Η σχέση του CNN με το Νότιο Αιγαίο έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετά χρόνια. Από τον Νοέμβριο του 2015 όταν και στο Λονδίνο είχαμε την πρώτη συνάντηση του Περιφεριεάρχη Νοτίου Αιγαίου Γιώργου Χατζημάρου και του άνκορμαν του CNN Richard Quest, ο οποίος συνοδευόμενος από τον αντιπρόεδρο του διεθνούς τηλεοπτικού δικτύου, Antonio Canto, έριξαν τις γέφυρες συνεργασίας...
Είχε παρουσιαστεί και το νέο λογότυπο προϊόν της στρατηγικής συνεργασίας της Περιφέρειας με το CNN, και στόχος δεν ήταν άλλος από την παρουσίαση με σεβασμό στον ιδιαίτερο χαρακτήρα του κάθε νησιού των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου...
Και όπως είχε δηλώσει ο κος Χατζημάρκος "
Η νέα τουριστική στρατηγική της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου έρχεται να απαντήσει στις προκλήσεις της εποχής, να αναδείξει την ιδιαίτερη ταυτότητα του κάθε νησιού και να επανατοποθετήσει όλα τα νησιά μας στις διεθνείς αγορές, στη θέση που τους αξίζει, την κορυφή. Κορυφαίοι επαγγελματίες από όλον τον κόσμο δούλεψαν για τη νέα διεθνή ταυτότητα της Περιφέρειάς μας, αντάξια της δυναμικής και της προοπτικής των υπέροχων αυτών προορισμών. Το μέλλον το χτίζουμε, δεν το περιμένουμε!»
Και έχουμε συνέχεια....
Στο διεθνές τηλεοπτικό δίκτυο του ομίλου CNN International θα διαφημιστεί η περιφέρεια νοτίου Αιγαίου, και μάλιστα σύντομα θα ξεκινήσει η διαπραγμάτευση μαζί του για τη δημιουργία ενός σποτ που θα προβάλλεται ανά τον κόσμο. Η οικονομική επιτροπή στην τελευταία της συνεδρίαση την Παρασκευή ενέκρινε την έναρξη των διαπραγματεύσεων με το δίκτυο, κάτι που έχει στόχο την αποτελεσματικότερη προώθηση του προορισμού, και του τουριστικού προϊόντος του, αποφεύγοντας τον κατακερματισμό των ενεργειών προβολής σε διάφορα τηλεοπτικά δίκτυα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πέρα από τη δημιουργία του τηλεοπτικού σποτ η συνεργασία με το CNN θα περιλαμβάνει και τη διεξαγωγή έρευνας, η οποία θα αποτυπώνει τις επιπτώσεις από την προβολή του μέσω του δικτύου στο κοινό. Μάλιστα για το σκοπό αυτό το CNN International διαθέτει και ειδικό τμήμα που ασχολείται με αυτό το αντικείμενο.
Η περιφέρεια εκτιμά ότι ο συγκεκριμένος όμιλος είναι ο καλύτερος σε αυτό το επίπεδο, και θα μπορέσει να διαφημίσει αποτελεσματικά τα νησιά μας, καθώς προσφέρει ένα συνδυασμό υπηρεσιών που δεν μπορεί να συγκριθεί με κανένα άλλο τηλεοπτικό ενημερωτικό δίκτυο.
Εκτιμάται ότι πάνω από 450 εκατομμύρια σπίτια και ξενοδοχεία παρακολουθούν το CNN σε όλο τον κόσμο, καταγράφονται πάνω από 3 δισεκατομμύρια αναγνώσεις σελίδων στο website ανά μήνα, πάνω από 100 εκατομμύρια χρήστες το ακολουθούν σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα, και πάνω από 270 εκατομμύρια μοναδικοί χρήστες το χρησιμοποιούν ως πηγή ενημέρωσης ανά μήνα και τέλος πραγματοποιούνται πάνω από 500 εκατομμύρια προβολές των βίντεό του ανά μήνα.
Πρέπει ειδικά να τονιστεί ότι το CNN είναι το πρώτο διεθνές τηλεοπτικό δίκτυο σε όλες τις μετρήσεις για όλες τις πλατφόρμες, δηλαδή τηλεόραση, διαδίκτυο, και κοινωνικά δίκτυα, ενώ έχει σχεδόν 45% περισσότερους τηλεθεατές από το BBC.
Πηγή : https://www.naxospress.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου