25 Μαΐ 2015

EOT: Δράσεις προβολής στη Γερμανία


Εγκρίθηκε από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού επιμέρους πρόγραμμα προβολής του τουρισμού στη Γερμανία......κόστους 180.818,50 ευρώ, το οποίο τελεί εντός του εγκεκριμένου προϋπολογισμού 620.000 ευρώ.
Το πρόγραμμα αναλύεται ως εξής :
1. Online διαφημιστική προβολή στην ιστοσελίδα του Spiegel (www.spiegel-online.de) μέσω της εταιρείας Spiegel QC
-Τοποθέτηση ειδικού Wallpaper στην κατηγορία «Ταξίδια»
2 εβδομάδες (Ιούνιο)
-Τοποθέτηση ειδικού Wallpaper σε 3 θεματικές κατηγορίες της ιστοσελίδας
2 εβδομάδες (Σεπτέμβριο)
-Κόστος για τον ΕΟΤ 19.028,50 Ευρώ
2. Online διαφημιστική προβολή στην ιστοσελίδα της εφημερίδας Die Zeit μέσω της εταιρείας IQ Digital Media Marketing GmbH -Δημιουργία ειδικού αφιερώματος (advertorial) στην κατηγορία «Ταξίδια»
2 εβδομάδες – Ιούνιο
2 εβδομάδες – Σεπτέμβριο
-Παραγωγή του Wallpaper
-Τοποθέτηση του ειδικού Wallpaper σε διαφορετικές θεματικές ενότητες της ιστοσελίδας (πολιτικά, κοινωνικά, γνώμη επαγγελματικά, και μελέτες)
2 εβδομάδες – Ιούνιο
2 εβδομάδες – Σεπτέμβριο
-Τοποθέτηση του ειδικού Wallpaper στην κατηγορία «Ταξίδια»
2 εβδομάδες – Ιούνιο
2 εβδομάδες – Σεπτέμβριο
Κόστος για τον ΕΟΤ 30.940 Ευρώ
3. Έντυπη διαφημιστική προβολή μέσω του Studiosus Gruppenreisen
-Δημιουργία ειδικού 4-σέλιδου ένθετου, το οποίο θα διανεμηθεί με το περιοδικό Spiegel
Ιούνιο
-Δημιουργία ειδικού 4-σέλιδου ένθετου, το οποίο θα διανεμηθεί με το περιοδικό Stern
Νοέμβριο/Δεκέμβριο
-Διαφημιστική καταχώριση ½ σελίδας στην εφημερίδα Frankfurter Allgemeine (FAZ)
Ιούνιο
-Διαφημιστική καταχώριση 2 σελίδων στην εφημερίδα Ärztliches Journal
Νοέμβριο/Δεκέμβριο
Κόστος για τον ΕΟΤ 23.800 Ευρώ
4. Διαφημιστική προβολή μέσω της αεροπορικής εταιρείας Condor -Αποστολή 2 Newsletter Premium και ειδική ξεχωριστή ιστοσελίδα (Landingpage) για την Ελλάδα στην ιστοσελίδα της εταιρείας
Μάιο και Ιούνιο
-Παρουσίαση της Ελλάδας στη σελίδα Facebook της Condor
1 εβδομάδα
-Παρουσίαση της Ελλάδας στα ταξιδιωτικά γραφεία μέσω B2B Condor Extranet (ειδικό Newsletter)
Ιούνιο, Ιούλιο, Αύγουστο
Κόστος για τον ΕΟΤ 23.800 Ευρώ
5. Συνεργασία με τον Τ.Ο. Alltours
-Παραγωγή ειδικής αφίσας και αποστολή ενημερωτικού Newsletter σε περίπου 1.800 ταξιδιωτικά γραφεία
Ιούνιο
-Content- Marketing: Παραγωγή ειδικής ιστοσελίδας (advertorial) με πληροφορίες και πακέτα για την Ελλάδα, η οποία θα δημοσιεύεται σε διάφορα Internet portals και Blogs

Ιούλιο
-Διαφημιστική καμπάνια στο διαδίκτυο: διάφορες καταχωρήσεις σε ιστοσελίδες (εφημερίδων, περιοδικών κτλ), Facebook, Newsletter, Advertorials (κατά περίπτωση ανάλογα την διαθεσιμότητα)
από Ιούνιο

-Τέσσερις διαφημιστικές καταχωρήσεις (Print, 1/3 της σελίδας) στα περιοδικά BUNTE και FOCUS

Ιούνιο
Συμμετοχή του ΕΟΤ κατά 50% της συνολικής δαπάνης 53.500 Ευρώ

6. Κοινή διαδικτυακή προβολή με την εταιρεία UNISTER Media
-Δημιουργία ειδικής ιστοσελίδας (Landingpage) για την Ελλάδα στο ταξιδιωτικό portal
www.ab-in-den-urlaub.de

Ιούνιο – Αύγουστο
-Τοποθέτηση ειδικού Banner στην ιστοσελίδα www.ab-in-den-urlaub.de και σε όλες τις ιστοσελίδες της Unister Travel channel (π.χ. reisen.de, travel24.com, fluege.de, κτλ)

Ιούνιο – Αύγουστο
(1.000.000 Impressions)
-Τοποθέτηση ειδικού offer box στην ιστοσελίδα www.ab-in-den-urlaub.de και το οποίο θα παραπέμπει στην ειδική ιστοσελίδα (Landingpage)

Ιούνιο- Ιούλιο
-Διαφημιστική προβολή στο ταξιδιωτικό Blog Holiday Reporter, ενσωμάτωση σε 4 Newsletter και στην ιστοσελίδα του Holiday Reporter στο Facebook

Ιούνιο – Αύγουστο
-Προβολή στην ιστοσελίδα του ταξιδιωτικού portal Ab-in-den-urlaub στο Facebook

Ιούνιο – Αύγουστο
Συμμετοχή του Ε.Ο.Τ. κατά 50% της συνολικής δαπάνης 23.800 Ευρώ

7. Έντυπη διαφημιστική προβολή στο περιοδικό Wandermagazin
-Δημοσίευση advertorial σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή σε δύο εκδόσεις του θεματικού περιοδικού Wandermagazin

Ιούνιος και Αύγουστος
Κόστος για τον ΕΟΤ συμπ/νου Φ.Π.Α. 5.950 Ευρώ
Πηγή: tornosnews.gr
Newsroom Mykonos Ticker
Πηγή : 

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...