Μέρα με τη μέρα κερδίζουν έδαφος οι οnline κρατήσεις στον τουρισμό με
τις προβλέψεις για περαιτέρω άνοδο να αναπροσαρμόζονται συνεχώς, ενώ
γίνεται.........
ολοένα και πιο έντονη η κινητικότητα ως προς τη συγκέντρωση εταιρειών του κλάδου. Η τελευταία έκθεση της Phocuswright προβλέπει μία αύξηση στις online τουριστικές κρατήσεις το 2015 στην Ευρώπη σε ποσοστό κοντά στο 7%. Την ίδια στιγμή, μόλις πριν από πέντε χρόνια, το top 4 των ευρωπαϊκών on line τουριστικών γραφείων είχε ένα μερίδιο στο 45% της αγοράς, ποσοστό το οποίο ανέβηκε στο 70% το 2014.
Η ίδια έρευνα επισημαίνει ότι η ευρωπαϊκή αγορά παραμένει κατακερματισμένη, με πολλούς παίκτες σε διαφορετικούς κλάδους ανά χώρα, σε αντίθεση με την αγορά των ΗΠΑ, όπου μόλις η Expedia ολοκληρώσει την εξαγορά της Orbitz, θα διεκδικήσει περισσότερα από τα τρία τέταρτα των οn line κρατήσεων στις ΗΠΑ, με την Priceline ως βασικό της ανταγωνιστή.
Τις τάσεις του εξωτερικού για αύξηση του μεριδίου αγοράς των on line τουριστικών κρατήσεων φαίνεται να ακολουθεί και η ελληνική αγορά όπως τουλάχιστον προκύπτει από τα νούμερα που παρουσίασαν πρόσφατα οι ξενοδόχοι, αλλά και τις πρόσφατες εξελίξεις με τη συνένωση των Travelplanet24 και airtickets για τη δημιουργία του μεγαλύτερου διαδικτυακού ταξιδιωτικού γραφείου στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
"Η ευρωπαϊκή αγορά των ταξιδιωτικών γραφείων που δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο είναι ήδη πολύ κατακερματισμένη, χωρίς μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης εάν είσαι «νέος παίχτης» γι' αυτό και η σύμπραξη δυνάμεων είναι σημαντική για να σχηματίζονται ισχυρές επιχειρήσεις», σχολίασε σχετικά ο κ. Φίλιππος Μπρίνκμαν, CEO της Τravelplanet24, η οποία αναπτύσσει από το 2005 διαδικτυακά συστήματα κράτησης εισιτηρίων και web εφαρμογές.
Με βάση τα στοιχεία των δύο γραφείων, το νέο, κοινό σχήμα τοποθετείται
στην πρώτη θέση στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και μέσα στα 5 μεγαλύτερα και
πιο επιτυχημένα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία συνολικά στην ευρωπαϊκή
αγορά, με ένα συνολικό τζίρο πωλήσεων 500 εκατ. ευρώ.
Για το μήνα Μάρτιο, οι δύο εταιρείες μαζί κατέγραψαν 4.749.407 συνολική επισκεψιμότητα στις ιστοσελίδες τους, ενώ οι κρατήσεις και των δύο ξεπέρασαν τις 168.120 με πωλήσεις 206.776 εισιτηρίων. Σημειωτέον ότι η airtickets, ξεκίνησε τις δραστηριότητες της το 2000 και υπήρξε η πρώτη ταξιδιωτική επιχείρηση στην Ελλάδα που επένδυσε στο online travel.
Οι on line κρατήσεις σε Αθήνα- Θεσσαλονίκη
Ανοδικά κινούνται με βάση τα στοιχεία των ξενοδόχων και οι on line κρατήσεις στη χώρα μας: Με βάση την τελευταία έρευνα της gbr consulting (Απρίλιος 2015) για λογαριασμό της Ενωσης Ξενοδόχων Αθηνών- Αττικής Αργοσαρωνικού με ένα δείγμα 1.500 ερωτηματολογίων, η μεγαλύτερη ομάδα ταξιδιωτών στην Αθήνα είναι 30- 50 ετών, ταξιδεύει αεροπορικώς στην Αθήνα για πρώτη φορά και σε ένα ποσοστό 70% έκανε online κράτηση.
Για το μήνα Μάρτιο, οι δύο εταιρείες μαζί κατέγραψαν 4.749.407 συνολική επισκεψιμότητα στις ιστοσελίδες τους, ενώ οι κρατήσεις και των δύο ξεπέρασαν τις 168.120 με πωλήσεις 206.776 εισιτηρίων. Σημειωτέον ότι η airtickets, ξεκίνησε τις δραστηριότητες της το 2000 και υπήρξε η πρώτη ταξιδιωτική επιχείρηση στην Ελλάδα που επένδυσε στο online travel.
Οι on line κρατήσεις σε Αθήνα- Θεσσαλονίκη
Ανοδικά κινούνται με βάση τα στοιχεία των ξενοδόχων και οι on line κρατήσεις στη χώρα μας: Με βάση την τελευταία έρευνα της gbr consulting (Απρίλιος 2015) για λογαριασμό της Ενωσης Ξενοδόχων Αθηνών- Αττικής Αργοσαρωνικού με ένα δείγμα 1.500 ερωτηματολογίων, η μεγαλύτερη ομάδα ταξιδιωτών στην Αθήνα είναι 30- 50 ετών, ταξιδεύει αεροπορικώς στην Αθήνα για πρώτη φορά και σε ένα ποσοστό 70% έκανε online κράτηση.
Η προετοιμασία του ταξιδιού έγινε σε ποσοστό 51% από sites όπως το
TripAdvisor, HolidayCheck κ.τ.λ. και ακολουθεί με ένα 34% το web site
του ξενοδοχείου.
Αντίστοιχα είναι τα συμπεράσματα με βάση και την τελευταία έρευνα επίσης της gbr consulting (Μάρτιος 2015) για λογαριασμό της Ενωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης σε ένα δείγμα 1.202 ερωτηματολογίων:
Αντίστοιχα είναι τα συμπεράσματα με βάση και την τελευταία έρευνα επίσης της gbr consulting (Μάρτιος 2015) για λογαριασμό της Ενωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης σε ένα δείγμα 1.202 ερωτηματολογίων:
Στο κομμάτι των κρατήσεων, η πλειοψηφία των ταξιδιωτών αναψυχής ή αλλιώς
ποσοστό 55% κάνει κράτηση on line. Για τους επισκέπτες της πόλης που
ταξιδεύουν στη Θεσσαλονίκη για δουλειά το αντίστοιχο ποσοστό κατεβαίνει
στο 42%.
Κατά κύριο λόγο, οι κρατήσεις offline για τη Θεσσαλονίκη έγιναν με απευθείας επικοινωνία στο ξενοδοχείο.
Πηγή: newmoney.grΠηγή :
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου