Στην υπογραφή προγραμματικής σύμβασης με τον Σύνδεσμο Ελληνικών
Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) για την υλοποίηση τα έτη 2017 και 2018
του Στρατηγικού Σχεδίου Ανάπτυξης Τουρισμού, που έχει εκπονήσει,
προχωρεί άμεσα η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, με στόχο τη δημιουργία
ενιαίας ανταγωνιστικής τουριστικής ταυτότητας και την ενίσχυση της θέσης
της στην διεθνή τουριστική βιομηχανία.
Ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργος Χατζημάρκος, ήδη επεξεργάζεται το σχέδιο της προγραμματικής σύμβασης, που προωθείται για άμεση υπογραφή, εξαιτίας της αδυναμίας, λόγω υποστελέχωσης της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, να το υλοποιήσει.
Σημειώνεται ότι στις Κυκλάδες και στα Δωδεκάνησα, η Διεύθυνση Τουρισμού, απασχολεί μόλις δύο υπαλλήλους.
Αποτελώντας το δυναμικότερο όχημα του ελληνικού τουρισμού, καθώς το Νότιο Αιγαίο υποδέχεται το 25% περίπου των διεθνών αφίξεων και συγκεντρώνει το 30% των τουριστικών εσόδων, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου δημιούργησε μια ενιαία επικοινωνιακή ομπρέλα για το σύνολο των νησιών, παρέχοντας παράλληλα τη δυνατότητα σε καθένα από αυτά να δομήσει το δικό του ιδιαίτερο και προσαρμοσμένο στα μοναδικά χαρακτηριστικά του πλαίσιο δράσης.
Με όχημα την καμπάνια “Aegean Islands.Like No Other”, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου έθεσε σε άμεση εφαρμογή το σχέδιο ενεργειών προβολής, ενώ ταυτόχρονα εξέλιξε την καμπάνια παρέχοντας στις τοπικές αρχές και φορείς ένα πολύτιμο interactive εργαλείο, μια δυναμική e-πλατφόρμα, μέσω της οποίας έχουν τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούν, να διαμορφώνουν και να συμβάλλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη της καμπάνιας.
Στόχος του Στρατηγικού Σχεδίου Τουριστικής Ανάπτυξης της Περιφέρειας είναι η ανάδειξη και προβολή του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας, μέσα από ένα ειδικά σχεδιασμένο και ολοκληρωμένο πλέγμα δράσεων που απευθύνεται σε στοχευμένες αγορές στόχους.
Το Στρατηγικό Σχέδιο Τουρισμού περιλαμβάνει έρευνα και ανάλυση στοιχείων, στρατηγική μάρκετινγκ τουριστικών προϊόντων της Περιφέρειας, σχεδιασμό της ανταγωνιστικής ταυτότητας, πλάνο επικοινωνίας καθώς και τον οδικό χάρτη τουριστικής ανάπτυξης τριετίας.
Σημειώνεται ότι για την περίοδο Ιουλίου – Αυγούστου, δημοφιλή και υψηλής αναγνωσιμότητας έντυπα και ηλεκτρονικά Mέσα,από καίριες ευρωπαϊκές αγορές, όπως Γαλλία, Αγγλία, Ιταλία, Γερμανία, Αυστρία, επισκέφτηκαν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και μόνο τον Ιούλιο πάνω από 10 προορισμούς του Νοτίου Αιγαίου, και αποκάλυψαν μέσα από εκτενή αφιερώματα και ρεπορτάζ, τη μοναδικότητα των νησιών, αναδεικνύοντας τις ιδιαίτερες ομορφιές τους.
Με παρουσία δημοσιευμάτων, που μόνο για το μήνα Αύγουστο ξεπέρασαν τα 15, σε κορυφαία έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα με μηνιαία κυκλοφορία 2.225.750 και 26.914.000 μοναδικούς επισκέπτες αντίστοιχα και σε blog sυψηλής αναγνωσιμότητας, οι προορισμοί του Νοτίου Αιγαίου αποτελούν ένα από τα κύρια θέματα της ύλης τους. Ταυτόχρονα, τα socialmedia κατακλύζονται από εικόνες διεθνών travelbloggers και διασημοτήτων, με συνολικό reach σε Facebook, Twitter, Instagram, YouTube και Snapchat πάνω από 2.300.000, οι οποίοι επισκέπτονται τους προορισμούς Νοτίου Αιγαίου και μοιράζονται τις εμπειρίες τους με εκατομμύρια χρήστες.
Παραδειγμα το Conde Nast Traveller,UK και το Vanity Fair.it αποκαλούν την Πάτμο και την Κάρπαθο «επίγειο παράδεισο» και «ησυχαστήριο με μεσογειακό αέρα», αντίστοιχα, ενώ το άρθρο της αυστριακής εφημερίδας KURIER, αποκαλύπτει την ξεχωριστή εμπειρία του island-hopping και το παρουσιάζει ως την ιδανική μορφή διακοπών.
