Εγκρίθηκε από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού επιμέρους πρόγραμμα προβολής του τουρισμού στη Γερμανία......κόστους 180.818,50 ευρώ, το οποίο τελεί εντός του εγκεκριμένου προϋπολογισμού 620.000 ευρώ.
Το πρόγραμμα αναλύεται ως εξής :
1. Online διαφημιστική προβολή στην ιστοσελίδα του Spiegel (www.spiegel-online.de) μέσω της εταιρείας Spiegel QC
-Τοποθέτηση ειδικού Wallpaper στην κατηγορία «Ταξίδια»
2 εβδομάδες (Ιούνιο)
-Τοποθέτηση ειδικού Wallpaper σε 3 θεματικές κατηγορίες της ιστοσελίδας
2 εβδομάδες (Σεπτέμβριο)
-Κόστος για τον ΕΟΤ 19.028,50 Ευρώ
2. Online διαφημιστική προβολή στην ιστοσελίδα της εφημερίδας Die Zeit μέσω της εταιρείας IQ Digital Media Marketing GmbH -Δημιουργία ειδικού αφιερώματος (advertorial) στην κατηγορία «Ταξίδια»
2 εβδομάδες – Ιούνιο
2 εβδομάδες – Σεπτέμβριο
-Παραγωγή του Wallpaper
-Τοποθέτηση του ειδικού Wallpaper σε διαφορετικές θεματικές ενότητες της
ιστοσελίδας (πολιτικά, κοινωνικά, γνώμη επαγγελματικά, και μελέτες)
2 εβδομάδες – Ιούνιο
2 εβδομάδες – Σεπτέμβριο
-Τοποθέτηση του ειδικού Wallpaper στην κατηγορία «Ταξίδια»
2 εβδομάδες – Ιούνιο
2 εβδομάδες – Σεπτέμβριο
Κόστος για τον ΕΟΤ 30.940 Ευρώ
3. Έντυπη διαφημιστική προβολή μέσω του Studiosus Gruppenreisen
-Δημιουργία ειδικού 4-σέλιδου ένθετου, το οποίο θα διανεμηθεί με το περιοδικό Spiegel
Ιούνιο
-Δημιουργία ειδικού 4-σέλιδου ένθετου, το οποίο θα διανεμηθεί με το περιοδικό Stern
Νοέμβριο/Δεκέμβριο
-Διαφημιστική καταχώριση ½ σελίδας στην εφημερίδα Frankfurter Allgemeine (FAZ)
Ιούνιο
-Διαφημιστική καταχώριση 2 σελίδων στην εφημερίδα Ärztliches Journal
Νοέμβριο/Δεκέμβριο
Κόστος για τον ΕΟΤ 23.800 Ευρώ
4. Διαφημιστική προβολή μέσω της αεροπορικής εταιρείας Condor -Αποστολή 2 Newsletter Premium και ειδική ξεχωριστή ιστοσελίδα (Landingpage) για την Ελλάδα στην ιστοσελίδα της εταιρείας
Μάιο και Ιούνιο
-Παρουσίαση της Ελλάδας στη σελίδα Facebook της Condor
1 εβδομάδα
-Παρουσίαση της Ελλάδας στα ταξιδιωτικά γραφεία μέσω B2B Condor Extranet (ειδικό Newsletter)
Ιούνιο, Ιούλιο, Αύγουστο
Κόστος για τον ΕΟΤ 23.800 Ευρώ
5. Συνεργασία με τον Τ.Ο. Alltours
-Παραγωγή ειδικής αφίσας και αποστολή ενημερωτικού Newsletter σε περίπου 1.800 ταξιδιωτικά γραφεία
Ιούνιο
-Content- Marketing: Παραγωγή ειδικής ιστοσελίδας (advertorial) με πληροφορίες και πακέτα για την Ελλάδα, η οποία θα δημοσιεύεται σε διάφορα Internet portals και Blogs
Ιούλιο
-Διαφημιστική καμπάνια στο διαδίκτυο: διάφορες καταχωρήσεις σε ιστοσελίδες (εφημερίδων, περιοδικών κτλ), Facebook, Newsletter, Advertorials (κατά περίπτωση ανάλογα την διαθεσιμότητα)
από Ιούνιο
-Τέσσερις διαφημιστικές καταχωρήσεις (Print, 1/3 της σελίδας) στα περιοδικά BUNTE και FOCUS
Ιούνιο
Συμμετοχή του ΕΟΤ κατά 50% της συνολικής δαπάνης 53.500 Ευρώ
6. Κοινή διαδικτυακή προβολή με την εταιρεία UNISTER Media
