23 Νοε 2017

Παραίτηση δύο δημοτικών συμβούλων στη Μήλο

Αποδεκτές έγιναν οι παραιτήσεις των δύο συμβούλων του Δήμου Μήλου, Νίκου Ανδρουλιδάκη του Γεωργίου και Βασίλη Παπικινού του Γεωργίου, από το Δήμαρχο του νησιού Γεράσιμο Δαμουλάκη.

 Προσωπικούς και επαγγελματικούς λόγους επικαλέστηκαν οι ίδιοι, “συνεπή” χαρακτηρίζει τη στάση τους ο Δήμαρχος του Νησιού, από τη στιγμή που αδυνατούσαν να εκπληρώσουν τα καθήκοντά τους. Ο κ. Ανδρουλιδάκης, Δημοτικός Σύμβουλος Μήλου της μείζονος μειοψηφίας και ο κ. Παπικινός Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Αδάμαντα και Πρόεδρος της Επιτροπής Νέας Γενιάς του Δήμου, με σχετικές επιστολές που έστειλαν στις 6 Νοέμβρη στο Δημοτικό Συμβούλιο, ζήτησαν την παραίτησή τους. 

Ν. Ανδρουλιδάκης: Σοβαροί επαγγελματικοί λόγοι με αναγκάζουν να παραιτηθώ

“Αξιότιμε κύριε Δήμαρχε, 

 Με την παρούσα επιστολή μου σας γνωρίζω την επιθυμία μου να παραιτηθώ από τη θέση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Μήλου. Σοβαροί επαγγελματικοί λόγοι με αναγκάζουν να μη μπορώ να ανταπεξέλθω στις υποχρεώσεις που πηγάζουν από τη θέση του Δημοτικού Συμβούλου και γι’ αυτό σας παρακαλώ όπως κάνετε δεκτό το αίτημά μου. Σας ευχαριστώ για τη μέχρι σήμερα συνεργασία μας και σας εύχομαι καλή συνέχεια στο έργο σας.”

 “Λόγους ηθικής και τάξης” επικαλείται ο κ. Παπικινός 

“Σας υποβάλλω την παραίτησή μου από το αξίωμα του Προέδρου της Δημοτικής Κοινότητας Αδάμαντα για λόγους ηθικής και τάξης και παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες. 

 Παρά τις προσπάθειές μου να δεχθώ καλοπροαίρετα την όποια κριτική μου ασκήθηκε διεξοδικά για το σύνολο των ενεργειών μου και να συνεχίσω να ασκώ τα καθήκοντά μου σε ένα κλίμα καλής διάθεσης, αμοιβαιότητας και αλληλοκατανόησης, δυστυχώς βρέθηκα αντιμέτωπος και πάλι με ένα κακόπιστο παρασκήνιο, με ένα ανθενωτικό περιβάλλον ατόμων, με ύβρεις και σχόλια, με συκοφαντίες και με πολλή παραπληροφόρηση. 

Όλα τα παραπάνω, καθ’ ότι έρχονται σε πλήρη αντίθεση με την ποιότητα του χαρακτήρα μου, με βρίσκουν απόλυτα σίγουρο ως προς την απόφασή μου να παραιτηθώ, με τρόπο αμετάβλητο κι οριστικό. Αντιδρώ κάθετα σε όλους εκείνους που προσπάθησαν σκληρά να προωθήσουν τα ατομικά τους συμφέροντα σε βάρος ενός κοινού ωφέλιμου, ως εγγύηση προόδου συλλογικού μέλλοντος.

 Με τις ευχές μου για μια θετική δημιουργική πορεία, χωρίς οπισθοδρομήσεις.” Ο κ. Παπικινός σε διευκρινιστική του επιστολή 10 ημέρες αργότερα στις 16/11 προσθέτει τα εξής:  
“Με την επιστολή μου αυτή, λαμβάνοντας υπ’ όψιν και την από 06/11/2017 παραίτησή μου, απ’ το αξίωμα του Προέδρου της Δημοτικής Κοινότητας Αδάμαντα, επιθυμώ να διευκρινίσω, ότι εκτός απ’ το αξίωμα, επιθυμώ και την παραίτησή μου, απ’ το συμβούλιο αυτής. 

