ΑΡΘΡΟ
Κυριακή, 26 Ιανουαρίου 2014
ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΔΗΜ. ΛΕΒΕΝΤΗ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ
Τι πρέπει να προσέξουμε πριν αποφασίσουμε…..
Ξεκίνησε ήδη σιγά σιγά στην χώρα μας, σ όλη την Περιφέρεια
οι δηλώσεις υποψήφιων ήδη εκλεγμένων Δημάρχων για την υποβολή
υποψηφιοτήτων και την διεκδίκηση εκ νέου της ψήφου των πολίτων στις
ερχόμενες εκλογές τον Μάιο.
Ξεκίνησε ήδη σιγά σιγά στην χώρα μας, σ όλη την Περιφέρεια οι δηλώσεις υποψήφιων Δημάρχων, όπου για πρώτη φορά θα το επιχειρήσουν να διεκδικήσουν την θέση του Δημάρχου για την υποβολή υποψηφιοτήτων και την διεκδίκηση της ψήφου των πολίτων στις ερχόμενες εκλογές τον Μάιο.
Ξεκίνησε ήδη σιγά σιγά στην χώρα μας, σ όλη την Περιφέρεια οι δηλώσεις υποψήφιων Δημάρχων, όπου για πρώτη φορά θα το επιχειρήσουν να διεκδικήσουν την θέση του Δημάρχου για την υποβολή υποψηφιοτήτων και την διεκδίκηση της ψήφου των πολίτων στις ερχόμενες εκλογές τον Μάιο.
Απευθυνόμενος στους συναδέλφους
του επιχειρείν στον τουρισμό, στους ξενοδόχους, στους ταξιδιωτικούς
πράκτορες ,στους ιδιοκτήτες βοηθητικών καταλυμάτων, στους επαγγελματίες της
εστίασης και της διασκέδασης ,στους επιχειρηματίες που η δραστηριότητα τους έχει
άμεση η έμμεση σχέση με τον τουρισμό αυτή
την φορά να δραστηριοποιηθούν άμεσα η έμμεσα με την οποιαδήποτε διαδικασία επιλέξουν
με στήριξη η με την συμμετοχή τους.
Δεν θα πρέπει ούτε στιγμή να τους διαφύγει, ότι στην
οποιαδήποτε μικρή η μεγάλη τουριστική εξάρτηση του Δήμου που ανήκουν, να
σκεφθούν, αλλά συγχρόνως και να προσεγγίσουν την σημερινή τουριστική
λειτουργεία του στις ανάγκες της επαγγελματικής δραστηριότητας αλλά και την
προοπτική του Δήμου, που ανήκουν και επιχειρούν ως Δημότες.
Θα ακούσετε και πιθανώς θα διαβάσετε τα προγράμματα και τις απόψεις των συνδυασμών των υποψηφίων Δημάρχων.
Προσοχή στα μεγάλα και μεγαλόπνοα σχέδια για τον τουρισμό .
Το όραμα και το εφικτό είναι τόσο μακριά για τους μη ικανούς, όσο και τόσο κοντά για τους ικανούς.
Κοιτάξτε πρώτα ,τα απλά και τα εφικτά που θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν...στο Δήμο σας.
Προσοχή στα ξύλινα λόγια περί της τουριστικής ανάπτυξης του τόπου ,της διαφοροποίησης, της εναλλακτικότητας του τουριστικού προϊόντος, της προώθησης , της προβολής, του Brand Name της περιοχής που σταματάει στα όρια του δήμου και πολλές φορές εμφανίζεται στις διεθνείς εκθέσεις ως Μunicipality of Xxxxxx σαν το «ιδανικό».
Κάποιος καλός τεχνοκράτης θα τους τα έγραψε για να χαϊδέψουν τα αφτιά σας.
Γυρίστε πίσω και δείτε την καθημερινότητα σας, την αγωνία σας αν το σκουπιδιάρικο περνούσε και μάζευε τα σκουπίδια ,αν οι κάδοι ήταν καθαροί μετά την αποκομιδή,αν υπήρχε η ανάδειξη του πολιτισμού και της κουλτούρας της περιοχής σας ,αν υπηρχαν οι απλές υπηρεσίες παροχής υπηρεσιών στους επισκέπτες μια καθαρή τουαλέτα,ένα αποδυτήριο στην Παραλία, ένας οργανωμένος χώρος στάθμευσης, αν οι παραλίες η οι πλατείες ήταν επισκέψιμες, αν τα βασικά μονοπάτια ήταν προ βάσιμα και τα ρέματα δεν ήταν σκουπιδότοποι, αν υπήρχε πρωτογενές επαγγελματικό υλικό για προβολή της περιοχή σας συγχρόνως με την δική σας δραστηριότητα, αν, αν, αν….
Γυρίστε πίσω στις παραλίες και δείτε το κόστος της ενοικίασης των και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών από τους εκμεταλλευτές.
Μην «τσιμπήσετε» ότι συμμετείχαν σε εκθέσεις για την προβολή του τόπου σας γιατί λίγοι μα πολύ λίγοι σε όλη την χώρα μας , πραγματοποιήσαν επαγγελματική προβολή όπως οι σημερινές συνθήκες απαιτούν. Οι υπόλοιποι κάνανε τουρισμό και με την ευκαιρία βγαίναν και μια φωτογραφία μπροστά στον εκθεσιακό χώρο για να έχει το Δελτίο Τύπου ζωντανή εικόνα από τον «τόπο του εγκλήματος».
Θυμηθείτε αν κατέγραφαν τις απόψεις σας προκειμένου να διαβουλευτούν μαζί σας τις λύσεις, στα καθημερινά προβλήματα σας και επειδή ορισμένοι θα «πιπιλήσουν την καραμέλα» μα δεν είχαμε χρήματα δεν υπήρχαν πόροι βλέπετε η κρίση ……
Θυμηθείτε ότι και εσείς ήσασταν και είστε στο ίδιο οικονομικό περιβάλλον και το παλεύετε…δεν σηκώνετε τα χέρια.
Θυμηθείτε αν οι ακολουθούμενες πολιτικές των τιμολογιακών πολιτικών τους , στα βασικά αγαθά που καθημερινά χρησιμοποιείται ήταν τιμολογιακές πολιτικές για να μπορέσετε να τις αποπληρώσετε και να μην επιβαρύνουν περαιτέρω κοστολογικά, τις παρεχόμενες υπηρεσίες που τουλάχιστο την τελευταία 3ετία οι υπηρεσίες η τα προϊόντα που διαθέταμε, υπέστησαν μειώσεις στις τιμές πώλησης το ελάχιστο 40% και σε ορισμένες περιοχές με εξάρτηση από τους Έλληνες ως και 60% μειώσεις.
Θυμηθείτε ότι εσείς με τις τιμολογιακές πολιτικές που αναγκαστήκατε να εφαρμόστε «σώσατε» την παρτίδα της ανάπτυξης αφού ο τουρισμός ήταν ο νικητής σ αυτή την παρτίδα.
Μην τους «κουβαλήστε νέρο» αν δεν τους αξίζει.
Θα ακούσετε και πιθανώς θα διαβάσετε τα προγράμματα και τις απόψεις των συνδυασμών των υποψηφίων Δημάρχων.
Προσοχή στα μεγάλα και μεγαλόπνοα σχέδια για τον τουρισμό .
Το όραμα και το εφικτό είναι τόσο μακριά για τους μη ικανούς, όσο και τόσο κοντά για τους ικανούς.
Κοιτάξτε πρώτα ,τα απλά και τα εφικτά που θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν...στο Δήμο σας.
Προσοχή στα ξύλινα λόγια περί της τουριστικής ανάπτυξης του τόπου ,της διαφοροποίησης, της εναλλακτικότητας του τουριστικού προϊόντος, της προώθησης , της προβολής, του Brand Name της περιοχής που σταματάει στα όρια του δήμου και πολλές φορές εμφανίζεται στις διεθνείς εκθέσεις ως Μunicipality of Xxxxxx σαν το «ιδανικό».
Κάποιος καλός τεχνοκράτης θα τους τα έγραψε για να χαϊδέψουν τα αφτιά σας.
Γυρίστε πίσω και δείτε την καθημερινότητα σας, την αγωνία σας αν το σκουπιδιάρικο περνούσε και μάζευε τα σκουπίδια ,αν οι κάδοι ήταν καθαροί μετά την αποκομιδή,αν υπήρχε η ανάδειξη του πολιτισμού και της κουλτούρας της περιοχής σας ,αν υπηρχαν οι απλές υπηρεσίες παροχής υπηρεσιών στους επισκέπτες μια καθαρή τουαλέτα,ένα αποδυτήριο στην Παραλία, ένας οργανωμένος χώρος στάθμευσης, αν οι παραλίες η οι πλατείες ήταν επισκέψιμες, αν τα βασικά μονοπάτια ήταν προ βάσιμα και τα ρέματα δεν ήταν σκουπιδότοποι, αν υπήρχε πρωτογενές επαγγελματικό υλικό για προβολή της περιοχή σας συγχρόνως με την δική σας δραστηριότητα, αν, αν, αν….
Γυρίστε πίσω στις παραλίες και δείτε το κόστος της ενοικίασης των και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών από τους εκμεταλλευτές.
Μην «τσιμπήσετε» ότι συμμετείχαν σε εκθέσεις για την προβολή του τόπου σας γιατί λίγοι μα πολύ λίγοι σε όλη την χώρα μας , πραγματοποιήσαν επαγγελματική προβολή όπως οι σημερινές συνθήκες απαιτούν. Οι υπόλοιποι κάνανε τουρισμό και με την ευκαιρία βγαίναν και μια φωτογραφία μπροστά στον εκθεσιακό χώρο για να έχει το Δελτίο Τύπου ζωντανή εικόνα από τον «τόπο του εγκλήματος».
Θυμηθείτε αν κατέγραφαν τις απόψεις σας προκειμένου να διαβουλευτούν μαζί σας τις λύσεις, στα καθημερινά προβλήματα σας και επειδή ορισμένοι θα «πιπιλήσουν την καραμέλα» μα δεν είχαμε χρήματα δεν υπήρχαν πόροι βλέπετε η κρίση ……
Θυμηθείτε ότι και εσείς ήσασταν και είστε στο ίδιο οικονομικό περιβάλλον και το παλεύετε…δεν σηκώνετε τα χέρια.
Θυμηθείτε αν οι ακολουθούμενες πολιτικές των τιμολογιακών πολιτικών τους , στα βασικά αγαθά που καθημερινά χρησιμοποιείται ήταν τιμολογιακές πολιτικές για να μπορέσετε να τις αποπληρώσετε και να μην επιβαρύνουν περαιτέρω κοστολογικά, τις παρεχόμενες υπηρεσίες που τουλάχιστο την τελευταία 3ετία οι υπηρεσίες η τα προϊόντα που διαθέταμε, υπέστησαν μειώσεις στις τιμές πώλησης το ελάχιστο 40% και σε ορισμένες περιοχές με εξάρτηση από τους Έλληνες ως και 60% μειώσεις.
Θυμηθείτε ότι εσείς με τις τιμολογιακές πολιτικές που αναγκαστήκατε να εφαρμόστε «σώσατε» την παρτίδα της ανάπτυξης αφού ο τουρισμός ήταν ο νικητής σ αυτή την παρτίδα.
Μην τους «κουβαλήστε νέρο» αν δεν τους αξίζει.
Ζητήστε τους, τα χρήματα
που ξοδέψαν για την προβολή του τόπου σας ,αν ήταν ανάλογα με την
κατανάλωση του παραγόμενου τουριστικού προϊόντος και την συμβολή του στην
τοπική οικονομία.
Απορρίψτε αυτούς που χρησιμοποίησαν τον τουρισμό για τις δημόσιες σχέσεις ,γιατί η τουριστική δραστηριότητα πουλάει…ακόμα και εκδίδοντας ένα υπερβολικό δελτίο τύπου «κατόπιν ενεργειών του Δήμου» απλώς για να το γράψει η τοπική εφημερίδα και να το διαβάσει ο άσχετος…με μας που καθημερινά το ζούμε…
Επικροτείστε αυτούς που ουσιαστικά στήριξαν την τουριστική δραστηριότητα και εσείς αυτό το γνωρίζεται από πρώτο χέρι.
Επικροτείστε αυτούς που δημιούργησαν χώρους επισκεψιμότητας αξιοποιώντας τον ελληνικό μύθο ,τον ελληνικό πολιτισμό την μοναδικότητα του φυσικού περιβάλλοντος ως σημεία επισκεψιμότητας και προσέλκυσης επισκεπτών .
Επικροτείστε αυτούς που στήριξαν την επιχειρηματικότητα στην καθημερινότητα και στην προοπτική να αναπτυχθεί.
Επικροτείστε αυτούς που χρησιμοποιώντας τις σημερινές τεχνολογικές δυνατότητες έκαναν την ευρύτερη περιοχή του Δήμου τους γνωστή και στήριξαν την πληροφόρηση των πελατών μας.
Και επειδή γνωρίζω ότι οι περισσότεροι από μας είμαστε στην καθημερινότητα της δουλειάς μας και της επιχείρησης μας ,τουλάχιστο οι λίγοι που μπορούν ας συμμετέχουν στην εκλογική διαδικασία, ας συμμετέχουν στην διεκδίκηση αξιωμάτων στις ερχόμενες εκλογές, μακριά από κομματικούς μηχανισμούς γιατί η τοπική αυτοδιοίκηση θέλει γνώστες της επιχειρηματικότητας προκειμένου η «Επιχείρηση Δήμος» να έχει διείσδυση στην τοπική κοινωνία στις δομές στήριξης της και κατ΄ επέκταση στην ανάπτυξη του τόπου, με καταπολέμηση της μάστιγας της ανεργίας .
Δεν θέλει μόνο ανέργους επιστήμονες και λόγιους. Τεχνοκράτες που θα στηρίξουν έναν δήμαρχο υπάρχουν πολλοί όπου ως εξειδικευμένοι σύμβουλοι, ανά θεματικό πεδίο, θα τον στηρίξουν, υποστηρικτικά στο έργο του.
Τέλος για όλους τους υποψήφιους που για πρώτη φορά θα το επιχειρήσουν να διεκδικήσουν την θέση του Δημάρχου, θα επανέλθω με αντίστοιχες καλοπροαίρετες επισημάνσεις απευθυνόμενος όμως και πάλι στους συναδέλφους του τουριστικού επιχειρείν.
Πηγή : http://e-tourismos.blogspot.gr
Απορρίψτε αυτούς που χρησιμοποίησαν τον τουρισμό για τις δημόσιες σχέσεις ,γιατί η τουριστική δραστηριότητα πουλάει…ακόμα και εκδίδοντας ένα υπερβολικό δελτίο τύπου «κατόπιν ενεργειών του Δήμου» απλώς για να το γράψει η τοπική εφημερίδα και να το διαβάσει ο άσχετος…με μας που καθημερινά το ζούμε…
Επικροτείστε αυτούς που ουσιαστικά στήριξαν την τουριστική δραστηριότητα και εσείς αυτό το γνωρίζεται από πρώτο χέρι.
Επικροτείστε αυτούς που δημιούργησαν χώρους επισκεψιμότητας αξιοποιώντας τον ελληνικό μύθο ,τον ελληνικό πολιτισμό την μοναδικότητα του φυσικού περιβάλλοντος ως σημεία επισκεψιμότητας και προσέλκυσης επισκεπτών .
Επικροτείστε αυτούς που στήριξαν την επιχειρηματικότητα στην καθημερινότητα και στην προοπτική να αναπτυχθεί.
Επικροτείστε αυτούς που χρησιμοποιώντας τις σημερινές τεχνολογικές δυνατότητες έκαναν την ευρύτερη περιοχή του Δήμου τους γνωστή και στήριξαν την πληροφόρηση των πελατών μας.
Και επειδή γνωρίζω ότι οι περισσότεροι από μας είμαστε στην καθημερινότητα της δουλειάς μας και της επιχείρησης μας ,τουλάχιστο οι λίγοι που μπορούν ας συμμετέχουν στην εκλογική διαδικασία, ας συμμετέχουν στην διεκδίκηση αξιωμάτων στις ερχόμενες εκλογές, μακριά από κομματικούς μηχανισμούς γιατί η τοπική αυτοδιοίκηση θέλει γνώστες της επιχειρηματικότητας προκειμένου η «Επιχείρηση Δήμος» να έχει διείσδυση στην τοπική κοινωνία στις δομές στήριξης της και κατ΄ επέκταση στην ανάπτυξη του τόπου, με καταπολέμηση της μάστιγας της ανεργίας .
Δεν θέλει μόνο ανέργους επιστήμονες και λόγιους. Τεχνοκράτες που θα στηρίξουν έναν δήμαρχο υπάρχουν πολλοί όπου ως εξειδικευμένοι σύμβουλοι, ανά θεματικό πεδίο, θα τον στηρίξουν, υποστηρικτικά στο έργο του.
Τέλος για όλους τους υποψήφιους που για πρώτη φορά θα το επιχειρήσουν να διεκδικήσουν την θέση του Δημάρχου, θα επανέλθω με αντίστοιχες καλοπροαίρετες επισημάνσεις απευθυνόμενος όμως και πάλι στους συναδέλφους του τουριστικού επιχειρείν.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου