9 Απρ 2013

ΤΟΝ ΦΑΡΟ ΣΠΑΘΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟς ΣΕΡΙΦΟΥ

Από την εφημερίδα ΣΕΡΙΦΟς διαβάσαμε ότι .....Πραγματοποιήθηκαν εργασίες συντήρησης του δρόμου προς τον φάρο Σπαθί
Το 2013 προγραμματίζεται περαιτέρω βελτίωση του δρόμου ώστε να αξιοποιηθεί και να αναδειχθεί ως πόλος έλξης το σημείο αυτό

Στέκει αγέρωχος από το 1901 στα απόκρημνα βράχια του ακρωτηρίου Σπαθί, 65 μέτρα πάνω από τη θάλασσα.

Είναι αυτόματος, με φωτοβολία 18 ναυτικών μιλίων. Τα πέτρινα φινιρίσματα γύρω από τα παράθυρα και στις γωνίες των τοίχων τον κάνουν έναν από τους πιο ωραίους φάρους των Κυκλάδων.

Το παλιό λιθόστρωτο μονοπάτι που ξεκινάει από το φάρο οδηγεί στη θάλασσα. Από αυτό ανέβαιναν άλλοτε οι φαροφύλακες που έφταναν ως εδώ με τη βάρκα.

Διαδρομή  ΦΑΡΟς ΣΠΑΘΙ -- ΚΟΦΤΟ ΠΛΑΚΕς  Πεζοπορεία

Από το χωριό Ράμος, παίρνετε πάλι τον ασφαλτόδρομο προς τα δυτικά και στρίβετε αριστερά στο χωματόδρομο που οδηγεί προς τον σκουπιδότοπο. Προσπερνάτε τη διασταύρωση με το χωματόδρομο που βγάζει προς το Καλό Αμπέλι και συνεχίζετε προς τα νότια.

Αγνοείτε τις δύο επόμενες διασταυρώσεις με χωματόδρομους που φεύγουν ο πρώτος δεξιά και ο δεύτερος αριστερά και λίγο πριν μπείτε στην τελική ευθεία για τον σκουπιδότοπο, στρίβετε αριστερά σε δευτερεύοντα χωματόδρομο που σε λίγο γίνεται δύσβατος και οδηγεί στο φάρο Σπαθί.
Πίσω από το φάρο, ξεκινάει ένα κλιμακωτό μονοπάτι, πάνω σε φαρδιές πλάκες, που κατεβαίνει φιδογυριστό ως τη θάλασσα.

Στην ακτή υπάρχουν φαρδιές πλάκες από όπου μπορείτε να Βουτήξετε στη θάλασσα, και οι οποίες σχηματίζουν σε αρκετά σημεία μικρές μπανιέρες πάνω στα κοφτά βράχια, σμιλεμένες από τα κύματα, προφυλαγμένες από τη μανία της θάλασσας.

Από το φάρο, υπάρχει μονοπάτι που Βγάζει στο χωματόδρομο πάνω από την παραλία Σταματά με τα ιχθυοτροφεία, και λίγο πιο κάτω συνδέεται με το μονοπάτι που οδηγεί στην παραλία Αλευράκια, αλλά δεν προτείνεται, καθότι είναι ιδιαίτερα δύσβατο και δεν διακρίνεται