-Δημιουργία ειδικής ιστοσελίδας (Landingpage) για την Ελλάδα στο ταξιδιωτικό portal
www.ab-in-den-urlaub.de
Ιούνιο – Αύγουστο
-Τοποθέτηση ειδικού Banner στην ιστοσελίδα www.ab-in-den-urlaub.de και σε όλες τις ιστοσελίδες της Unister Travel channel (π.χ. reisen.de, travel24.com, fluege.de, κτλ)
Ιούνιο – Αύγουστο
(1.000.000 Impressions)
-Τοποθέτηση ειδικού offer box στην ιστοσελίδα www.ab-in-den-urlaub.de και το οποίο θα παραπέμπει στην ειδική ιστοσελίδα (Landingpage)
Ιούνιο- Ιούλιο
-Διαφημιστική προβολή στο ταξιδιωτικό Blog Holiday Reporter, ενσωμάτωση σε 4 Newsletter και στην ιστοσελίδα του Holiday Reporter στο Facebook
Ιούνιο – Αύγουστο
-Προβολή στην ιστοσελίδα του ταξιδιωτικού portal Ab-in-den-urlaub στο Facebook
Ιούνιο – Αύγουστο
Συμμετοχή του Ε.Ο.Τ. κατά 50% της συνολικής δαπάνης 23.800 Ευρώ
7. Έντυπη διαφημιστική προβολή στο περιοδικό Wandermagazin
-Δημοσίευση advertorial σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή σε δύο εκδόσεις του θεματικού περιοδικού Wandermagazin
Ιούνιος και Αύγουστος
Κόστος για τον ΕΟΤ συμπ/νου Φ.Π.Α. 5.950 Ευρώ
-Content- Marketing: Παραγωγή ειδικής ιστοσελίδας (advertorial) με πληροφορίες και πακέτα για την Ελλάδα, η οποία θα δημοσιεύεται σε διάφορα Internet portals και Blogs
Ιούλιο
-Διαφημιστική καμπάνια στο διαδίκτυο: διάφορες καταχωρήσεις σε ιστοσελίδες (εφημερίδων, περιοδικών κτλ), Facebook, Newsletter, Advertorials (κατά περίπτωση ανάλογα την διαθεσιμότητα)
από Ιούνιο
-Τέσσερις διαφημιστικές καταχωρήσεις (Print, 1/3 της σελίδας) στα περιοδικά BUNTE και FOCUS
Ιούνιο
Συμμετοχή του ΕΟΤ κατά 50% της συνολικής δαπάνης 53.500 Ευρώ
6. Κοινή διαδικτυακή προβολή με την εταιρεία UNISTER Media
-Δημιουργία ειδικής ιστοσελίδας (Landingpage) για την Ελλάδα στο ταξιδιωτικό portal
www.ab-in-den-urlaub.de
Ιούνιο – Αύγουστο
-Τοποθέτηση ειδικού Banner στην ιστοσελίδα www.ab-in-den-urlaub.de και σε όλες τις ιστοσελίδες της Unister Travel channel (π.χ. reisen.de, travel24.com, fluege.de, κτλ)
Ιούνιο – Αύγουστο
(1.000.000 Impressions)
-Τοποθέτηση ειδικού offer box στην ιστοσελίδα www.ab-in-den-urlaub.de και το οποίο θα παραπέμπει στην ειδική ιστοσελίδα (Landingpage)
Ιούνιο- Ιούλιο
-Διαφημιστική προβολή στο ταξιδιωτικό Blog Holiday Reporter, ενσωμάτωση σε 4 Newsletter και στην ιστοσελίδα του Holiday Reporter στο Facebook
Ιούνιο – Αύγουστο
-Προβολή στην ιστοσελίδα του ταξιδιωτικού portal Ab-in-den-urlaub στο Facebook
Ιούνιο – Αύγουστο
Συμμετοχή του Ε.Ο.Τ. κατά 50% της συνολικής δαπάνης 23.800 Ευρώ
7. Έντυπη διαφημιστική προβολή στο περιοδικό Wandermagazin
-Δημοσίευση advertorial σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή σε δύο εκδόσεις του θεματικού περιοδικού Wandermagazin
Ιούνιος και Αύγουστος
Κόστος για τον ΕΟΤ συμπ/νου Φ.Π.Α. 5.950 Ευρώ
Πηγή: tornosnews.gr
Newsroom Mykonos Ticker
Πηγή :
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου