελίδα www.elta.gr. Από τη Δευτέρα, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, πραγματοποιούνται κανονικά οι συναλλαγές μέσω του δικτύου της Eurobank, καθώς και αποστολές χρημάτων μέσω επιταγών ή του δικτύου Western Union. 

 «Αξίζει να διευκρινιστεί ότι τα ΕΛΤΑ δέχθηκαν μια από τις σοβαρότερες επιθέσεις που έχει υποστεί ελληνικός όμιλος και ιδιαίτερα εταιρεία δημόσιου χαρακτήρα. Παρ' όλα αυτά, η εταιρεία επανήλθε πλήρως, επιτυγχάνοντας μία άρτια τεχνική αντίδραση και μία επίδοση εφάμιλλη πολυεθνικών ομίλων. Η πλήρης αποκατάσταση επιτεύχθηκε σε χρόνο που βρίσκεται κάτω από τον μέσο όρο των διεθνών δεδομένων για αντίστοιχα περιστατικά, ενώ σημειώνεται ότι οι περισσότερες υπηρεσίες είχαν αποκατασταθεί πολύ νωρίτερα» σημειώνει η εταιρεία.

 Στη διαδικασία επαναφοράς σημαντικό ρόλο διαδραμάτισε η εσωτερική ομάδα διαχείρισης κρίσεων, των αρμοδίων στελεχών αλλά και η συνδρομή των εξωτερικών συνεργατών των ΕΛΤΑ (μεταξύ των οποίων επιστήμονες του ΙΤ και εξειδικευμένοι οργανισμοί) οι οποίοι συνέδραμαν στο έργο της αποκατάστασης των συστημάτων και της ασφαλούς επαναλειτουργίας τους. 

 «Τα ΕΛΤΑ ζητούν την κατανόηση του κοινού για όποια δυσλειτουργία προκλήθηκε το προηγούμενο διάστημα και διαβεβαιώνουν ότι η επάνοδος γίνεται με ακόμη καλύτερες, αξιόπιστες και ασφαλέστερες υπηρεσίες, ταυτόχρονα με ανανέωση του εξοπλισμού και τη δημιουργία νέων δικλείδων ασφαλείας» καταλήγει η ανακοίνωση της εταιρείας. 

 Πηγή :  ΑΠΕ-ΜΠΕ

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...