3 Μαρ 2015

Αααχ ευτή η κρομυδόπ’ττα… την ξεχνάς; ....VIDEO...

Από τον φίλο μου τον Δημήτρη τον Κουτσούκο, ακριβώς επειδή έχει μια γνήσια λαϊκή καρδιά και μια άδολη αγάπη για τη Μύκονο έχω δεχθεί απίθανες και κυριολεκτικά συγκινητικές εκπλήξεις. Με τούτο το βιντεάκι που αξίζει να το δούμε, είτε είμαστε Μυκονιάτες είτε όχι, καταφέρνει να μας φέρει σ’ επαφή με μια γυναίκα που μιλά από καρδιάς, λέει αλήθειες και αναπολεί γεύσεις και εικόνες μιας Ελλάδας που υπήρξε.
Δημήτρη να ‘σαι καλά. Ομολογώ ότι στο 5.27 παραδώθηκα πλήρως!
Αυτός ο αναστεναγμός σήμανε μέσα μου σαν την καμπάνα της Μεγάλης Παναγιάς. Δεν ήτανε το αχ μιας αναστατωμένης γούλας. Ήτανε κάτι παραπάνω κι ας περιορίστηκε θαρρείς σ’ ένα e-δευτερόλεπτο μνήμης καταγεγραμμένο σ’ ένα βίντεο. Έχω την αίσθηση, έτσι μου εφάνη, σα να γράφτηκε εκεί στα ξένα και περιμένει τον e-Μπελώνη, τον e-Πατριώτη, τον e-Σταυρακόπουλο, τον e- Γριά, να το πάρουν και να το φέρουν στου e-Στρίμα τον e-καφενέ.
Να ‘σαι καλά και να μας ετοιμάσεις με το καλό κι άλλες τέτοιες όμορφες εκπλήξεις. Η καταπληκτική συνομιλήτριά σου, η 86χρονη Μαουδιανή Δέσποινα Μπέρτου, να ‘χει τη ‘γεια της. Ένα ξαραθύμιο η κάθε της κουβέντα!
Πηγή : 

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...