4 Ιουν 2012

ΑΘΗΝΑ ΣΕΡΙΦΟΣ


Είμαστε όπως είπε καί ο bayron όλοι διαφορετικά οργανωμένοι Καθένας μας κινείται μέσα στούς περιορισμούς τής δικής του προσωπικότητας καί εξαντλεί μόνο ενα μέρος των δυνατοτήτων του Υπάρχεί μέσα μου ένα μιγμα νοσταλγίας πού αποζητά τόν παλιό καιρό

Αυτό ίσως είναι φυσιολογικόκαί αναπόφευκτο στήν ζωή τού καθενός αλλα υπάρχει κάτι παραπάνω μιά νότα επώδυνης θύμησης πού οφείλεται στό ότι έζησα μιά ζωή μέ εντονα συνασθήματα Αυτό κάνει ακόμη ποιο δύσκολο το να αφήσω πίσω τό παρελθόν καί δίνει ελεγειακές μορφές στον χαρακτήρα μου σάν μιά ωδή στήν χαμένη διάθεση...

 Οπως καμιά φορά κοιτάζω τον εαυτό μου στον καθρεφτη καί βλέπω τό πέρασμα του χρόνου νά σεριανίζει στό προσωπό μου Βλέποντας αυτό το βιντεάκι στό ΙΝΤΕΡΝΕΤ θύμήθηκα μιά θυελώδη σχέση μέ μιά συγκλονιστική γυναίκα ..κατα τήν αποψή μου καί ΄το ανεβάζω σαν απατηλή αίσθηση μιάς παρουσίας πού δέν υπάρχει πιά  στήν ζωή μου....Δέν θέλω πιά νά εχω σχέση μέ τά σκοτάδια μου.  .Οπως καί να έχει τό ζήτημα η ΑΓΑΠΗ δέν απομάκρυνε κανέναν από τά ονειρά του.
   Γιάννης Γούναρης
.
.

.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...