Μια ακόμη εξαιρετικά αποδοτική χρονιά κατέγραψε το Νότιο Αιγαίο στον τομέα του τουρισμού, όπως αποτυπώνεται στον απολογισμό που έδωσε στη δημοσιότητα η Περιφέρεια για τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες που αναπτύχθηκαν στη διάρκεια του 2017.Το πλήρες κείμενο του απολογισμού έχει ως εξής:
“Η περιφερειακή αρχή, η οποία, τα τελευταία τρία χρόνια έχει ως στρατηγικό πλαίσιο δράσης την αντιμετώπιση του Νοτίου Αιγαίου ως πρωταθλητή του ελληνικού τουρισμού, μετά τις εντυπωσιακές επιδόσεις του 2016, που το κατέταξαν στην κορυφή, συνέχισε να εργάζεται με διεθνείς προδιαγραφές, επενδύοντας μεγάλο ποσοστό πόρων, οικονομικών και ανθρώπινων, στον μοναδικό κλάδο της οικονομίας των νησιών που δίνει ελπίδα, αισιοδοξία, εισόδημα και θέσεις εργασίας.
Και το 2017, επένδυσε στη συνεχή παρουσία της Περιφέρειας εκεί όπου υπάρχει προοπτική διατήρησης ή απόκτησης μεριδίου αγοράς, εκεί όπου και όπως μπορούν τα νησιά των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων να παρουσιάσουν την ταυτότητα και τις δυνατότητες που δίνουν στον επισκέπτη τους και εγκαινιάζοντας και υλοποιώντας στην πράξη την ψηφιακή παρουσία των νησιών, της πλέον σύγχρονης και αποδοτικής οδού προβολής και προώθησης ενός προορισμού.
Ήδη από το 2016, ο τουρισμός του Νοτίου Αιγαίου υπερέβη κάθε πρόβλεψη και κατέγραψε εντυπωσιακές πρωτιές σε όλους τους τουριστικούς δείκτες, έναν μόλις χρόνο μετά την κορύφωση του προσφυγικού και μεταναστευτικού προβλήματος.
Χάρη στη διαχείριση κρίσης που έγινε από πλευράς της περιφερειακής αρχής, το Νότιο Αιγαίο αναδείχθηκε πρωταθλητής του ελληνικού τουρισμού με την πρωτιά να αποτυπώνεται στα αποτελέσματα τόσο των δράσεων που υλοποιήθηκαν, όσο και στην εμβέλεια και απήχηση της ψηφιακής καμπάνιας.
Μέσα στο 2017, συνεχίστηκε για δεύτερη διαδοχική χρονιά η εφαρμογή του τριετούς Στρατηγικού Σχεδίου Τουριστικής Ανάπτυξης, σε συνεργασία με την Μarketing Greece.
Ένα πλάνο δράσεων Τουρισμού, που τα νησιά της Περιφέρειας από μόνα τους δεν θα είχαν την δυνατότητα να εκπονήσουν και να εφαρμόσουν, αλλά τα κατάφεραν κάτω από την “ομπρέλα” της Περιφέρειας.
Η συμμετοχή του Νοτίου Αιγαίου στις σημαντικότερες τουριστικές εκθέσεις του κόσμου, ήταν στοχευμένη, δεδομένη και επιβλητική. Ειδικότερα, η Περιφέρεια είχε παρουσία σε 10 διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, σε 8 χώρες του εξωτερικού και σε 4 ελληνικές εκθέσεις:
– WTM στο Λονδίνο, τον Νοέμβριο
– ΙΤΒ στο Βερολίνο, τον Μάρτιο
– ΜΙΤΤ στη Μόσχα, τον Μάρτιο
– GREEK PANORAMA στη Νέα Υόρκη, τον Μάιο
– ΒΙΤ στο Μιλάνο, τον Απρίλιο
– SALON MONDIAL DU TOURISME στο Παρίσι, τον Μάρτιο
– TOUR NATUR στο Ντύσελντορφ, τον Σεπτέμβριο (έκθεση περιπατητικού τουρισμού)
–MEDITERRANEAN PANORAMA στη Στοκχόλμη, τον Μάρτιο
– GRECKA PANORAMA στην Βαρσοβία, τον Δεκέμβριο
– IMTM στο Τελ Αβίβ, τον Ιανουάριο
– GREEK TRAVEL SHOW στην Αθήνα, τον Μάιο
– ΜΙΤΕ στην Αθήνα, τον Οκτώβριο
– PHILOXENIA στη Θεσσαλονίκη, τον Νοέμβριο
– GREEK TOURISM EXPO στην Αθήνα, τον Δεκέμβριο
Για τις επιδόσεις του τουρισμού στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, στην διάρκεια του 2017,
η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Αθλητισμού & Πολιτισμού, Μαριέτα Παπαβασιλείου δήλωσε:
“Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου αξιοποιώντας τις πλέον σύγχρονες μεθόδους επικοινωνίας, το διαδίκτυο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προβάλλει στοχευμένα το τουριστικό μεγαλείο του Νοτίου Αιγαίου, αναδεικνύει τις ομορφιές και τη μοναδικότητα των προορισμών των νησιών των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου.
Με το τριετές στρατηγικό πλάνο τουριστικής προβολής που εκπονήσαμε σε συνεργασία με τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece περάσαμε στην ψηφιακή εποχή εφαρμόζοντας καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της τουριστικής φήμης του τόπου και την τόνωση της επισκεψιμότητας.
Οι προσπάθειές μας αυτές αποδίδουν καρπούς, καθώς και το 2017 το Νότιο Αιγαίο αναδείχθηκε πρωταθλητής στον στίβο του Τουρισμού! Συνεχίζουμε δυναμικά την ίδια πετυχημένη στρατηγική ισχυροποιώντας τη θέση των προορισμών του Νοτίου Αιγαίου στις διεθνείς αγορές
”Η ψηφιακή καμπάνια “Interactive Digital Platform Campaign” σε 41 νησιά του Νοτίου Αιγαίου, στην διάρκεια του 2017 είχε τα ακόλουθα αποτελέσματα δημοσιότητας
150.000.000 social media impressions
4.000.000.000 μοναδικοί επισκέπτες κάθε μήνα στις σελίδες των ΜΜΕ που έχει προβληθεί η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου
19.000.000 συνολική κυκλοφορία μέσων
1.000.000 social media reach
950 έντυπες & online δημοσιεύσεις
40 δημοσιογραφικές αποστολές
31 blogger & digital influencers αποστολές (ψηφιακοί διαμορφωτές γνώμης)
3.650 posts των bloggers στα Μέσα Κοινωνικής τους Δικτύωσης
48 Blogposts
160 διαφημιστικές εφαρμογές (digital posters)
50 story telling κείμενα σε ελληνικά και αγγλικά, για όλα τα νησιά
9.500.000 € Ισοδύναμη διαφημιστική αξία (AEV*) της δημοσιότητας
Μέσα στο 2017 η σκληρή δουλειά της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου επιβραβεύτηκε με μια μία πολύ σημαντική διάκριση για την καμπάνια “Aegean Islands-Like No Other”, που απέσπασε το βραβείο “Best Creative Destination 2017” από το διεθνές δίκτυο Creative Tourism Network® στο περιθώριο της Διεθνούς Τουριστικής έκθεσης του Λονδίνου.
Τα μέλη της διεθνούς κριτικής επιτροπής επέλεξαν τους νικητές των πέντε βασικών κατηγοριών ανάμεσα σε 250 υποψηφιότητες, οι οποίες διακρίνονταν για το υψηλό επίπεδο δημιουργικότητας, αυθεντικότητας και βιωσιμότητας.
Η κριτική επιτροπή των διεθνών βραβείων αξιολόγησε θετικά τη δημιουργική προσέγγιση της εκστρατείας για τη διαφοροποίηση του προορισμού του Νοτίου Αιγαίου μέσω της πολιτιστικής ποικιλομορφίας κάθε νησιού, όπου ο ταξιδιώτης μπορεί να βιώσει ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων.
Αξιολογήθηκε επίσης το μοντέλο διαχείρισης και ο τρόπος με τον οποίο η προώθηση αποτελεί μέρος της εμπειρίας που βασίζεται σε ένα “εκτεταμένο δίκτυο δράσεων προς ορισμένες αγορές-στόχους και με τη δημιουργία μιας ευρείας και διαδραστικής κοινότητας φίλων και υποστηρικτών, που προωθούν περαιτέρω τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου”.
Επίσης, στην Έκθεση MITT της Μόσχας η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου βραβεύτηκε ως “Best Regional Destination” για την παρουσίαση του περιπτέρου της.
Για την οικονομική στήριξη του έργου προβολής του τουρισμού στο Νότιο Αιγαίο, η Περιφέρεια υπέβαλε στο Υπουργείο Ανάπτυξης αίτημα χρηματοδότησης ύψους 3 εκ. ευρώ, αφού η Περιφέρεια που επλήγη από το προσφυγικό όσο καμία άλλη στην χώρα, και παρά ταύτα κρατά ψηλά τα στοιχεία και τους δείκτες του Ελληνικού Τουρισμού, σηκώνει όλο αυτό το φορτίο μόνη της χωρίς να έχει μέχρι σήμερα λάβει χρηματοδότηση από το κεντρικό Κράτος για τον σκοπό αυτό.
Πηγή : http://atlantea.news/
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου