Η
Ελλάδα συμμετέχει στη διεθνή καμπάνια «Love your local market» με
πλήθος εκδηλώσεων στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις από τις 15 ως τις 31
Μαΐου 2015.
Δεκαεννιά
χώρες και περίπου 2.000 τοπικές αγορές συμμετέχουν στην καμπάνια «Love
your local market», η οποία στην Ελλάδα έχει ως κεντρικό σύνθημα «Τρώμε
σωστά, ψωνίζουμε στην αγορά». Την καμπάνια στηρίζει ο Οργανισμός
Κεντρικών Αγορών και Αλιείας αλλά και η Παγκόσμια Ένωση Αγορών. Η
ανάδειξη της καλής πρώτης ύλης και η επιστροφή στις τοπικές αγορές είναι
ο στόχος για αυτήν τη γιορτή της γαστρονομίας, η οποία θα περιλαμβάνει
πολλές δράσεις: γευστικές δοκιμές, εκπαιδευτικά προγράμματα,
διαγωνισμούς και εκθέσεις.
Το
ελληνικό πρόγραμμα είναι πλούσιο και ξεκινάει την Παρασκευή 15 Μαΐου
στην Κεντρική Αγορά Αθηνών (Κέννεντυ 1, Άγιος Ιωάννης Ρέντη), όπου από
τις 9 το πρωί ως τις 13:00 θα γίνουν εκπαιδευτικά προγράμματα για
σχολεία, τα οποία θα επαναληφθούν και στις 22 Μάη. Στην Κεντρική Αγορά
θα βρίσκεται το Σάββατο 16 Μαΐου ο σεφ Βασίλης Καλλίδης από τις 10 το
πρωί ως τις 5 το απόγευμα για να ετοιμάσει street food, πράγμα που θα
κάνει και το Food Truck του Γιώργου Γληνού. Παράλληλα θα υπάρχει έκθεση
μοναστηριακής διατροφής, παρουσίαση παραδοσιακών μαγειρικών πρακτικών
από το Μουσείο Ελληνικής Γαστρονομίας και dj set από έλληνες
ραδιοφωνικούς παραγωγούς.
Παρόμοιες
εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν στην ιχθυόσκαλα του Πειραιά και της
Μηχανιώνας, στη Δημοτική Αγορά Χανίων και στην πλατεία Δαβάκη στην
Καλλιθέα.
Περισσότερες πληροφορίες και το πλήρες πρόγραμμα στην ιστοσελίδα www.loveyourlocalmarket.gr
Πηγή: Γαστρονόμος
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου