19 Αυγ 2017

Κυοφορούνται εξελίξεις στη γραμμή για Άνδρο

Γαύριο 2017. Ας σκεφτούν από τώρα οι ακτοπλοϊκές εταιρείες μας μια καλύτερη στρατηγική δρομολογίων και εισιτηρίων ενόψει των αλλαγών που κυοφορούνται για το 2018 στην γραμμή μας... (φωτ. Εν Άνδρω).
Ότι κυοφορούνται εξελίξεις στη γραμμή για Άνδρο - μετά το εφετινό καλοκαίρι της αναστάτωσης των δρομολογίων και των εισιτηρίων - είναι αναμενόμενο. Τι εξελίξεις θα είναι αυτές δεν είναι εύκολο να προβλεφθούν. Λέγονται πολλά:
(α) Μια πρώτη εκδοχή είναι πως τα εισιτήρια να επιστρέψουν εκεί που ήταν πριν εμφανιστεί με τις μεγάλες μειώσεις στα ναύλα στην Ραφήνα ο Μ. Ηλιόπουλος και τα καράβια της γραμμής μας να συνεχίσουν ως είχαν τα πράγματα.
(β) Μια άλλη εκδοχή είναι πως μετά τις μειώσεις των ακτοπλόων της γραμμής μας - που αναγκάστηκαν να ακολουθήσουν ο ένας τον άλλο και οι δύο μαζί τον Ηλιόπουλο – είναι δύσκολο να ανέβουν πάλι οι τιμές εκεί που ήταν. Ιδίως μετά την αναλογική μείωση που ορθολογικά έκανε ο Θ. Παναγιωτάκης σε όλη την γραμμή και για όλες τις καλοκαιρινές μέρες.
(γ) Μια τρίτη εκδοχή είναι να βρει ευκαιρία ο Ηλιόπουλος – αν αποχωρήσει κάποιο πλοίο ή συμβεί κάτι άλλο - να βάλει δικό του καράβι στη γραμμή και να ενταθεί πιθανόν ο ανταγωνισμός.
 
Και μέσα σε όλα χτες υπήρξε σενάριο και για το Πηνελόπη που έγραψε ιστορία στη γραμμή μας...
Τι από τα τρία μπορεί να γίνει δεν ξέρουμε. Τα δύο πρώτα σενάρια που ακούσαμε χτες που συζητήσαμε το θέμα με ειδικούς δείχνουν πως υπάρχει κινητικότητα στο θέμα. Αναλυτικά:
(α) Στην πιάτσα της Ραφήνας ακούγεται πως το καλύτερο δυνατό σενάριο για την Άνδρο – μετά το εφετινό καλοκαίρι - είναι ίσως μια περιορισμένη μείωση στις τιμές και τον χειμώνα με το εισιτήριο του επιβάτη γύρω στα 17 ευρώ και του αυτοκινήτου γύρω στα 37 ευρώ. Κάτι που οι ακτοπλόοι μπορούν να αντέξουν χωρίς να βάλουν σε κίνδυνο τις επιχειρήσεις τους μιας και θα ποντάρουν και σε μια αύξηση της κίνησης τους.
(β) Επίσης μεγάλο ναυτιλιακό site (Ελληνική Ακτοπλοΐα) χτες ανήμερα Δεκαπενταύγουστο έγραψε πως το Πηνελόπη αγοράστηκε από νέο ιδιοκτήτη και πιθανόν να επιστρέψει πάλι σε δρομολόγια. Ελέγξαμε την είδηση κατά πόσο αφορά την γραμμή μας. χθες το βράδυ. Απ’ τον Ηλιόπουλο πήραμε την απάντηση  «ουδέν σχόλιο». Από τη ναυτική πιάτσα μάθαμε πως δύσκολα το πλοίο αυτό θα μπει πάλι σε γραμμή στην Ραφήνα.
Όπως φαίνεται από τα παραπάνω πολλά σενάρια τρέχουν και πολλά θέματα παραμένουν ανοικτά στην γραμμή μας και ειδικότερα για την Άνδρο. Το μόνο σίγουρο πως με δεδομένο τον ανταγωνισμό του χρόνου το καλοκαίρι θα υπάρχει ταχύπλοο και για Άνδρο. Το εξήγγειλαν οι Στεφάνου, το υπονοεί ο Ηλιόπουλος. Αυτό από μόνο του αλλάζει τα δεδομένα. Και οι ακτοπλόοι θα πρέπει να κάνουν εγκαίρως και από εφέτος τις κινήσεις τους ώστε να είναι παρόντες και με πιο σχεδιασμένο τρόπο από ότι εφέτος που πιάστηκαν εξαπίνης…
«Εν Άνδρω»
Πηγή : 

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...