25 Φεβ 2016

Στόχος ο επανασχεδιασμός της γραμμής

Εκ νέου θέτει το ζήτημα της αντικατάστασης του Ε/Γ - Ο/Γ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ από το Ε/Γ - Ο/Γ ΚΑΛΒΟΣ, με νέα επιστολή του, τόσο προς τον Υπουργό Ναυτιλίας, όσο και προς το ΣΑΣ, ο Έπαρχος Π.Ε. Μήλου, κ. Νικόλαος Βενάκης. Αξίζει να σημειωθεί, πως τόσο ο κ. Βενάκης, όσο και οι δήμαρχοι των νησιών της Περιφερειακής Ενότητας, είχαν με παρεμβάσεις τους τονίσει από τις πρώτες κιόλας ημέρες της γνωστοποίησης της πρόθεσης αντικατάστασης του «Αδ. Κοραής», πως το πλοίο «Κάλβος», είναι εμφανώς ακατάλληλο, για την μετακίνηση των κατοίκων και των επισκεπτών. Λίγο πριν την συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, όπου και θα ληφθεί η απόφαση για την αντικατάσταση, ο κ. Βενάκης επανέρχεται με επιστολή του προς τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Δρίτσα Θοδωρή, αλλά και το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ), με θέμα «Αντικατάσταση του Ε/Γ - Ο/Γ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ με το Ε/Γ - Ο/Γ ΠΡΕΒΕΛΗΣ», στην οποία αναφέρονται τα εξής:

 «Η αντικατάσταση του Ε/Γ - Ο/Γ Κοραής από το Ε/Γ - Ο/Γ Κάλβος, έχει οδηγήσει την ήδη κακή κατάσταση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών των νησιών μας σε τέλμα. Οι κάτοικοι, των νησιών αρμοδιότητας της Περιφερειακής Ενότητας Μήλου (Κίμωλος, Μήλος, Σίφνος & Σέριφος), βρίσκονται σε αναβρασμό και σε καθημερινή βάση, γινόμαστε αποδέκτες έντονων οχλήσεων και παραπόνων, απόρροια της εύλογης αγανάκτησης τους. Από μέρους μας, σας έχουμε ενημερώσει αρκετές φορές για την ακαταλληλότητα του Ε/Γ - Ο/Γ Κάλβος για την κάλυψη των ακτοπλοϊκών αναγκών των νησιών μας. Το πλήρωμα και η εταιρεία του συγκεκριμένου πλοίου, κάνουν ότι είναι δυνατό για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, αυτό όμως δεν αρκεί γιατί δεν αναιρεί το γεγονός ότι το Ε/Γ - Ο/Γ Κάλβος είναι ημερόπλοιο και ως εκ τούτου δε διαθέτει καμπίνες και αναπαυτικά καθίσματα, ώστε να πραγματοποιούνται ταξίδια διάρκειας οκτώ ωρών, σε κάπως αξιοπρεπείς συνθήκες.

 Να σημειωθεί δε, ότι το αντίτιμο του εισιτηρίου για την ταλαιπωρία των νησιωτών μας και τη δοκιμασία της αντοχής τους, είναι πολύ υψηλό π.χ. 36€ από Σίφνο – Πειραιά, την στιγμή που το δρομολόγιο από Σύρο για Πειραιά, (δρομολόγιο, κατά 4 μίλια, μεγαλύτερο), με σύγχρονα, πολυτελή και γρήγορα πλοία, είναι 31€. Με αφορμή τα παραπάνω και σε συνέχεια των προτάσεων, των προβληματισμών και των παραπόνων που κατά καιρούς, με πλήθος επιστολών του Επάρχου Μήλου, σας έχουν εκφραστεί, για το θέμα της ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας των νησιών μας, ζητάμε:

 1. Επανασχεδιασμό της γραμμής, σε συνεργασία με τους φορείς των νησιών των δυτικών Κυκλάδων.
 2. Να τηρείται η νομοθεσία (1) (Δρομολόγηση κατάλληλων πλοίων) 
 3. Να τηρείται η νομοθεσία (2) (Όταν δεν υπάρχει ανταγωνισμός το κράτος να παρεμβαίνει στη διαμόρφωση της τιμής του εισιτηρίου) και 
 4. Να τηρούνται οι όροι της σύμβασης των άγονων γραμμών Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες, με γνώμονα το καλό των νησιωτών μας».
Πηγή : http://www.koinignomi.gr/

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...