10 Μαρ 2019

Σέριφος ..Γιάννης Ράμπιας: «Εγώ αποχωρώ από την ομάδα..»

Σε πολύ βαρύ κλίμα βρίσκεται αυτές τις ημέρες ο ΑΟ Σερίφου, καθώς μετά την ανακοίνωση του συλλόγου περί παραίτησης αυτό την Β’ Φάση του Πρωταθλήματος, ο προπονητής και μετρ όλων αυτών των επιτυχιών, Γιάννης Ράμπιας, τόνισε μέσω του Arthografos.gr ότι αποχωρεί από την ομάδα!

 Η τοποθέτηση του Γιάννη Ράμπια έχει να κάνει με το γεγονός πως ούτε ο ίδιος, αλλά ούτε οι ποδοσφαιριστές του είχαν κάποια ενημέρωση από την διοίκηση, για το τι πρόκειται να επακολουθήσει, στην περίπτωση που η ομάδα φθάσει στην επόμενη φάση. 

 Ωστόσο άπαντες υπολόγισαν χωρίς τον.. ξενοδόχο, καθώς οι ιθύνοντες του ΑΟ Σερίφου γνωστοποίησαν πως τα οικονομικά του σωματείου είναι περιορισμένα, με αποτέλεσμα να βγάλουν εκτός την ομάδα, που για ακόμη μία χρονιά, αποτελεί κόσμημα για το Κυκλαδίτικο ποδόσφαιρο.

 Ο Γιάννης Ράμπιας εμφανώς δυσαρεστημένος από τις εξελίξεις τόνισε στην ιστοσελίδα μας:  
«Είναι μία απόφαση που πήρα, όταν ενημερώθηκα για το τι μέλει γενέσθαι στην Β’ φάση του Πρωταθλήματος.

 Το θεωρώ άδικο τόσο για εμένα, αλλά πολύ περισσότερο για τους κόπους των ποδοσφαιριστών μου και όσων εργάζονται καθημερινά, έτσι ώστε ο σύλλογος να πρωταγωνιστεί για ακόμη μία χρονιά. Δεν τα ρίχνω φυσικά στην διοίκηση.

 Γνωρίζω πολύ καλά πως είναι η οικονομική μας κατάσταση. Ωστόσο θα ήταν προτιμότερο να το γνωρίζαμε εξ αρχής, χωρίς να χρειαστεί να κάνουμε όλες αυτές τις θυσίες, για να φτάσουμε την Σέριφο τόσο ψηλά. 

 Ένα πιθανό σενάριο είναι του χρόνου να κατατεθεί πρόταση να αγωνιστεί στην Β’ κατηγορία. 

Εγώ σε αυτή την διαδικασία δεν μπορώ να είμαι παρών. Ας μπει κάποιο άλλο παλικάρι στην θέση μου, που ίσως θέλει να ξεκινήσει την ομάδα από το μηδέν. Ο ΑΟ Σερίφου έχει ταβάνι και ίσως είναι ακόμα πιο ψηλά από την είσοδο στην Β’ φάση του Πρωταθλήματος. Κανείς δεν ξέρει.. 

 Αναμένω την τελική απόφαση της διοίκησης, που κατά πάσα πιθανότητα δεν θα αλλάξει για το αν κατέβουμε στην επόμενη φάση. 

Σε αντίθετη περίπτωση και εάν πέσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων του χρόνου να αγωνιστούμε στην Β’ κατηγορία εγώ δεν θα είμαι προπονητής του ΑΟ Σερίφου». 

Πηγή : https://arthografos.gr/

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...