13 Ιουν 2012

15-Mineros [15 ανθρακωρυχοι]



"Δεν είμαστε η 15M, δεν είμαστε ειρηνιστές, που έχουμε συναντήσει. Δεν φοβόμαστε, είμαστε μεταλλωρύχοι. " Η απεργία των ανθρακωρύχων «επ 'αόριστον που αναλαμβάνονται από τον τομέα των ορυχείων, λόγω της μείωσης των επιδοτήσεων κατά 63%, έχει δημιουργήσει μια σειρά από διαφορές, όχι από την απεργία, αλλά από τη συμβολή των διαφόρων φορέων. Ανθρακωρύχοι είναι μία από αυτές τις κοινότητες παραδοσιακά εργατική τάξη, που κληρονόμησε η Ένωση αποτελεί, έτσι ώστε η εργασία δεν είναι μόνο τα προς το ζην, αλλά ένας τρόπος ζωής ότι οι επιπτώσεις πέρα ​​από την απασχόληση. Καλύπτει τον έλεγχο των πολιτιστικών μορφών, η κληρονομιά που εκδίδονται από πατέρα σε γιο και την εκμάθηση μια δύσκολη δραστηριότητα που μπορεί να αποκεντρωθεί και να τεμαχιστεί

. Οι ανθρακωρύχοι εργάζονται μαζί σε σύνθετες και επικίνδυνες εργασίες, όπου η εμπιστοσύνη στο άλλο είναι απαραίτητη για τη διασφάλιση της ασφάλειας. Φορούν τις ίδιες στολές δυνατό εντοπισμό της μονάδας ως ανυπέρβλητες σύρετε μια αξιέπαινη μνήμης και αγώνα κατοικούν στις ίδιες περιοχές που περιβάλλουν το ορυχείο. Η ίδια η γεωγραφία της μάχης είναι η επέκταση του ορυχείου ίδια. Είναι στη ζούγκλα, όπου αισθάνονται πιο άνετα στο σπίτι, σε σύγκριση με μια πανδαισία πιο γελοίο από το συνηθισμένο μεταξύ των βόσκηση αιγών στις φορώντας κράνη. Υπάρχει μια ολόκληρη μνήμη έχτισε ένα ενοποιημένο έξεις, θα έλεγα ότι η κοινωνιολόγος Pierre Bourdieu. Δηλαδή, δεν έχουν μόνο ένα «σύστημα διαρκών και κινητές διατάξεις" των δομών ότι η δομή. 

Επίσης, σύροντας τεχνογνωσία ενσωματωμένη στην ταυτότητα του μαστού εξόρυξης ότι από μικρή, από την πρωτογενή κοινωνικότητα. Το habitus είναι κάτι που κάποιος συνήθως δεν ζητούν, αλλά λειτουργεί αυτόματα και σιωπηρά να αντιδράσουν κατάλληλα. Στη δική του περιγραφή Collier, περιλαμβάνεται η κοπή των δρόμων. Το ρεπερτόριό του από τη συλλογική δράση, ο τρόπος χτίζουν τα αιτήματά τους, συνδέεται με την εικόνα του με κουκούλα και δυναμίτη. Όχι, δεν τολμά εφημερίδα τους κατηγορούν ότι "αντι", ακριβώς επειδή ο καθένας ερμηνεύει τις ενέργειές τους ως κανονικό για τους ανθρακωρύχους, ακόμη κι αυτούς που δεν τους αρέσει. 


Δεν μπορούν να ποινικοποιήσουν τις διαμαρτυρίες τους με τον ίδιο τρόπο όπως εάν θα σε άλλη περιοχή. Μια καθαρά αισθητική ανάγνωση της πολιτικής και της σύγκρουσης, μας οδηγεί να μιλήσει στη συζήτηση για μια σπλαχνική, με τη συμμετοχή εξιδανικευμένη καρτ-ποστάλ να μαντέψει τα οποία είναι ο καρπός της φαντασίας χτισμένο πάνω στο κεφάλι. Εξ ου και η τάση να θέλει να συγκρίνει την 15-M με τους ανθρακωρύχους, ως εάν η ενέργεια του ενός αποκλείει το άλλο, ή αν θα μπορούσαν να μιμηθούν τα δύο σενάρια. Οι ανθρακωρύχοι στην αρχή, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία και τις μεθόδους πολύ σκληρά, χαρακτηριστικό των υψηλών επιπέδων της δέσμευσης, να διεκδικήσει τις συνθήκες εργασίας ή να αποτραπεί η διάλυση του ορυχείου. Αντιμετωπίστε την πρώτη, ιδίως όσον αφορά τις αμυντικές τους αγώνες που επιδιώκουν να αντισταθούν σε ό, τι υπάρχει, δεν μηνύσει κάποια άλλη πιθανή.

 Η χρήση βίας δεν συνεπάγεται πάντα μια ριζοσπαστικοποίηση των απαιτήσεων και αντίστροφα, η μη χρήση βίας δεν σημαίνει αδυναμία. Αυτό δεν είναι κριτική μου σε όλους, κάνουν πολύ καλά, είναι μια κριτική από εκείνους που βλέπουν τους-από το εξωτερικό αυνανισμός ιθύνοντες εντολή σε σχεδόν θεϊκή επιταγή επανάσταση χωρίς να κατανοήσουμε την πολυπλοκότητα της συγκυρία. Η μπλε μαϊμού ερωτική εικόνες επιδιώκει "καθαρή αγώνες" και συνήθως μιλούν στο στόμα του Λένιν, που έχει ελάχιστη σχέση με την επανάσταση του 1917