Παράλληλα διοργανώθηκε μια σειρά από ταξίδια με προσκεκλημένους διασημότητες του εξωτερικού, οι οποίοι δεν παρέλειψαν να μοιραστούν την εμπειρία τους αλλά και χαρακτηριστικές εικόνες των προορισμών που επισκέφτηκαν στα προσωπικά τους μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Επιπρόσθετα, πλήθος ισχυρών διαμορφωτών ψηφιακής γνώμης, επισκέφτηκαν τον Αύγουστο τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου τροφοδοτώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με στιγμές, τοπικές συνήθειες και εικόνες, κάνοντας κοινωνούς της εμπειρίας τους, τα εκατομμύρια κοινού τους. Μέσα από την καινοτόμα πλατφόρμα προώθησης storytelling ταξιδιωτικών εμπειριών “Blogtrotters” της Marketing Greece και το εργαλείο μέτρησης “The Blog trotters Sensometer”, που μετρά τα social media page impressions των digital influencersκαι που μέχρι τώρα απαριθμεί περισσότερα από 91.000.000 impressions, αποτελεί απόδειξη του υψηλού ενδιαφέροντος προς τους ελληνικούς προορισμούς και ειδικότερα προς τους προορισμούς του Νοτίου Αιγαίου.
Ταυτόχρονα, οι προορισμοί του Νοτίου Αιγαίου αποτέλεσαν σημαντική ενότητα της προώθησης της ψηφιακής πλατφόρμας Discovergreece.com και του οικοσυστήματός της.
Οι προορισμοί των Κυκλάδων και Δωδεκανήσων συγκέντρωσαν πάνω από 92.000 pageviews το μήνα Αύγουστο ενώ προσωπικότητες από το χώρο των γραμμάτων και των τεχνών, «φωτογραφίζουν» στο blog του Discovergreece.com, “MyViewofGreece”, τις δικές τους στιγμές σε έναν αγαπημένο τους αιγαιοπελαγίτικο προορισμό.
Τέλος, στο πλαίσιο της προώθησης των προορισμών της Περιφέρειας αναπτύχθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του DiscoverGreece, online διαγωνισμοί και αναρτήσεις με πλούσιο περιεχόμενο σε μία ψηφιακή κοινότητα με πάνω από 330.000 engagement και συνολικό reach πάνω από 4.900.000, με στόχο την ανάδειξη μοναδικών στιγμών και την εμπλοκή του κοινού στη διάδοση των μηνυμάτων της.
Πηγή :
Ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργος Χατζημάρκος, ήδη επεξεργάζεται το σχέδιο της προγραμματικής σύμβασης, που προωθείται για άμεση υπογραφή, εξαιτίας της αδυναμίας, λόγω υποστελέχωσης της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, να το υλοποιήσει.
Σημειώνεται ότι στις Κυκλάδες και στα Δωδεκάνησα, η Διεύθυνση Τουρισμού, απασχολεί μόλις δύο υπαλλήλους.
Αποτελώντας το δυναμικότερο όχημα του ελληνικού τουρισμού, καθώς το Νότιο Αιγαίο υποδέχεται το 25% περίπου των διεθνών αφίξεων και συγκεντρώνει το 30% των τουριστικών εσόδων, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου δημιούργησε μια ενιαία επικοινωνιακή ομπρέλα για το σύνολο των νησιών, παρέχοντας παράλληλα τη δυνατότητα σε καθένα από αυτά να δομήσει το δικό του ιδιαίτερο και προσαρμοσμένο στα μοναδικά χαρακτηριστικά του πλαίσιο δράσης.
Με όχημα την καμπάνια “Aegean Islands.Like No Other”, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου έθεσε σε άμεση εφαρμογή το σχέδιο ενεργειών προβολής, ενώ ταυτόχρονα εξέλιξε την καμπάνια παρέχοντας στις τοπικές αρχές και φορείς ένα πολύτιμο interactive εργαλείο, μια δυναμική e-πλατφόρμα, μέσω της οποίας έχουν τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούν, να διαμορφώνουν και να συμβάλλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη της καμπάνιας.
Στόχος του Στρατηγικού Σχεδίου Τουριστικής Ανάπτυξης της Περιφέρειας είναι η ανάδειξη και προβολή του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας, μέσα από ένα ειδικά σχεδιασμένο και ολοκληρωμένο πλέγμα δράσεων που απευθύνεται σε στοχευμένες αγορές στόχους.
Το Στρατηγικό Σχέδιο Τουρισμού περιλαμβάνει έρευνα και ανάλυση στοιχείων, στρατηγική μάρκετινγκ τουριστικών προϊόντων της Περιφέρειας, σχεδιασμό της ανταγωνιστικής ταυτότητας, πλάνο επικοινωνίας καθώς και τον οδικό χάρτη τουριστικής ανάπτυξης τριετίας.
Σημειώνεται ότι για την περίοδο Ιουλίου – Αυγούστου, δημοφιλή και υψηλής αναγνωσιμότητας έντυπα και ηλεκτρονικά Mέσα,από καίριες ευρωπαϊκές αγορές, όπως Γαλλία, Αγγλία, Ιταλία, Γερμανία, Αυστρία, επισκέφτηκαν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και μόνο τον Ιούλιο πάνω από 10 προορισμούς του Νοτίου Αιγαίου, και αποκάλυψαν μέσα από εκτενή αφιερώματα και ρεπορτάζ, τη μοναδικότητα των νησιών, αναδεικνύοντας τις ιδιαίτερες ομορφιές τους.
Με παρουσία δημοσιευμάτων, που μόνο για το μήνα Αύγουστο ξεπέρασαν τα 15, σε κορυφαία έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα με μηνιαία κυκλοφορία 2.225.750 και 26.914.000 μοναδικούς επισκέπτες αντίστοιχα και σε blog sυψηλής αναγνωσιμότητας, οι προορισμοί του Νοτίου Αιγαίου αποτελούν ένα από τα κύρια θέματα της ύλης τους. Ταυτόχρονα, τα socialmedia κατακλύζονται από εικόνες διεθνών travelbloggers και διασημοτήτων, με συνολικό reach σε Facebook, Twitter, Instagram, YouTube και Snapchat πάνω από 2.300.000, οι οποίοι επισκέπτονται τους προορισμούς Νοτίου Αιγαίου και μοιράζονται τις εμπειρίες τους με εκατομμύρια χρήστες.
Παραδειγμα το Conde Nast Traveller,UK και το Vanity Fair.it αποκαλούν την Πάτμο και την Κάρπαθο «επίγειο παράδεισο» και «ησυχαστήριο με μεσογειακό αέρα», αντίστοιχα, ενώ το άρθρο της αυστριακής εφημερίδας KURIER, αποκαλύπτει την ξεχωριστή εμπειρία του island-hopping και το παρουσιάζει ως την ιδανική μορφή διακοπών.
Παράλληλα διοργανώθηκε μια σειρά από ταξίδια με προσκεκλημένους διασημότητες του εξωτερικού, οι οποίοι δεν παρέλειψαν να μοιραστούν την εμπειρία τους αλλά και χαρακτηριστικές εικόνες των προορισμών που επισκέφτηκαν στα προσωπικά τους μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Επιπρόσθετα, πλήθος ισχυρών διαμορφωτών ψηφιακής γνώμης, επισκέφτηκαν τον Αύγουστο τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου τροφοδοτώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με στιγμές, τοπικές συνήθειες και εικόνες, κάνοντας κοινωνούς της εμπειρίας τους, τα εκατομμύρια κοινού τους. Μέσα από την καινοτόμα πλατφόρμα προώθησης storytelling ταξιδιωτικών εμπειριών “Blogtrotters” της Marketing Greece και το εργαλείο μέτρησης “The Blog trotters Sensometer”, που μετρά τα social media page impressions των digital influencersκαι που μέχρι τώρα απαριθμεί περισσότερα από 91.000.000 impressions, αποτελεί απόδειξη του υψηλού ενδιαφέροντος προς τους ελληνικούς προορισμούς και ειδικότερα προς τους προορισμούς του Νοτίου Αιγαίου.
Ταυτόχρονα, οι προορισμοί του Νοτίου Αιγαίου αποτέλεσαν σημαντική ενότητα της προώθησης της ψηφιακής πλατφόρμας Discovergreece.com και του οικοσυστήματός της.
Οι προορισμοί των Κυκλάδων και Δωδεκανήσων συγκέντρωσαν πάνω από 92.000 pageviews το μήνα Αύγουστο ενώ προσωπικότητες από το χώρο των γραμμάτων και των τεχνών, «φωτογραφίζουν» στο blog του Discovergreece.com, “MyViewofGreece”, τις δικές τους στιγμές σε έναν αγαπημένο τους αιγαιοπελαγίτικο προορισμό.
Τέλος, στο πλαίσιο της προώθησης των προορισμών της Περιφέρειας αναπτύχθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του DiscoverGreece, online διαγωνισμοί και αναρτήσεις με πλούσιο περιεχόμενο σε μία ψηφιακή κοινότητα με πάνω από 330.000 engagement και συνολικό reach πάνω από 4.900.000, με στόχο την ανάδειξη μοναδικών στιγμών και την εμπλοκή του κοινού στη διάδοση των μηνυμάτων της.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου