15 Νοε 2016

Σύρος και Μήλος, οι ευχάριστες εκπλήξεις για την Astra Airlines

Tη δυνατότητα απευθείας αεροπορικής σύνδεσης με τη Θεσσαλονίκη κατά τη χειμερινή περίοδο θα έχει επισήμως η Σύρος από τις 2 Δεκεμβρίου, μετά και τη γνωστοποίηση των προγραμματισμένων πτήσεων δύο φορές την εβδομάδα, εκ μέρους της αεροπορικής εταιρείας, Astra Airlines. Η έγκυρη πληροφόρηση που είχε η εφημερίδα, προβαίνοντας σε σχετική ενημέρωση μάλιστα του ενδιαφερόμενου κοινού από τις 27 Σεπτεμβρίου, επιβεβαιώθηκε πλήρως από τις θετικές εξελίξεις για τη Σύρο σε επίπεδο χειμερινών πτήσεων, γεγονός που στάθηκε αφορμή για τη φιλοξενία συνέντευξης της συνιδιοκτήτριας της Astra Airlines, Χαράς Ζλατάνη.

 Ως απεδείχθη, τα απολογιστικά στοιχεία της ανταπόκρισης της καλοκαιρινής περιόδου, οπότε και η εταιρεία με έδρα τη Θεσσαλονίκη δρομολόγησε απευθείας πτήσεις προς και από τη Σύρο, αποτέλεσαν το “διαβατήριο” για την επέκταση των δρομολογίων και τον χειμώνα, μετά από την παρέλευση μίας περιορισμένης διακοπής αυτών. Σήμερα, όπως έχει καταστεί σαφές ήδη, τα δύο αεροπορικά δρομολόγια της Astra Airlines που θα εκτελούνται από αεροσκάφη της εταιρείας κάθε Δευτέρα και Παρασκευή, ξεκινώντας από τις 2 Δεκεμβρίου, θα διατηρηθούν έως και το τέλος Μαρτίου του 2017.

Η απόφαση της εν λόγω εταιρείας σε ιδιαίτερα δύσκολους καιρούς εμπνέει αναμφισβήτητα αισιοδοξία για τη σύνδεση της Σύρου με τη Βόρεια Ελλάδα, που παρέμενε για αρκετά χρόνια ένα ανεκπλήρωτο όνειρο, ενώ παράλληλα, “απευθύνει” επιτακτικό μήνυμα στήριξης της γραμμής εκ μέρους όλων των ωφελούμενων πλευρών, αφού εξυπηρετεί τη μετακίνηση με “κέντρο” της, τα Σαββατοκύριακα. Χειμερινά δρομολόγια κάθε Παρασκευή και Δευτέρα Συγκεκριμένα, η Astra Airlines έχει προγραμματίσει την εκτέλεση των δρομολογίων της για τη Σύρο δύο φορές την εβδομάδα με σκοπό την εξυπηρέτηση του νησιού και τη στήριξή του, ως προορισμού του Σαββατοκύριακου. Οι πτήσεις από Θεσσαλονίκη προς Σύρο κάθε Δευτέρα έχουν ώρα αναχώρησης στις 11.00 και την Παρασκευή στις 06.45 το πρωί, καθώς επίσης από Σύρο με προορισμό τη Θεσσαλονίκη, κάθε Δευτέρα στις 12.30 και την Παρασκευή στις 08.10 το πρωί. Συνολικά η διάρκεια του ταξιδιού συμπληρώνει μία ώρα και δέκα λεπτά. Μιλώντας για την απόφαση της εταιρείας να αναπτύξει τη χειμερινή σύνδεση Θεσσαλονίκης - Σύρου και το αντίστροφο, η κ. Ζλατάνη τόνισε μεταξύ άλλων πως, αφενός έχει συμβάλλει θετικά η ανταπόκριση και η πληρότητα της θερινής περιόδου, ωστόσο, δεδομένου ότι η εικόνα αλλάζει άρδην κατά τη χειμερινή περίοδο, πρόκειται επί της ουσίας για μία απόφαση της Astra που εντάσσεται στον ευρύτερο σχεδιασμό των πτήσεων της εταιρείας.


 “Αυτό που εισπράξαμε ήταν ότι η Σύρος εν γένει μας αγκάλιασε και την ευχαριστούμε πολύ γι αυτό” δήλωσε αρχικά, εξηγώντας μάλιστα πως, “Η εταιρεία μας έχει ως βασική αρχή της να μπορέσει να συνδέσει τα σημεία της Ελλάδας που στερούνται σύνδεσης ακόμη κι αν δεν είναι μεγάλα ή πολύ δημοφιλή από άποψη γραμμών”. Σε αυτό το μήκος κύματος, πρόσθεσε πως, “Θέλουμε να δώσουμε δυνατότητες ειδικότερα στα μικρά περιφερειακά αεροδρόμια και στον κόσμο των μικρότερων περιοχών ώστε να μπορέσουν να μετακινούνται σχετικά εύκολα”, σχολιάζοντας επιπλέον πως, “Βεβαίως η πληρότητα της Σύρου ήταν πολύ μεγάλη έκπληξη το καλοκαίρι, καθώς αυτή τη στιγμή, συγκεντρωτικά σε όλες τις πτήσεις (γραμμές), ποσοστιαία μιλάω πάντα, μετά τη γραμμή της Χίου ήταν η δεύτερη”. Σύρος:

 Η πληρότητα των καλοκαιρινών πτήσεων “άγγιξε” το 88% Αφού προλόγισε την πληρότητα των πτήσεων κατά το τρίμηνο της θερινής περιόδου Ιουλίου – Αυγούστου για τη Σύρο, κάνοντας λόγο για τη “μεγάλη έκπληξη”, στήριξε την αναφορά της με στοιχεία. Όπως χαρακτηριστικά επανέλαβε, “Η Σύρος ήταν μία πολύ ευχάριστη έκπληξη για εμάς. Όπως και η Μήλος”, που ως καλοκαιρινοί προορισμοί σε επίπεδο απευθείας σύνδεσης με Θεσσαλονίκη για την Astra Airlines ήταν δύο νέες αεροπορικές γραμμές. “Φέτος είχαμε δύο νέες γραμμές τη Μήλο και τη Σύρο για τις Κυκλάδες, καθώς της Μυκόνου και της Σαντορίνης υπάρχουν εδώ και χρόνια, από το 2010. Αν μιλήσουμε για τα τέσσερα αυτά νησιά των Κυκλάδων, τη Μύκονο, τη Σαντορίνη, τη Μήλο και τη Σύρο φέτος τριπλασιάστηκαν οι επιβάτες” σημείωσε, τονίζοντας βέβαια πως, σε σχέση με το 2015 ήταν εν μέρει αναμενόμενο, αφού δεν υπήρχαν οι δύο νέες συνδέσεις με την πρωτεύουσα των Κυκλάδων, καθώς και τη Μήλο. “Είχαμε έναν τριπλασιασμό της επιβατικής κίνησης” επανέλαβε, εξηγώντας πως, σαφώς “το μεγάλο κομμάτι της, οφείλεται και στα δύο μεγαλύτερα σε κίνηση νησιά (Μύκονο και Σαντορίνη)”. Ωστόσο, δίνοντας έμφαση στους νέους προορισμούς της Astra (Σύρο και Μήλο), γνωστοποίησε απολογιστικά πως, “αριθμητικά η Σύρος είχε λιγότερους επιβάτες από τη Μήλο καθώς είχε λιγότερες πτήσεις εβδομαδιαίως”, όμως όπως εξήγησε, σε επίπεδο ποσοστών, “η πληρότητα της Σύρου προηγήθηκε αγγίζοντας το 88%, ενώ της Μήλου ακολούθησε με ποσοστό 77%”. “Αυτός είναι ο λόγος που για την εταιρεία μας ανέφερα πως ήταν ευχάριστη έκπληξη η Σύρος” διευκρίνισε, συμπληρώνοντας πως, σε γενικότερο επίπεδο, η εταιρεία στις πτήσεις εσωτερικού απέσπασε όφελος καταγράφοντας “αύξηση σε επιβατική κίνηση κατά 4,5% συγκριτικά με το 2015, έχοντας τον ίδιο αριθμό θέσεων”. Η διατήρηση, συνάρτηση της βιωσιμότητας της γραμμής Η κ. Ζλατάνη κλήθηκε να σχολιάσει ειδικότερα αν η στήριξη της γραμμής προήλθε σε μεγαλύτερο βαθμό από τη Θεσσαλονίκη ή από τη Σύρο, διατηρώντας ωστόσο χαμηλούς τόνους κι εξηγώντας πως, ασφαλέστερα συμπεράσματα θα είναι χρήσιμο να εξαχθούν συνολικά, μετά την επιβατική κίνηση και της προσεχούς χειμερινής περιόδου. “Μόλις δούμε πώς θα προχωρήσουμε και στη χειμερινή σεζόν, τότε θα είμαστε σε θέση να έχουμε και μία πιο συγκροτημένη αντιμετώπιση απέναντι και στο κομμάτι που λέγεται προώθηση και από την πλευρά της πρωτεύουσας” ανέφερε κατηγορηματικά, υποστηρίζοντας μάλιστα πως η διατήρηση της γραμμής της Σύρου, καθώς όμως και κάθε αεροπορικού δρομολογίου εξαρτάται από τον βαθμό ζήτησής του. “Μετράει η βιωσιμότητα της γραμμής” δήλωσε χαρακτηριστικά από την πλευρά της, εξηγώντας πως, ναι μεν “ο κάθε αιρετός και τοπικός άρχοντας θέλει να κάνει το καλύτερο για τον τόπο του” όμως, “το θέμα είναι εάν στην εκτέλεση ή στην υλοποίηση ενός τέτοιου προγράμματος μπορεί να είναι βιώσιμη μία αεροπορική γραμμή άσχετα με τις επιθυμίες των διοικούντων”. Εστιάζοντας την αναφορά της στη πρωτεύουσα των Κυκλάδων, επεσήμανε πως, “Όπως φάνηκε το καλοκαίρι με τη Σύρο πήγαν καλά τα πράγματα” συμπληρώνοντας ακόμη πως, “εύχομαι να συνεχίσει αυτό και να μην ήταν μόνον κάτι εποχιακό”. Σε αυτό το πλαίσιο, εξήγησε δε, πως, “αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει πρόβλεψη να συνεχίσουμε Μύκονο και Σαντορίνη τον χειμώνα, καθώς είναι καλοκαιρινοί προορισμοί κι έχουν καλοκαιρινές πτήσεις κι εποχιακή κίνηση”. “Επιθυμία μας, η εδραίωση της σύνδεσης Θεσσαλονίκης - Σύρου”

 Αναφορικά με την πληροφόρησή του, ο κάθε ενδιαφερόμενος πολίτης, για την κράτηση εισιτηρίων με προορισμό τη Θεσσαλονίκη από τις 2 Δεκεμβρίου έως και το τέλος Μαρτίου, διάστημα που περιλαμβάνει και τις εορταστικές περιόδους Χριστουγέννων και Πάσχα, μπορεί να ενημερώνεται και από την ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας astra-airlines.gr. Μέσω αυτής, μπορεί να κλείσει θέσεις, καθώς και να ενημερωθεί για την τιμή του εισιτηρίου, με την απλή θέση να έχει ως αντίτιμο 99 ευρώ. Σε σχετική ερώτηση περί της τιμολογιακής πολιτικής της εταιρείας στην οποία και κλήθηκε να απαντήσει η κ. Ζλατάνη, υπήρξε λακωνική πλην όμως σαφής. “Θα έχουμε την καλύτερη τιμή που μπορεί να γίνει. Είναι τιμές που μπορεί ο κόσμος να τις πληρώσει για να μεταφερθεί. Δεν πάμε να θησαυρίσουμε. Πάμε ακριβώς να βοηθήσουμε τον κόσμο γνωρίζοντας πώς έχουν τα πράγματα στην Ελλάδα αυτήν τη στιγμή” υπογράμμισε, ολοκληρώνοντας τις δηλώσεις της, με την αναφορά της θέσης της εταιρείας για τη διατήρηση κι εδραίωση της αεροπορικής γραμμής Θεσσαλονίκης – Σύρου. “Η εδραίωσή της είναι η ευχή μας, η προσδοκία μας και η επιθυμία μας” δήλωσε στον επίλογό της. ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ



 Πηγή :  http://www.koinignomi.gr/

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...