17 Μαΐ 2019

Ανάφη"Στο ίδιο έργο θεατές το κεφάλαιο Ακτοπλοΐα

"Είναι κρίμα πραγματικά να πληρώνει ο Ελληνας φορολογούμενος τόσα χρήματα για τόση ασυνέπεια.

 Επιτέλους θα πρέπει το υπουργείο Ναυτιλίας να συνεργαστεί με τους τοπικούς φορείς για ακτοπλοϊκά δρομολόγια τα οποία μεν θα επιδοτούνται ,ίσως και λιγότερο συγκριτικά με τα παραπάνω νούμερα αλλά ταυτόχρονα θα ειναι πιο αποδοτικά για τα νησια μας". Ποιος το λέει αυτό και γιατί; 

Ο Ιωάννης Πατηνιώτης, ένας μόνιμος κάτοικος Ανάφης που βλέπει για μία ακόμη φορά το νησί του να μένει πίσω. Αιτία; Η αποχώρηση για μία εβδομάδα του Aqua Jewel από τα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια, χωρίς αντικατάσταση... 

Και ως υποψήφιος Δήμαρχος με την παράταξη "Ανάφη, ένα βήμα μπροστά" μεταφέρει την αγωνία και τον προβληματισμό του... Αναλυτικά, το άρθρο του κου Ιωάννη Πατηνιώτη, αναφέρει: " 

Το πλοίο Aqua Jewel της εταιρείας Sea Jet, μας ανακοίνωσε ξαφνικά ότι είναι εκτός του ακτοπλοϊκού προγραμματισμού απο 13/5 εως 20/5. 

Η ασυνέπεια της εταιρείας και η ανικανότητα του Υπουργείου Ναυτιλίας να διαχειριστεί τα προβλήματα και πάλι μπροστά μας . 

Με μεγάλη στεναχώρια παρατηρούμε ότι κάθε χρόνο είμαστε στο ίδιο έργο θεατές όπου οδηγεί τους κατοίκους σε αδιέξοδο και την ανάπτυξη στα τάρταρα. 

 Η θερινή περίοδος έχει ήδη ξεκινήσει και πολλοί επισκέπτες του νησιού ακυρώνουν την προσέλευση τους.

 Ένα νησί που η κύρια πηγή εισοδημάτων προέρχεται άμμεσα ή έμεσα από τον τουρισμό . 

Το ελληνικό δημόσιο επιδοτεί τις ακτοπλοϊκές εταιρείες για να προσεγγίζουν το νησί μας περίπου 1.300.000 ευρώ/έτος από τα οποία τα 500.000 στην εταιρεία με την επωνυμία ΤΖΑΜΠΟ ΤΖΕΤ Ν.Ε. το ΑΚΟΥΑ ΤΖΙΟΥΕΛ γαι να εκτελεί το δρομολόγιο ΣΥΡΟΣ – ΠΑΡΟΣ – ΝΑΞΟΣ – ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ – ΣΙΚΙΝΟΣ – ΙΟΣ – ΘΗΡΑΣΙΑ – ΘΗΡΑ ΑΝΑΦΗ και επιστροφή, με την εκτέλεση δύο (02) δρομολογίων την εβδομάδα. 

 Είναι κρίμα πραγματικά να πληρώνει ο Ελληνας φορολογούμενος τόσα χρήματα για τόση ασυνέπεια. 

Επιτέλους θα πρέπει το υπουργείο Ναυτιλίας να συνεργαστεί με τους τοπικούς φορείς για ακτοπλοϊκά δρομολόγια τα οποία μεν θα επιδοτούνται ,ίσως και λιγότερο συγκριτικά με τα παραπάνω νούμερα αλλά ταυτόχρονα θα ειναι πιο αποδοτικά για τα νησια μας.

 Άρα θα ηταν σημαντικό πριν σχεδιαστεί ο επόμενος ακτοπλοϊκός χάρτης που αναφέρει και το δικό μας νησί την Ανάφη ,να αναλύσουμε το κόστος και τα οφέλη της καθημερινής συγκοινωνίας με το νησί της Σαντορίνης .

 Γνωρίζουμε ότι ο σκοπός δεν είναι τα νησιά να ερημώσουν αλλά φοβόμαστε ότι λείπει το θάρρος και η βούληση να ύπαρξη οι σύγκρουση με τις ακτοπλοϊκές εταιρείες προς όφελος των ΠΟΛΛΩΝ". ΠΑΤΗΝΙΩΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Δημοτικός σύμβουλος και υποψήφιος δήμαρχος Ανήφης με την δημοτική παράταξη '' Ανάφη,ενα βήμα μπροστα'' 


to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...