1 Φεβ 2015

Η αυθεντική Ελληνική Γαστρονομία ως προορισμός

Αφιερωμένη στα παιδιά ήταν η εκδήλωση του Συλλόγου Τριτέκνων Κυκλάδων για την κοπή της αγιοβασιλόπιτας, που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Κυριακής στον Κινηματογράφο ΠΑΛΛΑΣ. Ο σύλλογος πραγματοποίησε έναν σύντομο οικονομικό και διοικητικό απολογισμό για την χρονιά που πέρασε και ακολούθησε η κοπή της πίτας παρουσία εκπροσώπων των δύο εκκλησιών (π. Κώστας από την Ορθόδοξη και π. Αντώνιος από την Καθολική) και του αντιδημάρχου Αλέξη Αθανασίου. Ακολούθησε η απονομή τιμητικών πλακετών σε δύο μητέρες, αλλά και έναν πατέρα, που μέσα στο 2014 απέκτησαν το τρίτο τους παιδί και εντάχθηκαν στον σύλλογο. Όπως προαναφέραμε όμως, η εκδήλωση ήταν αφιερωμένη στα παιδιά και έτσι αμέσως μετά την σύντομη εκδήλωση ακολούθησε δωρεάν προβολή της παιδικής ταινίας "Tad ο εξερευνητής". Μετά την ολοκλήρωση της προβολής μοιράστηκαν αναμηνστικά δώρα σε όλα τα παιδιά.

Read more at: http://www.cyclades24.gr/eleytheros-xronos/ekdiloseis/item/17693-ekopsan-tin-pita-tous-oi-triteknoi.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Cyclades24+%28cyclades24.gr%29
Copyright © cyclades24.gr
Ο ΣΕΤΕ και η Marketing Greece διοργανώνουν εκδήλωση στην 10η HORECA, στο πλαίσιο του έργου «Η Γαστρονομία στο Μάρκετινγκ του ελληνικού Τουρισμού»

Η αυθεντικότητα της κουζίνας, η μοναδικότητα των γεύσεων και η τοπικότητα της ελληνικής γαστρονομίας συνθέτουν την ταυτότητα του ελληνικού προορισμού και θέτουν το θεμέλιο λίθο ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού.

H MARKETING GREECE και ο ΣΕΤΕ αναδεικνύουν τη συμβολή της Γαστρονομίας στην προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος μέσα από τη διοργάνωση εκδήλωσης, ανοιχτής συζήτησης, για τα γαστρονομικά προϊόντα διαφορετικών ελληνικών τόπων – προορισμών, τα οποία μπορούν να λειτουργήσουν καταλυτικά και να δώσουν την προστιθέμενη αξία στην αύξηση του τουρισμού.

Η εκδήλωση, με θέμα «Η αυθεντική Ελληνική Γαστρονομία ως προορισμός. Συμπράττουμε για την Ελληνική Τουριστική Ανάπτυξη», υλοποιείται στο πλαίσιο του έργου «Η Γαστρονομία στο Μάρκετινγκ του Ελληνικού Τουρισμού» και θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή, 6 Φεβρουαρίου 2015 και ώρα 13.00 – 16.00, αίθουσα C2, στο πλαίσιο της Έκθεσης HORECA 2015, στο Metropolitan EXPO.

Στο πρόγραμμα της εκδήλωσης συμμετέχουν με ομιλίες και παρουσιάσεις διακεκριμένες προσωπικότητες, επαγγελματίες και εκπρόσωποι φορέων του γαστρονομικού επιχειρείν.

Οι προσκεκλημένοι ομιλητές της εκδήλωσης είναι:

· Κωνσταντίνος Ματσουρδέλης, Ιδρυτής Ελληνικού Μουσείου Γαστρονομίας

· Έλενα Παραβάντη, RDN, Σύμβουλος Μεσογειακής Διατροφής, Ιδρύτρια του Olivetomato.com, αρθρογράφος στην Huffington Post

· Ιωάννης Πατεστής, Καθηγητής και Συντονιστής Ξενοδοχειακής Διοίκησης του Εκπαιδευτικού Ομίλου LE MONDE, συγγραφέας

· Πλάτωνας Μαρλαφέκας, Αντιπρόεδρος & Επικεφαλής Τμήματος Marketing, Μηχανογράφησης & Εξαγωγών εταιρείας αναψυκτικών «Λουξ Μαρλαφέκας ΑΒΕΕ»

· Πάνος Παπανικολάου, Εμπορικός Διευθυντής Ποτοποιίας Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης Α.Ε.

· Δημήτρης Καλαϊτζιδάκης, Director of Operations, Grecotel Hotels & Resorts

· Μαρίνα Παπατσώνη, Marketing & Business Development Director TEMES SA, Developers of Costa Navarino

· Γιώργος Πίττας, Μέλος του ΔΣ του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, επικεφαλής του «Ελληνικού Πρωινού» και συγγραφέας βιβλίων γαστρονομίας

· Μαρία Μπουγιούκα-Αθανασιάδου, Λαογράφος Σκυριανής Γαστρονομίας, Λαογράφος Σκυριανής Γαστρονομίας

· Ανδρέας Παντελιός, Μέλος Εθνικού Συμβουλίου Νησιωτικής Πολιτικής

Την εκδήλωση θα συντονίζει ο κ. Νίκος Βερβερίδης, Συνιδρυτής Aephoria.net, Real Greek Project, Νόστιμη Γη

Τη συζήτηση στο πάνελ θα συντονίζει o κ. Ιωσήφ Πάρσαλης, Γενικός Διευθυντής Marketing Greece.

Στόχος της εκδήλωσης είναι να συνθέσουμε τις γνώσεις και απόψεις των ειδικών του κλάδου της Γαστρονομίας και του Τουρισμού πάνω στο θέμα της ανάδειξης της αυθεντικότητας της τοπικής γεύσης και του τοπικού προϊόντος που δημιουργούν τη γαστρονομική ταυτότητα ενός τόπου και την εμπειρία του προορισμού.

Πηγή : 

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...