21 Απρ 2022

Κύθνος ..Μαίρη Βασάλου Σήμερα μοιράζομαι τη χαρά μου μαζί σας για την έκδοση του νέου μου βιβλίου ΄΄ΣΤΗΝ ΑΓΝΩΣΤΗ ΝΗΣΟ΄


Καλημέρα! Σήμερα μοιράζομαι τη χαρά μου μαζί σας για την έκδοση του νέου μου βιβλίου ΄΄ΣΤΗΝ ΑΓΝΩΣΤΗ ΝΗΣΟ΄΄ από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΠΛΑΣΗ στις αρχές Μαΐου. Ένα βιβλίο για τη δύναμη της αγάπης που δεν έχει τέλος… τη φιλία και την προδοσία, τον έρωτα και το μίσος και… τη συνέχεια την αφήνω σε σας αγαπητοί μου φίλοι

Δύο διαφορετικοί κόσμοι που συναντώνται και συγκρούονται στο μακρύ πέρασμα του χρόνου. Δυο γυναίκες που ακροβατούν σε τεντωμένο σχοινί και έρχονται αντιμέτωπες για την αγάπη ενός άνδρα. Μια ιστορία μυστηρίου σε δύο πράξεις. Στην πρώτη, ένα καράβι προσκρούει στα βράχια την εποχή του Όθωνα, που κλείνει με βασιλικό διάταγμα τα ολιγάριθμα μοναστήρια ανά τη χώρα. Στη δεύτερη, τρεις άνδρες χάνονται στα ταραγμένα νερά του χειμώνα σ’ ένα νησί του Αιγαίου, τα χρόνια της δικτατορίας στην Ελλάδα. Ένα βιβλίο για την αγάπη που δεν τελειώνει, τον έρωτα και το μίσος, τη φιλία και την προδοσία, τη ζωή και τον θάνατο. 

Πηγή : 

Mary Vassalou


to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...