4 Φεβ 2019

Μάκης Ιωακειμίδης...Μεθοδική δουλειά στις Ακαδημίες του Α.Ο. Σερίφου

Γράφει ο Μιχάλης Χρυσολωράς 

 Το έργο αυτό είναι στην αρχή, όμως υπάρχει αισιοδοξία για τα αποτελέσματα που θα έρθουν στο μέλλον. Για αυτή τη δύσκολη αποστολή επιλέχθηκε φέτος από τη διοίκηση του Α.Ο.Σερίφου ο κύριος Μάκης Ιωακειμίδης. 

 Ο κύριος Ιωακειμίδης είναι διπλωματούχος προπονητής, κάτοχος του UEFA C, το οποίο είναι απαραίτητο για να προπονήσει κανείς ακαδημίες και είναι από τον Πειραιά. Είναι ένας φιλόδοξος προπονητής, που έχει ασχοληθεί κυρίως με το Πειραϊκό ποδόσφαιρο, ενώ έχει προπονήσει ερασιτεχνικά ακόμη και ανδρικά τμήματα. 

Ιδιαίτερη βάση βέβαια δίνει στα αναπτυξιακά τμήματα στα οποία εργάζεται μεθοδικά και με συγκεκριμένο πλάνο. 

 Παρακάτω δυο λόγια που μας είπε στο διάλειμμα του ανάμεσα στις προπονήσεις των δύο τμημάτων της Κυριακής.

 «Είναι μεγάλη πρόκληση για μένα το ότι έχω αναλάβει τις ακαδημίες του Α.Ο. ΣΕΡΙΦΟΥ. Έχω την ευθύνη απέναντι στα παιδιά, να μάθουν σωστά αυτό το όμορφο άθλημα και να αποκτήσουν ποδοσφαιρική παιδεία!

 Παίρνω πολύ σοβαρά την δουλειά μου και είμαι αισιόδοξος, γιατί υπάρχουν στην ομάδα άνθρωποι που αγαπάνε το ποδόσφαιρο και θέλουν να βοηθήσουν σε αυτό το έργο. Ταλέντο υπάρχει στο νησί, με πολύ όρεξη για δουλειά, μεθοδικότητα και άφθονη αγάπη για αυτό που κάνουμε, πιστεύω ότι θα υπάρξει σημαντική πρόοδος και θα έχουμε πολύ καλά αποτελέσματα στο μέλλον! 

Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση για την εμπιστοσύνη που δείχνει στο πρόσωπό μου, επειδή με έχουν κάνει να νιώθω μέλος της οικογένειας της ομάδας. Επίσης και όλους τους ανθρώπους στο νησί για την ζεστασιά που μου δείχνουν. 

Τέλος θέλω να δώσω πολλά συγχαρητήρια στον προπονητή και τους παίχτες της ανδρικής ομάδας του Α.Ο. Σερίφου για την πάρα πολύ καλή πορεία που έχουν στο πρωτάθλημα!» Εμείς με τη σειρά μας να του ευχηθούμε καλή συνέχεια στο δύσκολο έργο του 

Πηγή : https://sportcyclades24.gr/

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...