. Όπως είπε ο Όσκαρ Ουάιλντ, "μπορεί να είναι ωμή βία, αλλά ωμή λόγος είναι αφόρητη». Οποιαδήποτε δικαιολογία χρησιμοποιείται για να διαθέσει εκ νέου ένα ασφαλές σταλινισμού όπου η ιστορία έχει ήδη γράψει και το μόνο που χρειάζεται για να κυλήσει πίσω. Ο Μαρξ πυροβόλησε με τη διαχείριση των θλιβερά πάθη, σημειώνοντας ότι "στην καταπολέμηση αυτών των κριτικών δεν είναι πάθος της κεφαλής, αλλά η κεφαλή του πάθους." Μάθημα του Μαρξ, το οποίο επίσης μπορεί να εξυπηρετήσει την επιτροπή περιβάλλοντος της κατασκήνωσης Sun Μια μικρή πολιτικά έξυπνη δήλωση που δεν θεωρούν τους χρόνους και τις ανάγκες.

 Ο αυτισμός στην ευαισθητοποίηση σε θέματα ηθικής και πολιτικής, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η κοινωνική διάσταση της εξόρυξης στις επαρχίες και πόλεις εξαρτώνται από αυτήν. Καμία απαίτηση είναι άνθρακας και το μεταλλείο, ως μια πρακτική από μόνη της, ως προς την υποστήριξη των ανθρακωρύχων.
 Δεν μπορείτε να καταρρεύσει μεμιάς όλη τη δομή, επειδή είναι καθαρό, χωρίς να προσφέρει επιλογές που επιτρέπουν στους ανθρώπους τους να έχουν αξιοπρεπή ζωή. Η ζωή μου είναι πολύ δύσκολο για εκείνους που είναι κάτω, κανείς δεν ισχυρίζεται ο πόνος και η δική μου, αλλά οι συνέπειες που έχει για την κοινότητα. Μέχρι που μπορούμε να σύζευγμα αξιοπρέπεια χωρίς να υποστεί μαύρο άνθρακα, δεν μπορεί να κλείσει.

 Ο σεβασμός για το περιβάλλον είναι στενά συνδεδεμένη με την κοινωνική και υλική πραγματικότητα του οικοπέδου επί του οποίου περιλαμβάνονται. Αντίθετα, από την γεωγραφική εγγύτητα, την πολιτιστική κληρονομιά και την οικογένεια για την 15-M του Οβιέδο προσφέρει άλλα πολιτικά πολύ πιο ενδιαφέρουσες προσεγγίσεις. Μην δίνετε απλώς την υποστήριξή τους προς τους ανθρακωρύχους με τις δευτερεύουσες και δουλοπρεπής στάση, αλλά δείχνουν την ανάγκη να συνδεθούν πολλαπλές πραγματικότητες. 

Πιέστε ανθρακωρύχοι για να εντοπίσετε τον αγώνα της εργασίας τους σε ένα ευρύτερο πλαίσιο που περιλαμβάνει επισφαλείς, συνταξιούχοι, άνεργοι, ή του δημόσιου τομέα, μεταξύ άλλων. Ένα πλήθος των κατακερματισμένων εμπειριών, αλλά μπορούν να επικοινωνούν σε μια κοινή λέξη, όπου η ύπαρξη του ενός δεν αποκλείει το άλλο. Υβριδίζοντας μόνο, και την ανάμειξη, οι αγώνες μπορεί να γίνει συντρίψει το σύστημα, μέσα και έξω από την απασχόληση


. 


 Δεν χρειάζεται οι ανθρακωρύχοι είναι η 15-Μ, ή ότι είναι σαν τους ανθρακωρύχους, στο συντονισμό της διαφοράς δυναμικού, έτσι πρέπει να βρούμε μια ισορροπία μεταξύ των διαφόρων συμφερόντων των δύο κόσμων, που συνυπάρχουν στην ίδια χρόνο. Μια νέα λογική που θα λαμβάνει υπόψη του την κοινότητα στο σύνολό της, διότι διαφορετικά, το ορυχείο θα εξαφανιστεί από την πίσω πόρτα: σε στάζουμε των νέων μεταναστεύουν στη Μαδρίτη επισφαλής, αδειάζουν από τη ζωή και το ταλέντο στην περιοχή. Μπορείτε να επεκτείνετε το πεδίο εφαρμογής της διαμαρτυρίας σε αριθμό και τον ριζοσπαστισμό, περίπου τρία πόδια από όπου υποστηρίζει η καπιταλιστική συσσώρευση μπορεί να χτίσει μια εναλλακτική λύση:

Ο κερδοσκόπος των επιχειρήσεων γύρω από τη στέγαση, την απασχόληση, όπως η αναποτελεσματικότητα της κοινωνικής ασφάλισης και την οικονομική και δημοκρατική αξιοπρέπεια έλλειμμα αδύνατο σε άλλους ζωτικούς τομείς. Κτίριο του Πανεπιστημίου του ορυχείου, καθιστώντας το πανεπιστήμιο σε ένα ναρκοπέδιο και μεταφορά μεταξύ του αποκλεισμού από την πόλη. Οργάνωση πολιτικά να πληρώσει το χρέος ψευδή, απαιτώντας αυτό που ανήκει σε όλους και για όλους: στο σπίτι, το εισόδημα, τη δημοκρατία.

* * *
Φωτογραφίες απ’ τις συγκρούσεις των ανθρακωρύχων με την αστυνομία: http://tierraylibertadmojacar.blogspot.com/2012/06/mineros-asturianos-esta-semana.html, κι άλλες φωτογραφίες [η μάχη του Pozo Santiago],[οι ανθρακωρύχοι αντιστέκονται μέχρι τέλους], [28-30 Μάη]
Puxa Asturies!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...