 “Συνεπής αυτός που αντιλαμβάνεται ότι δε μπορεί να εκπληρώσει τα καθήκοντά του και παραιτείται” 

Σε τηλεφωνική συνομιλία μας με το Δήμαρχο Μήλου κ. Γεράσιμο Δαμουλάκη αναφορικά με τις παραιτήσεις των δύο συμβούλων, εξέφρασε την άποψή του ότι από τη στιγμή που οι επαγγελματικές τους υποχρεώσεις δεν τους επέτρεπαν να είναι συνεπείς απέναντι στα καθήκοντα του αξιώματός τους, έπραξαν ορθά, ενώ θα έπρεπε κι άλλοι να ακολουθήσουν το παράδειγμά τους. 

 “Το γεγονός ότι ο κ. Ανδρουλιδάκης ανήκει στη μείζονα μειοψηφία και ο κ. Παπακινός είναι Πρόεδρος στον Αδάμαντα, δεν έχει καμία σημασία. Οι άνθρωποι είναι επιχειρηματίες, έχουν εστιατόρια και αντιλαμβάνεστε ότι ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες υπήρχε δυσκολία στην εκπλήρωση των καθηκόντων τους”, ενώ δήλωσε ότι αυτός που αντιλαμβάνεται δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει και παραιτείται, αυτό δείχνει μία μορφή συνέπειας σε όσα είχε υποσχεθεί.

 “Έχουμε αντιμετωπίσει και άσχημες καταστάσεις στα δημοτικά συμβούλια, όντα επιχειρηματίες οι περισσότεροι, οπότε οι δύο σύμβουλοι ορθά έπραξαν και διευκόλυναν κιόλας την κατάσταση. Δεν είναι όμως μόνο αυτοί, είναι κι άλλοι αυτοί που λόγω υποχρεώσεων παραμελούν τα καθήκοντά τους, και δεν το έχουν κάνει. 

Οφείλουμε να πράττουμε σωστά, έχουμε ένα αξίωμα και το αποκτάμε με τη λογική να πάμε να εργαστούμε πάνω στα θέματα του Δήμου όχι μόνο να λέμε ότι είμαστε δημοτικοί σύμβουλοι.” 

 Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου πραγματοποιούνται τουλάχιστον μία φορά το μήνα, ή όποτε το απαιτούν τοπικές υποθέσεις ή κατεπείγουσες περιπτώσεις. Αν ένας σύμβουλος απουσιάζει αδικαιολόγητα από τρεις συνεχείς συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου ή δεν εκτελεί τις υποχρεώσεις του για διάστημα που υπερβαίνει τους τρεις συνεχείς μήνες μέσα στο έτος, χωρίς την άδεια του Συμβουλίου, μπορεί να τεθεί σε αργία και σε περίπτωση υποτροπής να κηρυχθεί έκπτωτος. 

Πάνω σε αυτό ο κ. Δαμουλάκης αναφέρει “Την καλοκαιρινή περίοδο τους έχουμε όλους ανάγκη. Είτε είναι πλειοψηφίες, είτε είναι μειοψηφίες είναι όλοι απαραίτητοι. Δε μπορεί να μη γίνει δημοτικό συμβούλιο τον Αύγουστο επειδή ο άλλος είναι επιχειρηματίας, κι εγώ επιχειρηματίας είμαι”, επεσήμανε μιλώντας για ουσιαστική καθυστέρηση σε μείζονα δημοτικά θέματα λόγω αυτού.

 Πηγή : http://www.koinignomi.gr/

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...